احمدی پور.محدثه
مدلسازی ریاضی و شبیه سازی بهبود جریان انتقال محصولات پتروشیمی در یک زنجیره تأمین سبز
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]
اسلامی مفیدآبادی.حسین
بررسی رابطه بین راهبردهای خود کنترلی، سواد مالی مدیران وکیفیت تصمیمگیری در مسائل مالی فرایند زنجیره تأمین (مورد مطالعه: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
اسلامیان شیراز.سیدهادی
تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به برندبا ملاحظه متغیرهای میانجی مادیگرایی و رفتار مصرف آشکار
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
امیری ماوی.رضا
ارایه الگوی سیاسی ـ اسلامی نظارت بر عملکرد به منظور افزایش سلامت اداری در سازمان ثبت اسناد واملاک کشور
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
امینی سابق.زین العابدین
ارایه الگوی سیاسی ـ اسلامی نظارت بر عملکرد به منظور افزایش سلامت اداری در سازمان ثبت اسناد واملاک کشور
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
ایزدپناه.نوروز
ارتقای پایدار عملکرد سازمان از طریق مدیریت منابع انسانی سبز: تحلیل نقش میانجی عملکرد محیطی سازمان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
آ
آقاجانی.حسنعلی
تحلیل شاخص های مدل کسب و کار مدور در صنعت فولاد ایران
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
آقاجانی.حسنعلی
تحلیل بهبود قابلیت های زنجیره تامین و دستیابی به چابکی سازمان از طریق ارتقای توانمندی های فناوری اطلاعات در صنعت (مطالعه موردی :صنعت لوازم خانگی)
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
ب
بادآور نهندی.یونس
تاثیر انحراف استراتژیک بر نگهداشت وجه نقد شرکت
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
باقرزاده.محمدرضا
بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر بالندگی سازمانی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
باقری قره بلاغ.هوشمند
واکاوی موانع برندسازی در شرکتهای خانوادگی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]
باقری.مهدی
طراحی الگوی ارزیابی مهارت های مدیران بومی و غیر بومی در پست های کلیدی مطالعه موردی : استان هرمزگان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
براتی.مسعود
ارائه الگویی برای تحلیل عوامل موثر بر کیفیت مدیریت در صنعت بانکداری
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
براتی.مسعود
طراحی مدلی برای ارزیابی کیفیت خدمات مسافری شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
برقی.جعفر
شناسایی حلقه های علی و معلولی سرمایه گذاری در صنعت ورزش با تعیین اثر رشد اقتصادی
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
بستام.هادی
بررسی عوامل موثر بر بازاریابی چابک دیجیتال در صنعت بانکداری با بهره گیری از نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
بیک زاد.جعفر
مدلسازی تأثیر جو اخلاقی بر بهروزی سازمانی با نقش میانجیگری هوش سیاسی و اعتماد سازمانی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
بیک زاد.جعفر
تأثیر مربیگری سازمانی و خود توسعهای بر تناسب فرد- سازمان و بهرهوری نیروی انسانی با نقش میانجی عجین شدن با شغل (مطالعه موردی)
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
پ
پور قاسمی.شهرزاد
بررسی اثرات حسادت سازمانی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار با اثر تعدیلگری تبادل رهبر- عضو
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
ت
تاری.غفار
بررسی نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز بر رابطه بین رهبری تحولی و مسئولیت اجتماعی کارکنان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]
تاری.غفار
مدل یابی روابط علّی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت فرآیندهای کسب و کار با روش دیماتل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
تاری.غفار
بررسی تناسب شخصیت و شغل بر اساس تئوری هالند و رابطه آن با کارایی شغلی کارکنان شرکت صنایع خاک چینی ایران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
تاری.غفار
بررسی نقش میانجی مدیریت منابع انسانی سبز بر رابطه بین رهبری تحولی و مسئولیت اجتماعی کارکنان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]
تدین.وحدت
تأثیر مربیگری سازمانی و خود توسعهای بر تناسب فرد- سازمان و بهرهوری نیروی انسانی با نقش میانجی عجین شدن با شغل (مطالعه موردی)
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
تقی زاده.هوشنگ
بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم برون سپاری در شرکت آبفای مشهد
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
تقی زاده.هوشنگ
ارزیابی و ارائه الگوی چابکسازی منابع انسانی در راستای ارتقای فرایندهای عملیاتی (مطالعه موردی: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
حافظی زاده.نوشین
تحلیل نقش مدیریت ریسک پروژه بر عملکرد با نقش میانجی سرمایه فکری
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
حسن پور.اسماعیل
راهبردهای الگوی برنامه ریزی بازاریابی در کنترل عملیات موقعیت های سینمایی در ایران
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]
