A

  • Abbasian.Gholamreza Fairness of an EFL test: the Case of the English Section of Konkour in Iran [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Abkhoo.Fereshteh توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Afrashteh.Mahdiya عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همه‌گیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Afrashteh.Mahdiya کسالت یادگیری زبان خارجی در دانش آموزان دبیرستانی زبان انگلیسی زبان زاهدان و رابطه آن با لذت یادگیری زبان خارجیو اضطراب یادگیری زبان خارجی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Afrashteh.Nahid عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همه‌گیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Afrashteh.Nahid کسالت یادگیری زبان خارجی در دانش آموزان دبیرستانی زبان انگلیسی زبان زاهدان و رابطه آن با لذت یادگیری زبان خارجیو اضطراب یادگیری زبان خارجی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Afrashteh.Samira عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همه‌گیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Afraz.Shahram در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Afraz.Shahram تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2023]
  • Afraz.Shahram طراحی و اعتبارسنجی بازخوردهای اصلاحی مقیاس ترجیحی: هدف قرارگیری ویژگی های زمینه ای [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • Afraz.Shahram Designing and Validating a Self-Assessment Tool for Improving the Speaking Skill of Iranian EFL Learners [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Afsharpour.Reza The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Aghaei.Fatemeh تصویرسازی ساختار اطلاعات در ژانرهای گفتاری فارسی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Ahanghari.Saeideh نقش رضایت شغلی معلمان زبان انگلیسی ایرانی در عملکرد شغلی آنها: سهم ارزش خیرخواهی [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Akbarpour.Leila استفاده از بازخورد فرازبانی در به خاطرسپاری گرامر: موردی از دانش آموزان دبیرستانی ایرانی [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Alimohamadi.Narges A Comparative Study on Novice and Experienced EFL Teachers’ Expected and Feared Possible Selves: A Mixed-Methods Approach [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Amanati.Leila کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Amini Farsani.Mohammad Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Anjomshoa.Leila رابطه بین وابستگی به فرهنگ بومی و درک مطلب زبان آموزان زبان انگلیسی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • asadi.jafar مطالعه سبک تغییرات جنسیتی و بین فرهنگی در مقالات آیلتس [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • asadi.jafar توسعه گفتمان آکادمیک مکتوب و فراگیری زبان انگلیسی، به ویژه برای اهداف آکادمیک، مطالعه زبان و سبک های ارتباطی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Ashari Tabar.Narjes تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Ashraf.Hamid Critical Issues of Learning-Oriented Assessment Among Iranian EFL Teachers: Perceptions, Limitations and Challenges [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Ashrafinia.Saher کسالت یادگیری زبان خارجی در دانش آموزان دبیرستانی زبان انگلیسی زبان زاهدان و رابطه آن با لذت یادگیری زبان خارجیو اضطراب یادگیری زبان خارجی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Askari.Mohammad Iman CAT Tools in Translation Proficiency Development: Iranian EFL Students' Perceptions in Focus [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Askari.Mohammad Iman Special issue:An investigation into the Impact of Project-based Learning on Improving Writing and Speaking as Productive Skills [ Vol.3, Issue 5 - Winter Year 2024]
  • Aslrasouli.Morteza Mediating EFL learners’ overall and lexical writing skills in English classrooms: The case of receptive and productive types of vocabulary testing [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • assadi.nader Examining the Implementation of a Systemic Genre-Based Rubric for Assessing Expository Writing by EFL Teachers [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • azizmohammadi.fatemeh بررسی قدرت و هویت در اثر ازدواج بوستونی دیوید مامت [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]

B

  • Badpa.Hamed The Interrelationship between Literature and Language Teaching: Drama and Speaking [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Bagheri Masoudzade.Azar تأثیر فعالیتهای مبتنی بر خواندن بر یادگیری واژگان با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح پیش متوسطه [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Bagheri Masoudzade.Azar رابطه بین توانایی تفکر انتقادی و استراتژی های درک شنیداری: تمرکز بر زبان آموزان پیشرفته [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • Bagheri.Najme The relationship between Iranian English language teachers’ professional identity and teacher cognition in their professional development [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Baharlouie.Roya توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Bahjat.Fatemeh Ubiquitous Flipped Instruction and Iranian EFL Learners’ Writing Bolster [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Barani.Ghasem فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Barani.Ghasem The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Behboudi.Sakineh Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]

