ا

  • ابراهیمی قوام.صغری ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]
  • اسدی.مسعود ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • الوانی.سیدمهدی بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • الهام پور.فوزیه بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]
  • امیری.سهراب مقایسه تنظیم هیجانی مثبت و منفی، توانایی شناختی و خود ارزشمندی در نوجوانان تیزهوش و عادی [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]

آ

  • آزادی.فاطمه ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]

ب

  • بابایی همتی.روشن ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]
  • باقری.قدرت اله بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • بدیعی.هانیه رابطه سرمایه روان شناختی و باورهای انگیزشی با عملکرد آموزشی دبیران مقطع متوسطه شهرستان بوکان [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • برجعلی.احمد مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • بشردوست.سیمین بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس خودآگاهی جنسی [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]
  • به پژوه.احمد ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس میزوفونیای آمستردام [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]

پ

  • پاشاشریفی.حسن ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]
  • پاشاشریفی.حسن بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • پروال.امیر روایی همزمان نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان آمل [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • پناهی پور.ثنا بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]

ت

  • توکلی.محمد ساختار عاملی (روایی سازه) و همسانی درونی پرسشنامه نقش جنسی بم در جمعیت نوجوان ایرانی [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • تولایی.روح الله ویژگی های روان‌سنجی فرم کوتاه سیاهه ویژگی‌های شخصیت [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]

ث

  • ثابت.مهرداد ویژگی های روان‌سنجی فرم کوتاه سیاهه ویژگی‌های شخصیت [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]

ح

  • حاجی یخچالی.علیرضا بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربه‌ی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]

د

  • دانش.عصمت مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • داودی.احمد بررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]
  • داوری.رحیم بررسی اعتبار و روایی مقیاس خودآشکار سازی بزرگسال و رابطه خود آشکار سازی با کیفیت روابط بین فردی در معلمان زن و مرد [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]

ر

  • رحیمی.زهرا ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]

ز

  • زرگرباشی.راحله بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس اعتماد در روابط زناشویی و رابطه آن با مقیاس قصه عشق‎ با تحلیل عامل تاییدی [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]

ش

  • شکری.امید مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]

ص

  • صابری.هائیده تعیین روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان دبستانی شهر تهران [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]
  • صباغی.شقایق روایی تشخیصی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2RF) در مردان زندانی [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • صبحی قراملکی.ناصر اثربخشی آموزش سرسختی روان‌شناسی بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]

ع

  • عربزاده.مهدی بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • عطااللهی.مهرنوش اثربخشی آموزش سرسختی روان‌شناسی بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]
  • عظیمی نیاز.ابوالحسن ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه کیفیت زندگی خانواده (FQOL) بر اساس نظریه سؤال- پاسخ(IRT) [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]

غ

  • غضنفری.احمد بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی فردریکز در دانش آموزان مقطع متوسطه دوم [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • غلامرضا.عاطفه تعیین روایی و پایایی پرسشنامه آگاهی هیجانی در دانش آموزان دبستانی شهر تهران [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]

ف

  • فخری.علی آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در ترسیم شبکه ارتباطی ابعاد شخصیتی در خانواده [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]
  • فرهادی.هادی بررسی ویژگی های روان‌سنجی مقیاس رفتارهای انحرافی نوجوانان 12 تا 18 سال شهر تهران [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]

ک

  • کامکاری.کامبیز ساختار عاملی نسخه دوم مقیاس‌های سنجش هوش رینولدز در دانش آموزان سمپاد [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]
  • کامکاری.کامبیز روایی تشخیصی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینه‌سوتا-2 (MMPI-2RF) در مردان زندانی [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • کامکاری.کامبیز ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه تشخیصی کوتاه اختلال بیش‌فعالی– نقص‌توجه بزرگسالان کانرز در دانشجویان استان اصفهان [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]
  • کامکاری.کامبیز روایی همزمان نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه و آزمون سنجش آمادگی تحصیلی در دانش‌آموزان پیش‌دبستانی شهرستان آمل [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • کامکاری.کامبیز روایی تشخیصی نسخه نوین هوش‌آزمای تهران- استنفورد- بینه در دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری شهر آمل در سال تحصیلی 94-1393 [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]
  • کدیور.پروین بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس اهداف پیشرفت2×3: ساختار عاملی، پایایی و روایی [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • کرمی پور.محمد رضا ساخت و اعتباریابی مقیاس صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • کلانتری.مهدی هنجاریابی و اعتباریابی آزمون رقابت جویی برای دانش آموزان دخترانه مقطع دبیرستان حکمت نیاوران [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • کماسی.زهرا ویژگی‎های روان‌سنجی مقیاس میزوفونیای آمستردام [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]

گ

  • گرامی پور.مسعود هنجاریابی و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه رشدخودمختاری آیووا براساس مدل‌های چندارزشی نظریه پاسخ-سوال [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • گراوند.یاسر بررسی شاخص‌های روان‌سنجی مقیاس عوامل دانشگاهی مؤثر بر تجربه‌ی پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه چمران اهواز [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]
  • گنجی.حمزه بررسی پایایی و روایی پرسشنامه سرسختی در دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]

م

  • متقیان.مریم بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • ملیحی الذاکرینی.سعید اثربخشی آموزش سرسختی روان‌شناسی بر بهزیستی روان‌شناختی بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس [ دوره7, شماره 27 - زمستان سال 1397]
  • موسوی.فرانک مشخصه‌های روان‌سنجی نسخة فارسی سیاهة شخصیت خودشیفته در زوجین ایرانی: ساختار عاملی، روایی و پایایی [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]
  • میرهاشمی.مالک بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس جو یادگیری ادراک شده (LCQ) [ دوره7, شماره 26 - پاییز سال 1397]
  • میرهاشمی.مالک ارائه مدل علّی پیش بینی پیشرفت تحصیلی بر اساس ویژگی های شخصیتی با میانجی گری مهارت‌های تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی شهید بهشتی [ دوره7, شماره 25 - تابستان سال 1397]

ن

  • نیوشا.بهشته ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار مدیریت عواطف و احساسات در بین کودکان [ دوره7, شماره 28 - بهار سال 1398]