اسلامی.حسین
سواد رسانهای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
اسلامی.حسین
شناسایی نقش پیشرفت فناوریهای حوزه رسانه در اقتصاد
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
اسماعیلی.رضا
پیامدهای شفافیت رسانهای در ایران
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
الوندی.هومن
مهمترین مسائل شبکههای اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی)
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
ایمانی.جاوید
سواد رسانهای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ب
بروجردی علوی.مهدخت
جایگاه حقوق و مسئولیتهای اجتماعی روزنامهنگاران در مطبوعات امروز ایران (بررسی دیدگاههای روزنامهنگاران، استادان ارتباطات، حقوقدانان و مدیران مسئول روزنامهها)
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
بزاززادگان.نیما
تبیین نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
بشیر.حسن
شرایط سیاسی سینمای ایران در دهۀ هفتاد؛ تحلیل گفتمان شفاهی فیلم «موج مرده»
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
بصیری.علی
جایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانکها با سپردهگذاران در عقد وکالت
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
بی بک آبادی.غزال
بررسی فرهنگ و زندگی روزمره در شبکه اجتماعی فیس بوک
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
ت
تاج پور.مهدی
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
تراب زاده.لیلا
سواد رسانهای؛ ضامن حفظ و گسترش قلمرو سایبری
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
تفرجی.زینب
رابطه میزان تماشای برنامههای شبکه استانی سبلان با تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
تقی پور.فائزه
پیامدهای شفافیت رسانهای در ایران
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
ج
جرجانی.شهرام
نقش شایعه های اقتصادی بر روند توسعه ملی و راه های رسانه ای مقابله با آن با تاکید بر شبکه اجتماعی تلگرام
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
جعفری.علی
رابطه میزان تماشای برنامههای شبکه استانی سبلان با تغییر رفتارهای زیست محیطی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ح
حاجی.حامد
بررسی کارکرد روابط عمومی سازمانها در مدیریت بحران بلایای طبیعی مطالعه موردی عملکرد روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران در بازسازی مناطق زلزله زده قصر شیرین
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
حاجیوند دستگردی.مهرداد
نحوۀ برجستهسازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20)
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
حسن زاده سبلویی.نسرین
جایگاه "رویکرد ارتباطی"در آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان (بررسی دیدگاه استادان باسابقه)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
حسین زاده.محمدصالح
بررسی و تحلیل نقش فرهنگی رسانههای جبهه مقاومت در مدیریت افکار عمومی (مطالعه موردی: بحران سوریه)
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
حسینی دانا.حمیدرضا
راهکارهای بهینه سازی نظام اطلاع رسانی شهرداری تهران با رویکرد استفاده از نخبگان مردمی در توسعۀ اقتصاد شهری
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
حسینی.الهه
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
خ
خلجی.علی
ارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
خواجه ئیان.داتیس
چهار رویکرد به روششناسی مقالههای مفهومی
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
خوش زبان.علی
«نقش مؤلفههای شناختی و زیبایی شناختی سواد رسانهای در توسعه سرمایه اجتماعی در بین شهروندان تهرانی»
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
خوشنویس.ناهید
رعایت اخلاق حرفه ای در تلگرام خبری ( انتخابات ریاست جمهوری 1396 )
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
خیرالهی.محمد علی
جایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانکها با سپردهگذاران در عقد وکالت
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ر
رحمان زاده.سیدعلی
تبیین نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
رضوانی.مهران
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر در شهرت رسانهای کانالهای خبری در پیامرسانها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
روشندل اربطانی.طاهر
طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکتهای تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
ز
زابلی زاده.اردشیر
نحوۀ برجستهسازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20)
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
زارعی متین.حسن
طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
زمانی.عباس
پیامدهای شفافیت رسانهای در ایران
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
س
ساعی.محمد حسین
ارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ساکی.امیر
بررسی نقش شبکه استانی آفتاب در مشارکت سیاسی مردم استان مرکزی (شهر اراک)
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
سام بند.میثم
نقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
سلام زاده.آیدین
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر قصد کارآفرینانه
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
