احمدی شریف.محمود
مدل بازاریابی تعاملی مبتنی بر نظام ملی نوآوری در ابزارآلات صنعتی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اخباراتی.ایمان
طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ادب.حسین
مدل کسبوکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
اصغرزاده شیاده.سید عارف
ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانههای اجتماعی در رفتار مصرفکنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اصلانی.ندا
ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
اکبری مقدم.بیت اله
واکاوی ویژگیهای کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاههای آنلاین
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
امیری مجد.مجتبی
شناسایی شاخصها، مولفهها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرفکنندگان کالاهای لوکس
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
انصاری.راحله
طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
آ
آخوندی.نسرین
طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
آریا.کیومرث
ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آندرواژ.لیلا
ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ب
بره مقدم.مهدی
ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای به روش مالتی گرندد تئوری
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بقائی شهریور.مرتضی
تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارشگردانی وبسایت فروشگاههای اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بهره مند. افشین
طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
بهزادی.محمد حسن
طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ج
جابری.مریم
شناسایی عوامل درون فروشگاهی غیر کلامی تاثیرگذار بر رفتار خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
جزایری.راضیه
بررسی تاثیر محدود کردن دسترسی به محصول بر عشق به برند با نقش میانجی ادراک از لوکس بودن کالا
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
جلالی فراهانی.کامبیز
طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
جلالی.سید مهدی
طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ح
حاتمی نسب.سیدحسن
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی)
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حاتمی نسب.سیدحسن
طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حاجی آقا بزرگی.علی
مدل بازاریابی تعاملی مبتنی بر نظام ملی نوآوری در ابزارآلات صنعتی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حسنوند.مجتبی
بررسی تاثیر محدود کردن دسترسی به محصول بر عشق به برند با نقش میانجی ادراک از لوکس بودن کالا
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حسنوند.نسرین
بررسی تاثیر محدود کردن دسترسی به محصول بر عشق به برند با نقش میانجی ادراک از لوکس بودن کالا
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حسین زاده لطفی.فرهاد
شناسایی عوامل درون فروشگاهی غیر کلامی تاثیرگذار بر رفتار خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حسینی.سیدشاهین
ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریهپردازی دادهبنیاد
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حضوری.سمیه
طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد)
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حکیم پور.حسین
ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای به روش مالتی گرندد تئوری
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حمدی.کریم
شناسایی عوامل درون فروشگاهی غیر کلامی تاثیرگذار بر رفتار خرید مشتریان در صنعت لوازم خانگی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد)
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارشگردانی وبسایت فروشگاههای اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
خ
خداداد حسینی.سید حمید
واکاوی ویژگیهای کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاههای آنلاین
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خدایاری.فرانک
نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خضری.محمد
طراحی مدل بازاریابی عصبی با رویکرد نگرش رفتار مصرف کننده در صنعت بانکداری
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
د
دانش شهرکی.امیر
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی)
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ر
رجبی.مصطفی
تاثیر هزینه های بازاریابی،تمرکز و رقابت پذیری بانکی بر ثبات بانکی: مورد کشورهای منتخب صادرکننده نفت
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
رشیدی آشتیانی.بابک
واکاوی ویژگیهای کلامی و بصری محصولات ارائه شده در فروشگاههای آنلاین
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رمزی مژدهه.علی
نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیریهای مديريت سود با تأکید بر ویژگیهای شخصیتی مدیران مالی
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
روح الامینی.مهدی
ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانههای اجتماعی در رفتار مصرفکنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
روزبهانی.بابک
به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
روشن ضمیر.محمدحسین
ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ز
زکی پور.مهدی
شناسایی شاخصها، مولفهها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرفکنندگان کالاهای لوکس
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
زمانی.حسام الدین
