البرز.امیررضا
تحلیل عوامل موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت های تولیدی ورزشی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اللهمرادی.میثم
بررسی دلایل ضعف اخلاق حرفه ای در ارتباطات فدراسیون فوتبال در سطح بین الملل
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اللهمرادی.میثم
بررسی تاثیر پدیده های محوری بر بهبود توسعه همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
اللهمرادی.میثم
رابطه بین تیپ های فردی و اجتماعی مدیران تربیت بدنی و ارتباطات اثربخش آنان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
آ
آزادفدا.شیوا
شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آفرینش خاکی.اکبر
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر نظام حکمرانی در ورزش جانبازان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ب
باقرزاده.فاطمه
نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیتهای پویا مورد مطالعه شرکتهای تولید لوازم ورزشی تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
باوی.دنیا
بررسی نقش نگرش و همآفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
برهمند.رها
نقش فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطهای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
برهمند.رها
نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیتهای پویا مورد مطالعه شرکتهای تولید لوازم ورزشی تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بهلکه.طاهر
شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بیگی.محمدعلی
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر نظام حکمرانی در ورزش جانبازان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
پ
پناهی.مهریه
رتبهبندی عوامل موثر در رسیدن به دانشکدههای تربیت بدنی نسل چهارم
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
پور رنجبر.محمد
ارزیابی طراحی وبسایتهای باشگاههای ورزشی خصوصی ایران بر اساس WEB-QEM
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
پورحسن.ساجد
نقش فعالیتهای بازاریابی شبکههای اجتماعی بر رضایت مشتریان با نقش واسطهای ارزش ادراک شده مشتریان فروشگاههای ورزشی شهر تبریز
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
پورحسن.ساجد
نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی قابلیتهای پویا مورد مطالعه شرکتهای تولید لوازم ورزشی تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
پوردهنده.زهره
شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
پورکیانی.محمد
تدوین الگوی ساختاری تفسیری برای توسعه والیبال زنان در ایران با رویکرد تحلیل کیفی و کمی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
پیمانی زاد.حسین
تحلیل عوامل موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت های تولیدی ورزشی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
چ
چراغ بیرجندی.کاظم
بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ح
حسینی.سیدسجاد
رتبهبندی عوامل موثر در رسیدن به دانشکدههای تربیت بدنی نسل چهارم
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
حکاکزاده.مینا
ارزیابی طراحی وبسایتهای باشگاههای ورزشی خصوصی ایران بر اساس WEB-QEM
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حمیدی.فاطمه
بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
خ
خدامرادپور.مژگان
بررسی دلایل ضعف اخلاق حرفه ای در ارتباطات فدراسیون فوتبال در سطح بین الملل
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خدامرادپور.مژگان
بررسی تاثیر پدیده های محوری بر بهبود توسعه همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
خدامرادپور.مژگان
رابطه بین تیپ های فردی و اجتماعی مدیران تربیت بدنی و ارتباطات اثربخش آنان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
خدایاری.عباس
شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
خرازیان.شهریار
شناسایی و اولویت بندی کارکردهای شکاف بین نسلی در توسعه ورزش همگانی کشور با استفاده از مدل تاپسیس
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
خلیفه.سیدنعمت
تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاههای فوتبال با میانجیگری تصویر ذهنی برند
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
د
درخشان.امیر
تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاههای فوتبال با میانجیگری تصویر ذهنی برند
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
دریس.خلیل
تأثیر مشارکت مشتری در طراحی محصول بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: محصولات ورزشی برند مجید)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
دل داده مهربان.اسماعیل
شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
دورودیان.علی اصغر
شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ر
رضایی.گلناز
طراحی مدل جریان سازی در رسانههای ورزشی: یک الگوی داده بنیاد
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رضایی.میثم
شناسایی و اولویت بندی کارکردهای شکاف بین نسلی در توسعه ورزش همگانی کشور با استفاده از مدل تاپسیس
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
روحانی.افسانه
شناسایی راهکار های ملی اﺛﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺗﻮسعه فرهنگ محیط زﻳﺴﺖ در سازمانهای ورزشی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
روحانی.زهرا
پیامدهای حاصل از توسعه ورزش درمانی: رویکردی به سوی ارتقای سلامت جامعه
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ز
زرگر.محسن
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر نظام حکمرانی در ورزش جانبازان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شهنیایی.صفورا
