ا

  • اجاقلو.موسی بررسی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد مزیتی رقابتی پایدار برای شرکتهای IT در شرکتهای IT زنجان [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • احمدی نیا.حامد تاثیر تأمین مالی بلند مدت بر بازده‌ی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • احمدی.سید فخر الدین بررسی رابطه گرایش به بوروکراسی و فرسودگی شغلی کارکنان سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1392]
  • احمدیان.الهه بهبود عملکرد کارکنان با آموزش ضمن‌خدمت [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • اسمعیلی.هادی رهبری معنوی حلقه گم‌شده سازمان‌های سده 21 با رویکردی بر توانمندسازی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • امیر حسینی.زهرا تاثیر تأمین مالی بلند مدت بر بازده‌ی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1392]
  • امینی.محمد تقی شناسایی و مدلسازی عوامل موثر بر ایجاد سازمان خلاق در سازمان طبق مدل سه شاخگی و تست آن در شرکت ساپکو [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1392]
  • ایزد پناه.نجمه رابطه چابکی سازمانی و رضایت مندی مشتری در ادارات دولتی شهر بافت [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1392]