ا

  • ابراهیم زاده.رضا طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ابراهیمی.نرجس بررسی جامعه شناختی رابطه شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • ارباب.طاهره تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در بازاریابی موبایل [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اسدی طاری.محمدحسن بررسی تطبیقی شعارها و برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامه‌های کیهان، اعتماد، رسالت و شرق [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اسدی.سکینه سیاست‌گذاری رسانه‌ای برای ارتقا کیفیت سرگرمی در برنامه‌های تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اعتباریان.اکبر الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • افشانی.سید علیرضا واکاوی شرایط و زمینه‌های شکل‌گیری بینش مشتریان بانک صادرات: یک مطالعه داده‌بنیاد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ت

  • تقوی رمضانی.فاطمه هویت‌سازی با تکیه بر رسانه‌های نوین [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • تقی پور.فائزه آثار و دستاوردهای فردی و اجتماعی حضور رسانه‌های خبری در جلسات دادرسی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

ث

  • ثانوی.نسیم هراس اجتماعی، چت GPT و سرقت علمی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ج

  • جلوان.مینا تجارب کاربران زن از همذات‌پنداری با جراحی‌های زیبایی در محتواهای اینستاگرام [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • جهانشاهی.امید سیاست‌گذاری رسانه‌ای برای ارتقا کیفیت سرگرمی در برنامه‌های تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ح

  • حسین زاده.حمیده تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزش‌های فردی با میانجی‌گری انعطاف‌پذیری شناختی زنان شهر تهران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسین نیای سلیمی.زکیه بررسی و تحلیل نشانه‌های اعتماد به نفس در تصاویر فیلم "کناره غربی" با استفاده از رویکرد کرس و ون‌لیوون [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسینی دانا.حمیدرضا هویت‌سازی با تکیه بر رسانه‌های نوین [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسینی دانا.حمیدرضا بررسی جامعه شناختی رابطه شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حمیدی.حجت اله تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در بازاریابی موبایل [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

خ

  • خمامی.محمدجواد ارائه الگوی رسانه‌ای تاب‌آوری شبکه بانکی بر محور اقتصاد مقاومتی در قبال تهاجم رسانه‌ای و جنگ روانی شبکه‌های اجتماعی در خلال پاندمی کرونا: مطالعه گراندد تئوری [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • خمامی.محمدجواد ارائه الگوی رسانه‌ای تاب‌آوری شبکه بانکی بر محور اقتصاد مقاومتی در قبال تهاجم رسانه‌ای و جنگ روانی شبکه‌های اجتماعی در خلال پاندمی کرونا: مطالعه گراندد تئوری [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]

د

  • دادگران.سید محمد بازتاب سبک زندگی دینی در سریال‌های خانوادگی ماه رمضان (مطالعه موردی: شبکه‌های 1، 2 و 3) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • درزیان ستمی.حسن هویت‌سازی با تکیه بر رسانه‌های نوین [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • دهقانی.زلیخا طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ر

  • راسته.مرتضی آثار و دستاوردهای فردی و اجتماعی حضور رسانه‌های خبری در جلسات دادرسی [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رزمجو.محمد شناسایی چالش‌های سیاست‌گذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانه‌ها [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رسولی.محمد رضا بازتاب سبک زندگی دینی در سریال‌های خانوادگی ماه رمضان (مطالعه موردی: شبکه‌های 1، 2 و 3) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رشتبر.سمانه تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزش‌های فردی با میانجی‌گری انعطاف‌پذیری شناختی زنان شهر تهران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • رشیدپور.علی الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رضائیان.محمد جواد (مجید) شاخص‌های کارآمدی خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ز

  • زمانی.عباس تجارب کاربران زن از همذات‌پنداری با جراحی‌های زیبایی در محتواهای اینستاگرام [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

س

  • سالاری.اکرم واکاوی شرایط و زمینه‌های شکل‌گیری بینش مشتریان بانک صادرات: یک مطالعه داده‌بنیاد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • سجادی.محمدسجاد الگوی جرم‌شناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانه‌ای [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سلطانی بیرامی.اسماعیل الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • سلطانی فر.محمد هویت‌سازی با تکیه بر رسانه‌های نوین [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سیادتان.محمد بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران) [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