C

  • Chalak.Azizeh تحلیل گفتمان سیاسی انتقادی سخنان وزیر امور خارجه ایران در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Chalak.Azizeh تأثیر عوامل روانی اجتماعی بر لحن زبان آموزان بزرگسال ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]

D

  • davatgari asl.haniyeh Examining the Impact of Lexical Bundle Instruction on IELTS Candidates’ Writing Ability [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Davatgari Asl.Haniyeh Examining the Implementation of a Systemic Genre-Based Rubric for Assessing Expository Writing by EFL Teachers [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Dayani.Farahnaz EFL Learners’ Pragmatic Motivation Development via Exposure to Movie-Watching [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Dehghanian.Arash فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Dehghanpour.Bahram [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]

E

  • Ebrahimi.Seyed Foad  بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2023]
  • Ebrahimnezhad Shirvani.Fatemeh اجرای آﻣﻮزﺵ ﮐﻼﺳﯽ ﻣﻌﮑﻮس (فلیپ) در دوره ریدینگ: بررسی توانایی درک مطلب زبان آموزان ایرانی و دیدگاه های آنها [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Ebrahimzade.Mahvan Impact of In-Text Codes, Post-Text Comments and Uncoded Feedback on Improving Iranian Advanced EFL Learners' Written Grammatical Accuracy [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Esfandiari.Mohammad Reza The relationship between Iranian English language teachers’ professional identity and teacher cognition in their professional development [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]

F

  • Farnia.Sanaz Developing a Model of the Possible Selves Construction before and after Training on IELTS Writing Skills [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • fatahzade.Saeideh بررسی تأثیر افزایش آگاهی از طریق سیل ورودی واژگان بر روانی نوشتاری زبان آموزان ایرانی متوسط [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Fatehi Rad.Neda Developing a Model of the Possible Selves Construction before and after Training on IELTS Writing Skills [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Fatehi Rad.Neda EFL Learners’ Pragmatic Motivation Development via Exposure to Movie-Watching [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Fatehi Rad.Neda Special Issue: Integrating Brain-Based Learning Activities into Online TESOL Courses: Exploring Different Learning Styles [ Vol.3, Issue 5 - Winter Year 2024]
  • Fathi Karizak.Ali Designing and Validating a Self-Assessment Tool for Improving the Speaking Skill of Iranian EFL Learners [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]

G

  • Ghahramani.Davood The Effect of Teacher Supervision Through Standard TPD Model on Different Components of Professional Development of Iranian EFL Experienced versus Novice Teachers [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • ghiasvand.fatemeh بررسی قدرت و هویت در اثر ازدواج بوستونی دیوید مامت [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Ghobadi.Shima [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Gholami Domsky.Javad Critical Issues of Learning-Oriented Assessment Among Iranian EFL Teachers: Perceptions, Limitations and Challenges [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Gorji.Fatemeh تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2023]

H

  • Haddad Narafshan.Mehry رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Haddad Narafshan.Mehry نقش جنبش آفریقای آینده نگر بر صدا و هویت در آثار نویسندگان زن رنگین پوست [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Hadian.Bahram تصویرسازی ساختار اطلاعات در ژانرهای گفتاری فارسی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Haery.Abdolhamid Wandering in the Wilderness of Words: Coetzee’s Magistrate Adrift in Deconstruction [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Hasani.Samira تاثیر تکنولوژی و یادگیری آنلاین بر مهارت نوشتار زبان آموزان و خودپنداری آنها [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Haseli Songhori.Mehdi اهمال کاری تحصیلی از دیدگاه تئوری انتساب: یک مرور کلی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • haselisonghori.Mehdi عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از VADANA توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در زمان همه‌گیری COVID-19: کاربرد مدل UTAUT [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Hashemi.Zahra Tabandeh Special Issue:Positive Psychology in SLA (A Book Review)- Special Issue [ Vol.3, Issue 5 - Winter Year 2024]
  • Heidari Tabrizi.Hossein تاثیر گرایش به داشتن تفکر نقادانه بر تسهیل و پیشرفت در مهارت مقاله نویسی استدلالی: بررسی دیدگاه استادان و دانشجویان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Heidari Tabrizi.Hossein فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Heidari Tabrizi.Hossein اثرگذاری مدل فرایر بر رشد واژگان زبان برای اهداف ویژه: مورد زبان انگلیسی برای دانشجویان ایرانی رشته علوم کامپیوتر [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Hosseinpour.Nafiseh Investigating the Nexus of TBLT and Automatic Corrective Feedback: Implications for Second Language Writing [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]

