خ

  • خادم.کوثر طراحی مدل توسعه سواد بازخورد دانش¬آموزان در یادگیری: رویکرد فراترکیب نظریه ساز [ دوره21, شماره 82 - پاییز سال 1403]
  • خالوندی.فاطمه تأثیر محیط یادگیری مشارکتی برخط مبتنی بر روش گروهی همتایان در دستیابی دانش¬آموزان به سطوح حیطه¬های یادگیری در درس علوم [ دوره21, شماره 83 - زمستان سال 1403]
  • خدادای اسفیجار.جواد واکاوی راهبردهای درک خواندن در کتاب‌های فارسی دوم و سوم ابتدایی از منظر رویکرد اجتماعی- روان‌شناسی ‌زبان‌‌ [ دوره21, شماره 82 - پاییز سال 1403]
  • خسروی بابادی.علی اکبر طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی برای دانش‌آموزان تیزهوش مدارس دوره دوم ابتدایی [ دوره21, شماره 83 - زمستان سال 1403]
  • خسروی.رحمت اله تأثیر بازی¬وارسازی فعالیت¬های کلاسی بر کیفیت یادگیری دانش¬آموزان پایه دهم در برنامه درسی شیمی [ دوره21, شماره 1 - بهار سال 1403]