حسین زاده.امید علی
بومی سازی مدل معماری سازمانی برای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
حسینی نسب.داوود
بومی سازی مدل معماری سازمانی برای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
حسینی.سید رسول
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندی های پلتفرم های فناورانه
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
حسینی.سید رسول
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب پیمانکار در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
حیدریان.گالیا
راهبردهای الگوی برنامه ریزی بازاریابی در کنترل عملیات موقعیت های سینمایی در ایران
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]
خ
خدیوی.اسداله
بومی سازی مدل معماری سازمانی برای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
د
دادبین.حمید
طراحی مدلی برای ارزیابی کیفیت خدمات مسافری شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
دانشور.محمدحسین
تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به برندبا ملاحظه متغیرهای میانجی مادیگرایی و رفتار مصرف آشکار
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
داودی.سید محمد رضا
تدوین برنامهریزی راهبردی با استفاده از ماتریس SWOT و تکنیک AHP فازی در یک بانک دولتی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
درویش متولی.محمد حسین
اثرگذاری زنجیرهی تأمین پویا بر عملکرد شرکتهای دارویی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
درویش متولی.محمدحسین
تاثیر محرک های سیستم تولید یکپارچه ( پایدار، سبز، ناب، شش سیگما و چابک) بر عملکرد سازمانی
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
دشت لعلی.زهرا
تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسبوکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
دیوان بیگی.علی
بررسی عوامل مؤثر بر تصمیم برون سپاری در شرکت آبفای مشهد
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ر
رازینی.ابراهیم علی
تأثیر تبادل اطلاعات زنجیره تامین و شیوه های مدیریت کیفیت بر عملکرد سهم بازار (مورد مطالعه : شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
رحمتی.مریم
تأثیر آموزش کارآفرینی مبتنی بر عمل بر رفتارکارآفرینانه با توجه به نقش میانجی قصد کارآفرینی و جهتگیری کارآفرینانه
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
رحیم زاده.نازلی
استفاده از تکنولوژی رسانههای اجتماعی و رابطه آن با عملکرد شرکت با نقش میانجی قابلیتهای مدیریت استراتژیک ارتباط با مشتری
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
رحیمی.زهرا
شناسایی فرایندها و اجزای لجستیک و تعین روابط بین آنها جهت استقرار مراکز لجستیک (مطالعه مرکز لجستیک اراک)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
رحیمیان اصل.محمد مهدی
تحلیل و شناسایی قابلیتهای فناوری کلیدی جهت توسعه زنجیرهتأمین الکترونیکی تابآور
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
رحیمیان اصل.محمد مهدی
ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد کسب وکارهای فعال در گردشگری با رویکرد معنوی
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
رزمجو.مریم
تأثیر مربیگری سازمانی و خود توسعهای بر تناسب فرد- سازمان و بهرهوری نیروی انسانی با نقش میانجی عجین شدن با شغل (مطالعه موردی)
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
رسولی دولت آباد.حبیب
بررسی تناسب شخصیت و شغل بر اساس تئوری هالند و رابطه آن با کارایی شغلی کارکنان شرکت صنایع خاک چینی ایران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
رضایی صدرآبادی.عباسعلی
تحلیل چالشهای مدیریت موجودی در بخش دولتی ایران (مورد مطالعه: نظام اداری استان یزد)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
رضوانی چمن زمین.موسی
ارتقای پایدار عملکرد سازمان از طریق مدیریت منابع انسانی سبز: تحلیل نقش میانجی عملکرد محیطی سازمان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
رضوی زاده.آیدا
بررسی رابطه بین راهبردهای خود کنترلی، سواد مالی مدیران وکیفیت تصمیمگیری در مسائل مالی فرایند زنجیره تأمین (مورد مطالعه: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
رمضانی.مجتبی
طراحی الگوی انگیزه های مصرف کننده برای خرید گروهی آنلاین با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
س
ساده.احسان
ارایه الگوی سیاسی ـ اسلامی نظارت بر عملکرد به منظور افزایش سلامت اداری در سازمان ثبت اسناد واملاک کشور
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
سروری.غلامرضا
ارائه مدل عوامل اثرگذار بر هوش فرهنگی رهبر به کمک تئوری داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
سعادت امیری.حمیدرضا
تأثیر تبادل اطلاعات زنجیره تامین و شیوه های مدیریت کیفیت بر عملکرد سهم بازار (مورد مطالعه : شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
سلیمانی.حسن
تأثیر تبادل اطلاعات زنجیره تامین و شیوه های مدیریت کیفیت بر عملکرد سهم بازار (مورد مطالعه : شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ش
شاکری.زهره
ارزیابی و ارائه الگوی مصرف نمایشی با شناخت رفتار آگاهانه در راستای ارتقای عملکرد بازار