I

  • in-Charge.Director اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Iranpour.Shahla تأثیر موسیقی در آموزش گرامر بر انگیزه و پیشرفت زبان آموزان ایرانی [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Isaee.Hossein Seasoned and Novice English Teachers’ Perceptions of ‘Prospect 2’: A Critical Exploratory Study on Teaching Experience [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Isaee.Hossein Special Issue: Integrating Brain-Based Learning Activities into Online TESOL Courses: Exploring Different Learning Styles [ Vol.3, Issue 5 - Winter Year 2024]
  • Izadpanah.Jafar استفاده از بازخورد فرازبانی در به خاطرسپاری گرامر: موردی از دانش آموزان دبیرستانی ایرانی [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]

J

  • Jafarie.Mahmoud اثرگذاری مدل فرایر بر رشد واژگان زبان برای اهداف ویژه: مورد زبان انگلیسی برای دانشجویان ایرانی رشته علوم کامپیوتر [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Jalali.Vale بررسی ترجمه تلمیحات اسامی خاص در بوستان سعدی  [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Jalali.Vale EFL Learners’ Pragmatic Motivation Development via Exposure to Movie-Watching [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]

K

  • Kafshchi.Seyehedeh Keyhaneh Existential Exploration in Beckett's Molloy: Unraveling Narratives through Nussbaum's Capability Lens [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Karami Torkashvand.Atefeh روایت شناسی: تمرکز قابل تعویض در رنگ ارغوانی آلیس واکر [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Karimniya.Amin طراحی و اعتبارسنجی بازخوردهای اصلاحی مقیاس ترجیحی: هدف قرارگیری ویژگی های زمینه ای [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • Kashi.Hanieh در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Keramat.Reza جنسیت مترجمان و انتقال عوامل زیبایی شناختی در ترجمه نثر قافیه دار [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • Khadem Olhosseiny.Zahra Sadat CAT Tools in Translation Proficiency Development: Iranian EFL Students' Perceptions in Focus [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Khezrinejad.Maryam Cognitive and Metacognitive Strategy Instruction and Their Impact on Iranian EFL Learners’ Writing Cognitive Processes [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Khodabakhshzadeh.Hossein Critical Issues of Learning-Oriented Assessment Among Iranian EFL Teachers: Perceptions, Limitations and Challenges [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Khodareza.Mohammadreza Impact of In-Text Codes, Post-Text Comments and Uncoded Feedback on Improving Iranian Advanced EFL Learners' Written Grammatical Accuracy [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Kuhi.Davud کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]