سلام زاده.آیدین
بررسی تاثیر گسترش شبکههای اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیلگر زیرساختهای فناوریهای دیجیتال و هنجارهای اجتماعی
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
سلطانی فر.محمد
بررسی فرهنگ و زندگی روزمره در شبکه اجتماعی فیس بوک
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
سیاح.احمد
طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
ش
شرف الدین.سیدحسین
طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
شریفی.طیبه
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر در شهرت رسانهای کانالهای خبری در پیامرسانها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
شکری.مهدیه
جایگاه حقوق و مسئولیتهای اجتماعی روزنامهنگاران در مطبوعات امروز ایران (بررسی دیدگاههای روزنامهنگاران، استادان ارتباطات، حقوقدانان و مدیران مسئول روزنامهها)
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
شیری.طهمورث
رعایت اخلاق حرفه ای در تلگرام خبری ( انتخابات ریاست جمهوری 1396 )
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
ص
صادقی.جواد
نحوۀ برجستهسازی مهمترین مسائل اجتماعی جامعۀ ایران در اخبار سیمای جمهوری اسلامی ایران (مطالعۀ موردی: بخش خبری 30 :20)
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
صادقی.جواد
ارائه راهکارهای عملیاتی برای خبرگزاری صدا و سیما در مدیریت هیجانات اجتماعی منفی
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
صالحی صدقیانی.جمشید
نقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
ع
عقیلی.سید وحید
طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکتهای تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
ف
فردی.محمدحسین
بررسی رابطه سواد رسانهای با حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی (مورد مطالعه: نوجوانان منطقه 5 تهران)
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
فرهنگی.علی اکبر
نقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
فرهنگی.علی اکبر
شناسایی نقش پیشرفت فناوریهای حوزه رسانه در اقتصاد
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
فلاح.اکبر
جایگاه رسانه در تحلیل رابطه بانکها با سپردهگذاران در عقد وکالت
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
ق
قائدی.محمدرضا
نقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
ک
کارآموزیان.مرتضی
شناسایی نقش پیشرفت فناوریهای حوزه رسانه در اقتصاد
[
دوره15,
شماره
3
- پاییزسال
1399]
کرمانی.حسین
تحلیل گفتمان رئیس جمهور ایران در خصوص همهگیری کرونا؛ مطالعه موردی سخنرانیها در هیأت دولت و ستاد ملی کرونا
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
گ
گودرزی.محمد
طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکتهای تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
مرتضوی.سمیرا سادات
بررسی تاثیر گسترش شبکههای اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیلگر زیرساختهای فناوریهای دیجیتال و هنجارهای اجتماعی
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
مظفری.افسانه
جایگاه "رویکرد ارتباطی"در آموزش زبان فارسی به غیر فارسیزبانان (بررسی دیدگاه استادان باسابقه)
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
مظفری.افسانه
مهمترین مسائل شبکههای اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی)
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
مظفری.افسانه
بررسی کارکرد روابط عمومی سازمانها در مدیریت بحران بلایای طبیعی مطالعه موردی عملکرد روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران در بازسازی مناطق زلزله زده قصر شیرین
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
مظفری.افسانه
تبیین نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
مظفری.افسانه
بررسی ابعاد بروز و ظهور پلتفرم کلاب هاوس در ایران
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
ملکیان.نازنین
بررسی رابطه سواد رسانهای با حفظ حریم خصوصی در فضای مجازی (مورد مطالعه: نوجوانان منطقه 5 تهران)
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
ن
نرگسیان.عباس
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر در شهرت رسانهای کانالهای خبری در پیامرسانها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
نظامی.پریسا
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر در شهرت رسانهای کانالهای خبری در پیامرسانها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
ه
هادی زاده.مرتضی
بررسی تاثیر گسترش شبکههای اجتماعی بر توسعه کارآفرینی: تبیین نقش تعدیلگر زیرساختهای فناوریهای دیجیتال و هنجارهای اجتماعی
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
هاشمخانلو.محمدحسن
شرایط سیاسی سینمای ایران در دهۀ هفتاد؛ تحلیل گفتمان شفاهی فیلم «موج مرده»
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]
هاشمی.شهناز
مهمترین مسائل شبکههای اجتماعی مجازی در افق 1404 ایران بر مبنای آینده پژوهی مرکز ترند وان (با تأکید بر مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی)
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
هاشمیان.سیدمحمدحسین
طراحی الگوی تصویرپردازی مبتنی بر آیات و روایات از مهدویت
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]