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
شایان نیا.سید احمد
تحلیل نقش نوآوری و خودکارآمدی کارآفرینی در اثرگذاری سرمایه های انسانی بر عملکرد سازمانی (مورد مطالعه :شرکت آب و فاضلاب استان تهران)
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
شایان نیا.سید احمد
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در به کارگیری اثربخش پروژه های شش سیگمای ناب در صنعت خودرو
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]
شجاعی آرا.مهناز
ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد کسب وکارهای فعال در گردشگری با رویکرد معنوی
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
شجاعی باغینی.گلنار
پیشایندها و پیامدهای آمیخته ترفیع در سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه سازمان امور مالیاتی)
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]
شریف زادگان.محمد
تاثیر روابط مدیریتی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری مدل کسب و کار و تعدیل-گری آشفتگی محیطی
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]
شعبانی چافجیری. سحر
تاثیر محرک های سیستم تولید یکپارچه ( پایدار، سبز، ناب، شش سیگما و چابک) بر عملکرد سازمانی
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
شفیعی.مهدی
تعیین تاثیر رفتارهای ضدتولید و ضد بهرهوری بر عملکرد پروژههای ساخت مسکن (مطالعه تعاونیهای مسکن استان مرکزی)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
شهامی فر.المیرا
تاثیر انحراف استراتژیک بر نگهداشت وجه نقد شرکت
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
ص
صادق پور.آرزو
تعیین تاثیر هویت حرفه ای بر رضایت شغلی با نقش میانجی درگیری شغلی در بین کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
صادقی.الناز
شناسایی حلقه های علی و معلولی سرمایه گذاری در صنعت ورزش با تعیین اثر رشد اقتصادی
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
صادقی.تورج
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندی های پلتفرم های فناورانه
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
صادقی.تورج
بررسی عوامل موثر بر بازاریابی چابک دیجیتال در صنعت بانکداری با بهره گیری از نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
صادقی.صبا
شناسایی و اولویت بندی زیر ساخت های لازم جهت پیاده سازی استراتژیهای نگهداری و تعمیرات در شرکت تراکتور سازی تبریز با استفاده از تاپسیس فازی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
صالح پور.نبی اله
مدلسازی فضیلت سازمانی با روش میک مک و رویکرد معادلات ساختاری در وزارت جهاد کشاورزی
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]
صالحی.جلال
بررسی عوامل موثر بر بازاریابی چابک دیجیتال در صنعت بانکداری با بهره گیری از نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
صفری. امید
مطالعه چابکی سازمانی و روحیه کارآفرینی با توجه به نقش تعدیلگر مدیریت دانش
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]
صفری.غلامرضا
مطالعه چابکی سازمانی و روحیه کارآفرینی با توجه به نقش تعدیلگر مدیریت دانش
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]
ض
ضابطی اصل.سید حسن
تأثیر تبادل اطلاعات زنجیره تامین و شیوه های مدیریت کیفیت بر عملکرد سهم بازار (مورد مطالعه : شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط)
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
ضیاییان.مهران
ارائه الگویی برای تحلیل عوامل موثر بر کیفیت مدیریت در صنعت بانکداری
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
ضیائی حاجی پیرلو.مصطفی
ارزیابی و ارائه الگوی چابکسازی منابع انسانی در راستای ارتقای فرایندهای عملیاتی (مطالعه موردی: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
طاهری.محمد
شناسایی و اولویت بندی زیر ساخت های لازم جهت پیاده سازی استراتژیهای نگهداری و تعمیرات در شرکت تراکتور سازی تبریز با استفاده از تاپسیس فازی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
طبری.مجتبی
بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر بالندگی سازمانی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
طوطیان.صدیقه
بررسی رابطه بین راهبردهای خود کنترلی، سواد مالی مدیران وکیفیت تصمیمگیری در مسائل مالی فرایند زنجیره تأمین (مورد مطالعه: شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ع
عباس زاده.شهلا
تاثیر انحراف استراتژیک بر نگهداشت وجه نقد شرکت
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
عباس زاده.یدالله
تاثیر اشتیاق شغلی و بالندگی سازمانی بر ماندگاری معلمان در مدارس غیردولتی شهر مرند
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
عبدالعلی پور.امیرحسین
واکاوی موانع برندسازی در شرکتهای خانوادگی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]
عزیزی کوتنایی.سامان
استخراج تداعیات و ترسیم نقشهی ذهنی مشتریان شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک زیمت
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
عشقی پیرایواتلو.شهرام