M

  • Maghsoudi.Najmeh بررسی دانش بین فرهنگی در وبسایتهای ایرانی و آمریکایی با توجه به تئوری ابعاد فرهنگی هافستد [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2023]
  • Mall-Amiri.Behdokht A Comparative Study on Novice and Experienced EFL Teachers’ Expected and Feared Possible Selves: A Mixed-Methods Approach [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Manochehrzade.Mehdi Special Issue:Positive Psychology in SLA (A Book Review)- Special Issue [ Vol.3, Issue 5 - Winter Year 2024]
  • Manzari Tavakoli.Milad تأثیر تکرار تکلیف بر درک، یادآوری و حفظ دقت زمان در سطوح مختلف مهارت زبانی: مقایسه بین بزرگسالان و کودکان [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Mashhadi Heidar.Davood Impact of In-Text Codes, Post-Text Comments and Uncoded Feedback on Improving Iranian Advanced EFL Learners' Written Grammatical Accuracy [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Mazandarani.Omid فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • mohammad jafari. fatemeh special issue:Projection of Immunity in Teachers’ Level of Thinking in Iranian IELTS Writing Classrooms [ Vol.3, Issue 5 - Winter Year 2024]
  • Mohammadi Sadegh.Fatemeh تحلیل و بررسی نیازهای دانش آموزان ایرانی پایه دهم در یادگیری زبان [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • Mohammadi.Mohammad بررسی صلاحیت بین فرهنگی معلمان زبان انگلیسی و سطح حساسیت بین فرهنگی: داستان تجربه معلمان [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2023]
  • Mohebi.Mehrdad تأثیر شیوه های مختلف فاصله گذاری بر رشد دانش واژگانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: با تمرکز بر سطوح مهارت زبانی زبان آموزان [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Montaseri.Ashraf The Effect of Teacher Supervision Through Standard TPD Model on Different Components of Professional Development of Iranian EFL Experienced versus Novice Teachers [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Mosalla Nejad.Afshin برداشت و برداشت نادرست از خشونت: بررسی ژیژکی آبی تری چشم و دلبند نوشته تونی موریسون [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2023]
  • Mosalla Nejad.Afshin The Discourse of Racist Violence in Toni Morrison's The Bluest Eye [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]

N

  • Najafi Karimi.Shaban  ارزیابی بازنگرانه کتاب انگلیسی پایه سوم متوسطه اول ایران [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Nasiripour.Zeinab Watching Film Through Literary Theories: A Structuralist Reading of Rocky, Kickboxer, Kill Bill I & II, and Southpaw Movies [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Nasrollahi Mouziraji.Atefeh A Corpus-based Investigation of Lexical Bundles in Iranian Advanced Learners’ Discussion of English and Natives [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Nazari Bagha.Karim Towards Validating an Already-proposed Pluralistic Curriculum Model for ESP in Iran [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Neshaee Moghaddam.Maryam ورودی واژگان چندوجهی و سمعی و بصری در محیط MALL و تأثیر آن بر انگیزه زبان آموزان ایرانی و توانایی درک مطلب [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]

O

  • Omara.Soraya فناوری آموزشی در یادگیری زبان: تجزیه و تحلیل درک زبان آموزان پیشرفته زبان انگلیسی در مورد استفاده از فناوری در موسسه زبان [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]

P

  • Pajoohan Doost.Reza The Effect of Teacher Supervision Through Standard TPD Model on Different Components of Professional Development of Iranian EFL Experienced versus Novice Teachers [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Pasban.Mohsen Ali رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Pirmoradi.Tarlan  بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2023]
  • Pourjafari.Fatemeh خوانش کریستوایی رمان امیلی در نیومون اثر لوسی ماد مونتگمری [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Pourjafari.Fatemeh مفهوم هویت و عاملیت زنان در رمان ندیمه اثر مارگارت اتوود [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • Pourjafari.Fatemeh Wandering in the Wilderness of Words: Coetzee’s Magistrate Adrift in Deconstruction [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]

R

  • Rabani Ebrahimi Pour.Kamran تفکرات و ترجیحات زبان آموزان ایرانی در زمینه تصحیح خطاهای گفتاری [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2023]
  • Raees Yazdi.Hafeze جنسیت مترجمان و انتقال عوامل زیبایی شناختی در ترجمه نثر قافیه دار [ Vol.1, Issue 1 - Spring Year 2022]
  • Raeesi.Fatemeh Investigating the Nexus of TBLT and Automatic Corrective Feedback: Implications for Second Language Writing [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Raeesizadeh.Alireza جنبه‌های ارتباطی معادل‌های جدید APLL درترجمه اصطلاحات انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Rafieyan.Maryam Examining the Impact of Lexical Bundle Instruction on IELTS Candidates’ Writing Ability [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Rahimi rad.Neda خوانش کریستوایی رمان امیلی در نیومون اثر لوسی ماد مونتگمری [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Rahimi Tehrani.Afsaneh تحلیل گفتمان سیاسی انتقادی سخنان وزیر امور خارجه ایران در پنجاه و هشتمین کنفرانس امنیتی مونیخ [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Rahimi.Fariba بررسی تأثیر افزایش آگاهی از طریق سیل ورودی واژگان بر روانی نوشتاری زبان آموزان ایرانی متوسط [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Rahimi.Fariba Investigating the Nexus of TBLT and Automatic Corrective Feedback: Implications for Second Language Writing [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Rahimi.Forough The relationship between Iranian English language teachers’ professional identity and teacher cognition in their professional development [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Rashtchi.Mojgan Cognitive and Metacognitive Strategy Instruction and Their Impact on Iranian EFL Learners’ Writing Cognitive Processes [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Rezaee.Mehrdad Special issue:An investigation into the Impact of Project-based Learning on Improving Writing and Speaking as Productive Skills [ Vol.3, Issue 5 - Winter Year 2024]
  • Rezaei Khatouni.Marzieh Ubiquitous Flipped Instruction and Iranian EFL Learners’ Writing Bolster [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Rezaei.Vali تصویرسازی ساختار اطلاعات در ژانرهای گفتاری فارسی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Riasati.Mohammad Javad Ubiquitous Flipped Instruction and Iranian EFL Learners’ Writing Bolster [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Roudgar.Faezeh تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]

S

  • Sabzevari.Marziye اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Saeidi.Mahnaz کنکاشی در مورد مدرسان زبان انگلیسی در تعریف خودهای ممکن در آینده: با تمرکز برنقش تجربه تدریس [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • salahshoor.farzad Examining the Impact of Lexical Bundle Instruction on IELTS Candidates’ Writing Ability [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Salajeghe.Niloofar تاثیر تکنولوژی و یادگیری آنلاین بر مهارت نوشتار زبان آموزان و خودپنداری آنها [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Salamati.Kimiya اهمال کاری تحصیلی از دیدگاه تئوری انتساب: یک مرور کلی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • Salehi.Hadi تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Salehi.Hadi تأثیر شیوه های مختلف فاصله گذاری بر رشد دانش واژگانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: با تمرکز بر سطوح مهارت زبانی زبان آموزان [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Salehi.Hadi توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Samimi. Fazlolah در باب اداراکات فراگیران ایرانی زبان انگلیسی از نگارش مسئله محور [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Samimi. Fazlolah تحلیل کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی از طریق اعتبارسنجی مدل معیارها [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2023]
  • Samimi. Fazlolah Designing and Validating a Self-Assessment Tool for Improving the Speaking Skill of Iranian EFL Learners [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Sarkeshikian.Amir تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Seifoori.Zohreh Cognitive and Metacognitive Strategy Instruction and Their Impact on Iranian EFL Learners’ Writing Cognitive Processes [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Seifoori.Zohreh Iranian Bilingual EFL Learners’ Willingness to Communicate across Gender [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Seyyedrezaei.Seyyed Hassan The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Seyyedrezaei.Zari Sadat The Relationships between Gender Identity and Teacher Success in Iranian EFL Context [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Shafiee.Sajad بررسی تأثیر افزایش آگاهی از طریق سیل ورودی واژگان بر روانی نوشتاری زبان آموزان ایرانی متوسط [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Shafiee.Sajad فناوری کمکی واقعیت مجازی برای زبان آموزان دارای اختلال بیانی زبان: اثربخشی، امکان سنجی، و خطرات [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Shahabi.Hassan رابطه بین اهداف پیشرفت زبان آموزان انگلیسی و عملکرد تحصیلی: نگاهی به انگیزه های اهداف زبان آموزان [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Shahabi.Hassan Developing a Model of the Possible Selves Construction before and after Training on IELTS Writing Skills [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Shahabi.Hassan برداشت و برداشت نادرست از خشونت: بررسی ژیژکی آبی تری چشم و دلبند نوشته تونی موریسون [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2023]
  • Shahabi.Hassan Introversion and Extraversion of female characters in Gillian Flynn's Gone Girl: A Jungian Reading [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Shahidi Zandi.Farzaneh بررسی استراتژی های کنترل احساسات مورد استفاده مدرسین زبان انگلیسی در موسسات کرمان [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Shekarian Behzadi.Akram تأثیر فعالیتهای مبتنی بر خواندن بر یادگیری واژگان با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح پیش متوسطه [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Siyyari.Masood Fairness of an EFL test: the Case of the English Section of Konkour in Iran [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Soori.Afshin Exploring the Impact of Explicit Instruction of Communication Strategies on Speaking Fluency: A Study on Lower Intermediate Iranian Female EFL Learners [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]