ش

  • شاه منصوری.بیتا بررسی جامعه شناختی رابطه شبکه‌های اجتماعی و ارتباطات خانواده در مناطق روستایی شهرستان کاشمر [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شریفی.سعید ارائه الگوی رسانه‌ای تاب‌آوری شبکه بانکی بر محور اقتصاد مقاومتی در قبال تهاجم رسانه‌ای و جنگ روانی شبکه‌های اجتماعی در خلال پاندمی کرونا: مطالعه گراندد تئوری [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شریفی.سعید الگوی مفهومی مدیریت توجه در سیمای جمهوری اسلامی ایران [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • شکرگزار.رضا شاخص‌های کارآمدی خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • شیخ الاسلامی.عباس الگوی جرم‌شناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانه‌ای [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شیرعلی.اسماعیل هراس اجتماعی، چت GPT و سرقت علمی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شیری.طهمورث بررسی تطبیقی شعارها و برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامه‌های کیهان، اعتماد، رسالت و شرق [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

ص

  • صادقی.مهرداد طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ض

  • ضابط.شادی واکاوی شرایط و زمینه‌های شکل‌گیری بینش مشتریان بانک صادرات: یک مطالعه داده‌بنیاد [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ق

  • قره خانی.محسن تجزیه و تحلیل عوامل مؤثر بر رفتار مصرف‌کننده در بازاریابی موبایل [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قهرمانی تولابی.حدید نگرش و سواد ‌رایانه‌ای معلمان مدارس هوشمند در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای آموزشی و اداری [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ک

  • کاویانی.الهام نگرش و سواد ‌رایانه‌ای معلمان مدارس هوشمند در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیندهای آموزشی و اداری [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • کروبی.مهدی بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران) [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

م

  • مجیدی قهرودی.نسیم سیاست‌گذاری رسانه‌ای برای ارتقا کیفیت سرگرمی در برنامه‌های تلویزیون جمهوری اسلامی ایران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مجیدی قهرودی.نسیم بررسی تطبیقی شعارها و برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامه‌های کیهان، اعتماد، رسالت و شرق [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمدزاده.رعنا تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزش‌های فردی با میانجی‌گری انعطاف‌پذیری شناختی زنان شهر تهران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • محمدی.آناهیتا بررسی نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر پیشبرد تبلیغات دهان به دهان الکترونیک مقاصد گردشگری (مورد مطالعه: استان تهران) [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مظفری.افسانه بررسی تطبیقی شعارها و برنامه‌های انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سال 1396 در محتوای روزنامه‌های کیهان، اعتماد، رسالت و شرق [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • ملکان.محسن الگوی جرم‌شناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانه‌ای [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • موحدی.رضا بازتاب سبک زندگی دینی در سریال‌های خانوادگی ماه رمضان (مطالعه موردی: شبکه‌های 1، 2 و 3) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • موسیوند.مریم تدوین مدل ساختاری نقش سواد رسانه بر ارزش‌های فردی با میانجی‌گری انعطاف‌پذیری شناختی زنان شهر تهران [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • مهدیان.حفیظه هویت جنسیتی برساختی در آثار سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر [ دوره18, شماره 1 - بهار سال 1402]

ن

  • نصراللهی كاسماني.اکبر شاخص‌های کارآمدی خبرگزاری‌ داخلی (مطالعه موردی؛ ایرنا، ایسنا و ایلنا) [ دوره18, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • نصراللهی.محمدصادق شناسایی چالش‌های سیاست‌گذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانه‌ها [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]

و

  • واحدیان عظیمی.محسن الگوی جرم‌شناسی زنان در ارتباط با فضای مجازی و جرائم رایانه‌ای [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ه

  • هراتیان.فرزانه بررسی و تحلیل نشانه‌های اعتماد به نفس در تصاویر فیلم "کناره غربی" با استفاده از رویکرد کرس و ون‌لیوون [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • هرمزی زاده.محمد علی شناسایی چالش‌های سیاست‌گذاری ساترا در زمینه مجوزدهی به رسانه‌ها [ دوره18, شماره 2 - تابستان سال 1402]