نقش ارزش ویژه برند آنلاین بر تمایل به خرید مجدد با درنظر داشتن نقش جذابیت بصری، ترجیح آنلاین و تمایل به پرداخت قیمت بالاتر در محصولات با تکنولوژی بالا
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
زمانی.علیرضا
طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
س
سرمدسعیدی.سهیل
به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سعیدنیا.حمیدرضا
ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
سعیدی.حمید
ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
سمیعی نصر.محمود
طراحی مدل ارتقای برند ملی کشور در زمینه صادرات کالا و خدمات صنعتی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ش
شریفی رنانی.حسین
تاثیر هزینه های بازاریابی،تمرکز و رقابت پذیری بانکی بر ثبات بانکی: مورد کشورهای منتخب صادرکننده نفت
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
شیرمحمدی.یزدان
طراحی مدل بازاریابی عصبی با رویکرد نگرش رفتار مصرف کننده در صنعت بانکداری
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ص
صفاریان همدانی.سعید
ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریهپردازی دادهبنیاد
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ط
طاهری کیا. فریز
طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
طاهری کیا.فریز
طراحی مدل مزیت رقابتی با تاکید بر هویت برند برمبنای نظریه داده بنیاد در صنعت پوشاک
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ظ
ظاهر المعموری.غسان طارق
تاثیر هزینه های بازاریابی،تمرکز و رقابت پذیری بانکی بر ثبات بانکی: مورد کشورهای منتخب صادرکننده نفت
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ع
عبادی.علی
طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عبادی.قاسم
مدل کسبوکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
عبدالوند.محمدعلی
تاثیر هویت فرهنگی، جذابیت، قابل اعتماد بودن و سفارشگردانی وبسایت فروشگاههای اینترنتی بر تمایل (قصد) مکرر خرید و ارتباط موثر جذابیت محصول و خدمات
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
عبدالوند.مهری
طراحی مدل رفتار خرید مصرف کننده زیبایی و مد با استفاده از بازاریابی دیجیتال( رویکرد کیفی -تئوری داده بنیاد)
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
علیفری.ملیحه
بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
غ
غفاری.پیمان
مدل بازاریابی تعاملی مبتنی بر نظام ملی نوآوری در ابزارآلات صنعتی
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ف
فتاحی.مجید
ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریهپردازی دادهبنیاد
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ق
قاسمی.بهروز
به کارگیری رویکرد کیفی فراترکیب به منظور ارائه الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ک
کرامتی.محمدعلی
ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
کسرائی.احمدرضا
مدل کسبوکار چابک شرکت پتروشیمی اروند در محیط انقلاب صنعتی چهارم با استفاده از سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
کوچک پور نصفی.رضا
ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
کیاپور.آزاده
ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانههای اجتماعی در رفتار مصرفکنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
م
محترم.رحیم
ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
محمودزاده واشان.مهدی
ارائه مدل یکپارچه قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای به روش مالتی گرندد تئوری
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مزهر ال یاسر.محمدکمال
تاثیر هزینه های بازاریابی،تمرکز و رقابت پذیری بانکی بر ثبات بانکی: مورد کشورهای منتخب صادرکننده نفت
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مشبکی.اصغر
طراحی مدل پارادایمی ماندگاری گردشگران در مقاصد گردشگری شهری
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مشکی میاوقی.مهدی
نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیریهای مديريت سود با تأکید بر ویژگیهای شخصیتی مدیران مالی
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
معصومی.شیبا
ارائه مدل کمی استفاده از تاثیرگذاران رسانههای اجتماعی در رفتار مصرفکنندگان صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مهرانی.آزاده
ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مهرمنش.حسن
طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مهری نژاد.صفیه
ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ن
نایب زاده.شهناز
شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر توسعه خدمات با رویکرد بازاریابی پایدار (مورد مطالعه: خرده فروشان صنایع غذایی)
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
نایب زاده.شهناز
طراحی و تبیین مدل صفات شخصیتی مصرف کننده مبتنی بر رویکرد خرید تکانشی در بازارهای بین المللی با اتکا به رویکرد آمیخته
[
دوره19,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نجفی.سپیده
شناسایی شاخصها، مولفهها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرفکنندگان کالاهای لوکس
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
و
وطن پرست.محمدرضا
نقش فشار مدیرعامل در تصمیم گیریهای مديريت سود با تأکید بر ویژگیهای شخصیتی مدیران مالی
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ه
هاشمی.سید ذبیح اله
طراحی مدل محصول جدید بر مبنای رویدادهای نوآورانه و عملکرد شرکت
[
دوره19,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
همتی.فریبا
بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
هنرمندی.زهرا
بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها
[
دوره19,
شماره
2
- تابستانسال
1403]