انصاری رنانی.قاسم
عوامل مؤثر برحفظ مشتریان شرکت های اپراتور تلفن همراه
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
ب
باروند.پونه
عوامل مؤثر بر شکل گیری نگرش مصرف کننده نسبت به بانکداری الکترونیک
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
چ
چارستاد.پروانه
بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان در ترجیح برندهای خارجی به برندهای داخلی ( مطالعه موردی: دانشجویان )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
ح
حسن زاده.مهرداد
بررسی تاثیرات شایستگی نام تجاری بر وفاداری مشتریان دو بانک ملی ایران ( دولتی ) و بانک پارسیان ( خصوصی )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
حسین زاده لطفی.فرهاد
اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
حمیدی.ناصر
ارایه مدل ریاضی طرح ریزی خدمات پس از فروش
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
ارزیابی تاثیر طبقه برند، شناخت برند و قیمت، بر ارزش موردانتظار و تمایلات رفتاری خریداران گوشی موبایل (مطالعه موردی: دانشجویان)
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
ارزیابی نقش و تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایندتصمیم گیری خرید مصرف کنندگان درخریدهای آنلاین
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
خ
خیری.بهرام
بررسی تاثیر تکنولوژی سیستم شناسایی از طریق امواج رادیویی بر کارآیی زنجیره تامین با تاکید برصنایع غذایی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
د
دهقان دهنوی.حسن
ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
دهقان نیری.محمود
عوامل موثر بر تفکر استراتژیک
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
ذ
ذوالفقاری.ثمینه
بررسی تاثیر تکنولوژی سیستم شناسایی از طریق امواج رادیویی بر کارآیی زنجیره تامین با تاکید برصنایع غذایی
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
ر
رادفر.رضا
اندازه گیری رضایت مشتریان با استفاده از منطق فازی ( مطالعه موردی: دستگاههای خودپرداز بانک صادرات ایران در شهر تهران )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
ریحانی.ناهید
نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
س
سعیدنیا.حمیدرضا
بررسی دانش مصرف کننده نسبت به قیمت محصولات از نظر عوامل موثر برآن
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
سعیدنیا.حمیدرضا
ارزیابی تاثیر درگیری محصول بر میزان وفاداری به برند تلفن های همراه (مطالعه موردی: دانشجویان )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
ض
ضیائی.زینب
ارزیابی تاثیرات مشترک متغیرهای شناختی و ارتباطی برند بر رفتارخرید مصرف کنندگان
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
ع
عبدالوند.مهری
نقش و تأثیر پیشایند های روانشناختی و نام تجاری بر مصرف کالاهای لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردی: ساعت لوکس)
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
عبدالوند.مهری
عوامل مؤثر بر شکل گیری نگرش مصرف کننده نسبت به بانکداری الکترونیک
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
غ
غفاری آشتیانی.پیمان
بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کنندگان در ترجیح برندهای خارجی به برندهای داخلی ( مطالعه موردی: دانشجویان )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
ف
فرهنگی.علی اکبر
عوامل موثر بر تفکر استراتژیک
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
ق
قدیری.علی
بررسی تاثیرات شایستگی نام تجاری بر وفاداری مشتریان دو بانک ملی ایران ( دولتی ) و بانک پارسیان ( خصوصی )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
گ
گیلانی نیا.شهرام
فناوری توزیع داده ها به روش مگا و سامانه های پشتیبانی از تصمیم
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
م
محمودیان.محمود
عوامل مؤثر برحفظ مشتریان شرکت های اپراتور تلفن همراه
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
موسی خانی.مرتضی
ارزیابی مکانیزم میانجی گری کیفیت ارتباط و تعدیل اثرات تجربه اولیه در خدمات ISP
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]
ن
نایب زاده.شهناز
ارزیابی کیفیت خدمات بانک ملی با استفاده ازروش سروکوال از نظر مشتریان استفاده کننده از خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک ملی شهر یزد )
[
دوره5,
شماره
1
- بهارسال
1389]
و
وظیفه دوست.حسین
چارچوب جدید استراتژی نام گذاری بین المللی
[
دوره5,
شماره
2
- پاییزسال
1389]