ارتقای پایدار عملکرد سازمان از طریق مدیریت منابع انسانی سبز: تحلیل نقش میانجی عملکرد محیطی سازمان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
عطایی قراچه.مسعود
تدوین برنامهریزی راهبردی با استفاده از ماتریس SWOT و تکنیک AHP فازی در یک بانک دولتی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
علمداری.صابرخندان
طراحی الگوی بهبود عملکرد مدیریتی مبتنی بر سازوکار تقویت اعتماد بین فردی در سازمان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
علیاری گرگری.مینا
تأثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به برندبا ملاحظه متغیرهای میانجی مادیگرایی و رفتار مصرف آشکار
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
علیوردی نسب.کیوان
طراحی الگوی انگیزه های مصرف کننده برای خرید گروهی آنلاین با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
عماری.حسین
ارزیابی و ارائه الگوی مصرف نمایشی با شناخت رفتار آگاهانه در راستای ارتقای عملکرد بازار
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
غ
غفورنیا.محمد
راهبردهای الگوی برنامه ریزی بازاریابی در کنترل عملیات موقعیت های سینمایی در ایران
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]
غفوری فرد.مهدی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب پیمانکار در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1400]
غفوریان شاگردی.امیر
پیشایندها و پیامدهای آمیخته ترفیع در سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه سازمان امور مالیاتی)
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]
غلام ابری.امیر
مدلسازی فضیلت سازمانی با روش میک مک و رویکرد معادلات ساختاری در وزارت جهاد کشاورزی
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]
ف
فاریابی.محمد
تأثیر کیفیت محتوای شبکههای اجتماعی بر آگاهی برند و قصد خرید با منظر از بین بردن شکاف آفلاین و آنلاین
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
فتاحی.وحید
تعیین تاثیر هویت حرفه ای بر رضایت شغلی با نقش میانجی درگیری شغلی در بین کارکنان سازمان ثبت اسناد و املاک
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
فتاحی.وحید
تاثیر حسگری بازار و پاسخگویی بازار بر ظرفیت جذب(مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی)
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]
فرخیان.ساحل
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندی های پلتفرم های فناورانه
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
ق
قائدامینی هارونی.عباس
بررسی اثرات حسادت سازمانی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار با اثر تعدیلگری تبادل رهبر- عضو
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
قائدامینی هارونی.عباس
بررسی اثرات حسادت سازمانی بر رفتارهای انحرافی در محیط کار با اثر تعدیلگری تبادل رهبر- عضو
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
قربان حسینی.مسعود
ارایه الگوی سیاسی ـ اسلامی نظارت بر عملکرد به منظور افزایش سلامت اداری در سازمان ثبت اسناد واملاک کشور
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
قره بیگلو.حسین
ارزیابی و ارائه الگوی مصرف نمایشی با شناخت رفتار آگاهانه در راستای ارتقای عملکرد بازار
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
قلی پور.یوسف
بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر بالندگی سازمانی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
قنبری.مژده
تأثیر آموزش کارآفرینی مبتنی بر عمل بر رفتارکارآفرینانه با توجه به نقش میانجی قصد کارآفرینی و جهتگیری کارآفرینانه
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
ک
کارگر شورکی.هدایت
تحلیل چالشهای مدیریت موجودی در بخش دولتی ایران (مورد مطالعه: نظام اداری استان یزد)
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
کربلایی حسن.مهسا
گروه بندی شاخصهای ارزش برند در صنعت خودرو ایران
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
کوچک زاده.حسن
طراحی الگوی بهبود عملکرد مدیریتی مبتنی بر سازوکار تقویت اعتماد بین فردی در سازمان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
کوششی.محمدرضا
تأثیر کیفیت محتوای شبکههای اجتماعی بر آگاهی برند و قصد خرید با منظر از بین بردن شکاف آفلاین و آنلاین
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
ل
لفظ فروشان.داود
طراحی الگوی انگیزه های مصرف کننده برای خرید گروهی آنلاین با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
م
محبی.سراج الدین
طراحی الگوی ارزیابی مهارت های مدیران بومی و غیر بومی در پست های کلیدی مطالعه موردی : استان هرمزگان
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
محمدموسایی.جابر
استخراج تداعیات و ترسیم نقشهی ذهنی مشتریان شرکت ایران خودرو با استفاده از تکنیک زیمت
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
محمدی.احمد
شناسایی عوامل موثر بر اعتبار درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکتها مبتنی بر اجرای عملیات طرح جامع مالیاتی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
محمدی.آیت ا...
