• صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • دوره ها
  • دوره 22
  • شماره1 دوره22
  • 1
    شماره 1 دوره 22 بهار 1404

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • فهرست مقالات


      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        1 - واکاوی آسیب‌های برنامه درسی دوره ابتدایی در مناطق دوزبانه: مطالعه‌ای کیفی
        جواد جهاندیده محبوبه عارفی اباصلت خراسانی
        https://doi.org/10.71788/10.71788/JSRE.2025.900135
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        2 - چالش های ناشی از مغایرت انتظارات والدین با برنامه درسی در دوره ابتدایی: واکاوی تجربیات معلمان
        بهبود یاری قلی زهرا  ابوالقاسمی سیروس اسدیان
        https://doi.org/10.71788/JSRE.2025.1196333
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        3 - تجربه زیسته یادگیری غیررسمی در مدارس رسمی: رویکرد پدیدارشناسی
        فاطمه گودرزی علیرضا صادقی مصطفی قادری حسن ملکی غلامرضا یادگارزاده
        https://doi.org/10.71788/JSRE.2025.1198357
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        4 - ارائه مدلی از تفکر آموزگاران در خصوص بدفهمی¬های دانش¬آموزان در مفهوم محیط و مساحت: یک مطالعه داده- بنیاد
        محیا زارع مهدی ایزدی ابراهیم ریحانی
        https://doi.org/10.71788/JSRE.2025.1105340
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        5 - بازاندیشی در برنامه درسی علوم تجربی پایه هفتم (مبحث انرژی) براساس دو مولفه ساختار و انسجام دانش درون رشته ای و برون رشته ای از منظر چارچوب ایده های کلان
        شادی  نصرتی ابراهیم طلائی جواد حاتمی محمود مهرمحمدی
        https://doi.org/10.71788/JSRE.2025.1214182
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        6 - شناسایی و تحلیل چالش¬های آموزش مفاهیم درس علوم تجربی در دوره ابتدایی با تاکید بر ارائه راهکار برای رفع آن¬ها، یک مطالعه سنتزپژوهانه
        زهرا  علیزاده
        https://doi.org/10.71788/JSRE.2025.1199761
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        7 - مقایسه اثربخشی آموزش علوم پایه دوم دوره ابتدایی با رویکرد استیم (STEAM) و روش سنتی
        پریا   میردار مکاری سولماز نورآبادی
        https://doi.org/10.71788/JSRE.2025.1201418
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        8 - شناسایی عناصر کلیدی طراحی و اجرای اثربخش برنامه های درسی در دانشگاه ها: رویکرد محیط-آینده¬محور
        جعفر ترک زاده زهرا پاکباز مجید شعبانی فرد
        https://doi.org/10.71788/JSRE.2025.1123545
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        9 - طراحی الگوی برنامه درسی شهودی مبتنی بر بررسی زیبا شناسانه دیوان حافظ
        فاطمه طاهری نرگس کشتی آرا
        https://doi.org/10.71788/JSRE.2025.901244
      • دسترسی آزاد مقاله
        • صفحه چکیده
        • متن کامل

        10 - شناسايي و اولويت بندي صلاحیت های آموزشی مسئولین ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) کارخانه های صنعت فولاد کشور
        حمیدرضا سامری کمریی مریم لاریجانی محمدرضا سرمدی مرجان معصومی فرد
        https://doi.org/10.71788/JSRE.2025.1194131
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود