ا

  • ابراهیم زاده.رضا شناخت عناصر و مؤلفه ‌های اثربخش تشکیل ‌دهندة مدل‌ تبلیغات پوستری در حوزه بهداشت عمومی [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • اعظمی.بهاره بررسی تأثیر هوش مالی مدیران و هویت فرهنگی بر رفتار استفاده از هوش مصنوعی [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • امیراحمدی.هومن طراحی مدل برندسازی درونی با تأکید بر رویکرد فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • امین دوست.عاطفه ارزیابی معیارهای کلیدی مدیریت ریسک در اجرای پروژه های شبکه های توزیع گاز طبیعی با رویکرد سوارا فازی و بهترین – بدترین فازی [ دوره10, شماره 2 - تابستان سال 1403]