ص

  • صادقی.مهرداد طراحی مدل برندسازی درونی با تأکید بر رویکرد فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • صادقیان.ابوالفضل کنترل بهینه پویایی مشتری از روش یادگیری ماشین با هسته چندجمله‌ای [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • صفا.مژگان پیش بینی پذیری بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از مدل های یادگیری عمیق (مدل هیبریدی CNN-LSTM) [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • صمصام شریعت.شیوا شناخت عناصر و مؤلفه ‌های اثربخش تشکیل ‌دهندة مدل‌ تبلیغات پوستری در حوزه بهداشت عمومی [ دوره10, شماره 3 - پاییز سال 1403]
  • صوفی.منصور اولویت‌بندی تجهیزات بخش دیالیز به‌منظور ارتقا سطح اطمینان با استفاده از تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1403]
  • صوفی.منصور اولویت‌بندی تجهیزات بخش دیالیز به‌منظور ارتقای سطح اطمینان با استفاده از تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی [ دوره10, شماره 4 - زمستان سال 1403]