T

  • Tabatabaee Lotfi.Seyed Abdolmajid تاثیر واتس اَپ، ادوبی کانکت، و کلاسهای حضوری بر یادگیری کلمات همنشین توسط زبان آموزان ایرانی [ Vol.1, Issue 3 - Autumn Year 2022]
  • Tabatabaei.Omid تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Tabatabaei.Omid تأثیر شیوه های مختلف فاصله گذاری بر رشد دانش واژگانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: با تمرکز بر سطوح مهارت زبانی زبان آموزان [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • Tabatabaei.Omid توسعه فعالیت ها ی تعاملی خود نظارتی، خودتنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزار ICT در دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • TAghipour.Elham  ارزیابی بازنگرانه کتاب انگلیسی پایه سوم متوسطه اول ایران [ Vol.1, Issue 4 - Winter Year 2022]
  • Tajadini.Massoud اجرای روش حمایتی (داربستی) متقابل درمحیط یادگیری مجازی: مهارت های شنیداری و گفتاری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Tajadini.Massoud EFL Learners’ Pragmatic Motivation Development via Exposure to Movie-Watching [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Talebizadeh.Fatemeh رابطه بین وابستگی به فرهنگ بومی و درک مطلب زبان آموزان زبان انگلیسی [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]

V

  • Vahid Dastjerdi.Hossein تأثیر نظارت بالینی بر تمایلات تفکر انتقادی معلمان زبان انگلیسی و پیشرفت کلی زبان آموزان [ Vol.2, Issue 3 - Autumn Year 2023]
  • Vahid Dastjerdi.Hossein Impact of Technology-based Instruction on the Improvement of Iranian EFL Learners' Metaphorical Competence [ Vol.3, Issue 2 - Summer Year 2024]
  • Vahidi.Taghi نقش امکانات سمعی-بصری در ایجاد انگیزه فراگیران زبان انگلیسی [ Vol.1, Issue 2 - Summer Year 2022]
  • Vaziri.Ashraf A Corpus-based Investigation of Lexical Bundles in Iranian Advanced Learners’ Discussion of English and Natives [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]

Y

  • Yarahmadi.Mozhgan بررسی قدرت و هویت در اثر ازدواج بوستونی دیوید مامت [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]
  • YAZDANI.saeed  بررسی عملکرد و نوع افعال در مطالعات ادبی انگلیسی به عنوان یک تکنیک محبوب برای آموزش زبان [ Vol.2, Issue 4 - Winter Year 2023]
  • Yunus.Melor Md تأثیر شیوه های مختلف فاصله گذاری بر رشد دانش واژگانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی: با تمرکز بر سطوح مهارت زبانی زبان آموزان [ Vol.2, Issue 1 - Spring Year 2023]

Z

  • Zahabi nejad.Nazanin Raging Rhinos and Rebel Souls: Embracing self- identity and Individuality in Ionesco's Rhinoceros [ Vol.3, Issue 4 - Winter Year 2024]
  • Zamani.Aliakbar Exploring the Impact of Explicit Instruction of Communication Strategies on Speaking Fluency: A Study on Lower Intermediate Iranian Female EFL Learners [ Vol.3, Issue 3 - Autumn Year 2024]
  • Zarabi.Hamed تربیت معلم یا تخلیه معلم: تحلیل انتقادی دوره های تربیت معلم ایرانی (TTC)‎ [ Vol.2, Issue 2 - Summer Year 2023]
  • zare behtash.parivash The Interrelationship between Literature and Language Teaching: Drama and Speaking [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • zare behtsh.esmail The Interrelationship between Literature and Language Teaching: Drama and Speaking [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]
  • Zareian.Ghlam reza Critical Issues of Learning-Oriented Assessment Among Iranian EFL Teachers: Perceptions, Limitations and Challenges [ Vol.3, Issue 1 - Spring Year 2024]