تاثیر بازاریابی شبکهای بر وفاداری به برند تکنیک در مصرفکنندگان شهر بوشهر
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شیخی ملاشاهی.فاطمه
بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صابونچی.رضا
طراحی مدل جریان سازی در رسانههای ورزشی: یک الگوی داده بنیاد
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ط
طهماسبی.ایوب
بررسی ارتباط بین خودپنداره بدنی و موفّقیّت ورزشی در پستهای مختلف فوتبال
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
طیبی ثانی.سید مصطفی
شناسایی راهکار های ملی اﺛﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺗﻮسعه فرهنگ محیط زﻳﺴﺖ در سازمانهای ورزشی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ع
عبدالملکی.حسین
شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
عبدالملکی.حسین
تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاههای فوتبال با میانجیگری تصویر ذهنی برند
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
عسکری.اسرا
شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
علیدوست.فاطمه
بررسی نقش میانجی سرسختی در ارتباط عادت با قصد رفتار امنیتی سایبری در معلمان تربیت بدنی خراسان جنوبی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ف
فراهانی.ابوالفضل
شناسایی چالش های حضور بانوان در ورزشگاه های ایران با رویکرد فقهی_ اسلامی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
فرزام.فرزان
طراحی مدل محدودیت های پرداختن به فعالیتهای اوقات فراغت با تاکید بر فعالیت بدنی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
فلاح.زین العابدین
شناسایی و تبیین راهبردهای نگهداری خیرین ورزش یار در ساخت اماکن ورزشی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
فهیم دوین.حسن
تحلیل عوامل موثر بر بهبود توان رقابتی شرکت های تولیدی ورزشی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
فهیم دوین.حسن
پیامدهای حاصل از توسعه ورزش درمانی: رویکردی به سوی ارتقای سلامت جامعه
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
فهیمی.فاطمه
ارائه الگوی تصمیم گیری اخلاقی داوران فوتبال و فوتسال ایران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ق
قدیمی.بهرام
شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر نظام حکمرانی در ورزش جانبازان
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ک
کروکی.علی
ارزیابی طراحی وبسایتهای باشگاههای ورزشی خصوصی ایران بر اساس WEB-QEM
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
کنارکردی.غلامرضا
بررسی نقش نگرش و همآفرینی در تأثیر ابعاد سوابق تجربه مشتری بر قصد خرید مجدد از فروشگاه آنلاین (مطالعه موردی: محصولات ورزشی)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
کهندل.مهدی
تأثیر نوآوری باز بر اصالت برند باشگاههای فوتبال با میانجیگری تصویر ذهنی برند
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
گ
گودرزی.محمود
رتبهبندی عوامل موثر در رسیدن به دانشکدههای تربیت بدنی نسل چهارم
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ل
لطفی.حیدر
شناسایی راهکار های ملی اﺛﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺗﻮسعه فرهنگ محیط زﻳﺴﺖ در سازمانهای ورزشی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
م
ماهیان جاغرق.امیر
شناسایی و اولویت بندی کارکردهای شکاف بین نسلی در توسعه ورزش همگانی کشور با استفاده از مدل تاپسیس
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
محمدی میرزایی.روح الله
بررسی ارتباط بین خودپنداره بدنی و موفّقیّت ورزشی در پستهای مختلف فوتبال
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محمدیان.فریبا
موانع پیش روی زنان در تصدی پست ریاست فدراسیونهای ورزشی ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مرادی چالشتری.جواد
چالشهای استراتژیک و رابطه آنها با موفقیت معلمان تربیت بدنی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مرادی نورآبادی.محمد
بررسی ارتباط بین خودپنداره بدنی و موفّقیّت ورزشی در پستهای مختلف فوتبال
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مرادی.نوروز
شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مصطفی پور.مصطفی
بررسی دلایل ضعف اخلاق حرفه ای در ارتباطات فدراسیون فوتبال در سطح بین الملل
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مصطفی پور.مصطفی
رابطه بین تیپ های فردی و اجتماعی مدیران تربیت بدنی و ارتباطات اثربخش آنان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
مصطفی پور.مصطفی
بررسی تاثیر پدیده های محوری بر بهبود توسعه همکاری فدراسیون فوتبال ایران با کنفدراسیون فوتبال آسیا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ملانوروزی.کیوان
تحلیل عوامل مؤثر بر پذیرش فناوریهای هوشمند در صنعت پوشاک ورزشی (مورد مطالعه: فروشگاههای لوازم ورزشی شهر تهران)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
میرحسینی.سید فرزاد
شناسایی راهکار های ملی اﺛﺮﮔﺬار ﺑﺮ ﺗﻮسعه فرهنگ محیط زﻳﺴﺖ در سازمانهای ورزشی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ن
نجف نژاد.سیما
تاثیر بازاریابی شبکهای بر وفاداری به برند تکنیک در مصرفکنندگان شهر بوشهر
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نوبخت رمضانی.زهرا
موانع پیش روی زنان در تصدی پست ریاست فدراسیونهای ورزشی ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نوربخش.پریوش
شناسایی عوامل موثر بر مدل سیستم های مانا وزارت ورزش و جوانان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
نوروزیان قهفرخی.سهیلا
چالشهای استراتژیک و رابطه آنها با موفقیت معلمان تربیت بدنی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]