تأثیر بازاریابی خدمات، تبلیغات و فناوری اطلاعات بر جذب مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی استراتژی کسبوکار (موردمطالعه: بیمه رازی در استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
محمودیان.حمیدرضا
ارائه مدل عوامل اثرگذار بر هوش فرهنگی رهبر به کمک تئوری داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
مدیری.محمود
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر راهبردهای زنجیره تامین تاب آور در مراکز درمانی با تکنیک دیمتل خاکستری و ANP
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]
مرادی.محمدباقر
مدلسازی فضیلت سازمانی با روش میک مک و رویکرد معادلات ساختاری در وزارت جهاد کشاورزی
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]
ملکی.محمد حسن
تحلیل و شناسایی قابلیتهای فناوری کلیدی جهت توسعه زنجیرهتأمین الکترونیکی تابآور
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ملکی.محمد حسن
ارائه چارچوبی برای شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد کسب وکارهای فعال در گردشگری با رویکرد معنوی
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
منجگانی.سید اکبر
پیشایندها و پیامدهای آمیخته ترفیع در سازمانهای خدماتی (مورد مطالعه سازمان امور مالیاتی)
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]
موحدی.محمدمهدی
طراحی الگوی بهبود عملکرد مدیریتی مبتنی بر سازوکار تقویت اعتماد بین فردی در سازمان
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
موحدی.محمدمهدی
تحلیل نقش مدیریت ریسک پروژه بر عملکرد با نقش میانجی سرمایه فکری
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
مولودیان.هادی
نقش اثربخشی مدیریت خطر بر رابطه ویژگی های مدیرعامل و نوسان ریسک خطر
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
مهدی زاده.علی
مدلسازی فضیلت سازمانی با روش میک مک و رویکرد معادلات ساختاری در وزارت جهاد کشاورزی
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]
میثاقی.حسن
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر توانمندی های پلتفرم های فناورانه
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1401]
میرآئیز.سید مهدی
نقش اثربخشی مدیریت خطر بر رابطه ویژگی های مدیرعامل و نوسان ریسک خطر
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
ن
نجف زاده.محمد رحیم
شناسایی حلقه های علی و معلولی سرمایه گذاری در صنعت ورزش با تعیین اثر رشد اقتصادی
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
نجفی تمرائی.ساناز
مدل یابی روابط علّی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت فرآیندهای کسب و کار با روش دیماتل
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1400]
نجفی.نبی
شناسایی عوامل موثر بر اعتبار درآمد مشمول مالیات ابرازی شرکتها مبتنی بر اجرای عملیات طرح جامع مالیاتی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1401]
نجفی،.سید اسماعیل
شناسایی فرایندها و اجزای لجستیک و تعین روابط بین آنها جهت استقرار مراکز لجستیک (مطالعه مرکز لجستیک اراک)
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
ندایی.فلور
واکاوی موانع برندسازی در شرکتهای خانوادگی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]
نصرالهی سعیدلو.رضا
طراحی الگوی انگیزه های مصرف کننده برای خرید گروهی آنلاین با استفاده از مدلسازی ساختاری- تفسیری
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نیکخو امیری.عباس
بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر بالندگی سازمانی (مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان)
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1400]
نیکنام.محمد
مطالعه چابکی سازمانی و روحیه کارآفرینی با توجه به نقش تعدیلگر مدیریت دانش
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]
و
وارسته.مهسا
تحلیل شاخص های مدل کسب و کار مدور در صنعت فولاد ایران
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1402]
واسعی.مسعود
سنجش پایداری در زنجیره تأمین رب گوجه فرنگی با استفاده از اصول دسترسی پذیری طبیعی، مدیریتی و شبیه سازی بوت استرپ
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1402]
وظیغه دوست.حسین
گروه بندی شاخصهای ارزش برند در صنعت خودرو ایران
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
وقفی.سید حسام
نقش اثربخشی مدیریت خطر بر رابطه ویژگی های مدیرعامل و نوسان ریسک خطر
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1401]
ه
هادیان.هاجر
ارائه الگویی برای تحلیل عوامل موثر بر کیفیت مدیریت در صنعت بانکداری
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1401]
هاشمزاده خوراسگانی.غلامرضا
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر راهبردهای زنجیره تامین تاب آور در مراکز درمانی با تکنیک دیمتل خاکستری و ANP
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]
ی
یاری خرمالو.شراره
تاثیر حسگری بازار و پاسخگویی بازار بر ظرفیت جذب(مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی)
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1402]