ا

  • ابراهیمی.سارا رابطة تاب‌آوری تحصیلی و ارزیابی‌‌های شناختی با خودناتوان‌‌سازی تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‎های پیشرفت [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • اخوان تفتی.مهناز کنش‌های اجرایی در کودکان پایۀ اول ابتدایی با و بدون تجربۀ پیش‌دبستان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • اسدزاده.حسن ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌های روان‌‌‌‌‌‌‌‌سنجی سیاهه تحول مثبت نوجوانان [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • افشاری.محسن چشم‌انداز زمان آینده و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطه‌ای خود‌نظم‌جویی بلندمدت و ادراک سودمندی تکالیف تحصیلی [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]
  • امیربگلوی داریانی.مهسا ساخت و استانداردسازی مقیاس سازش نایافتگی تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • امیری.سهراب پرسشنامه حرمت خود مشروط نوجوانان: روش اجرا و نمره گذاری (نسخه فارسی) [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]

آ

  • آزادفلاح.پرویز روابط موضوعی و مکانیزم‌های دفاعی در اضطراب اجتماعی [ دوره14, شماره 53 - پاییز سال 1396]
  • آزادفلاح.پرویز تحلیل کیفی بهزیستی روانشناختی زنان با توجه به ساختار فرهنگ ایرانی [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]

ب

  • برارپور.گلرخ شواهد تجربی از تعامل متن و خواننده در دانش‌آموزان جهشی پایة چهارم: آیا سواد خواندن معیاری برای تسریع تحصیلی محسوب می‌شود؟ [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]
  • بشارت.محمد علی نقش واسطه‌ای مکانیزم‌های دفاعی در رابطة بین آسیب‌های دلبستگی و نشانه‌های اضطراب و افسردگی [ دوره14, شماره 53 - پاییز سال 1396]
  • بشارت.محمد علی نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری در رابطة بین آسیب‌های کمال‌گرایی و نشانه‌های افسردگی و اضطراب [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • بشارت.محمد علی مقیاس تنهایی اجتماعی: پرسشنامه، روش اجرا و نمره‌گذاری [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]

پ

  • پاکدامن.شهلا پیش‌بینی نشانه‌های درونی‌سازی و برونی‌سازی‌ در نوجوانان بر اساس ادراک محتوا و فرایند خانواده [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]

ج

  • جسری.ندا ظرفیت دیداری در برابر فرایند شناختی: کاهش خطاهای دیکته از نوع حروف هم آوا [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • جلالی.محمدرضا اثربخشی درمانگری شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودکارآمدی اجتماعی و افسردگی [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]

ح

  • حجازی موغاری.الهه پیش‌بینی نشانه‌های درونی‌سازی و برونی‌سازی‌ در نوجوانان بر اساس ادراک محتوا و فرایند خانواده [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]
  • حسن آبادی.حمیدرضا ظرفیت دیداری در برابر فرایند شناختی: کاهش خطاهای دیکته از نوع حروف هم آوا [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • حیدری.محمود تحول بازنمایی دلبستگی و حساسیت مادرانه [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]

خ

  • خرمایی.فرهاد تبیین علّی مشغولیت تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‌‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • خرمایی.فرهاد رابطه دین‌داری و امید: نقش واسطه‌ای صبر [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • خزاعی.سمانه رابطة سبک‌های دلبستگی و پرخاشگری ارتباطی پنهان: با واسطه‌گری احساس شرم و گناه [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]
  • خضری مقدم.نوشیروان نقش واسطه‌ای تاب‌‌‌آوری در رابطة بین الگوهای ارتباطی خانواده و انگیزش پیشرفت [ دوره14, شماره 53 - پاییز سال 1396]

د

  • دهدست.کوثر تبیین راهبردهای گذر از بحران میانسالی: یک مطالعۀ کیفی [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]

ر

  • ربانی.زینب رابطۀ بافت اجتماعی کلاس با درگیری تحصیلی: نقش واسطه‎ای فرایندهای نظام خود، انگیزش و هیجان‎های تحصیلی [ دوره14, شماره 53 - پاییز سال 1396]
  • رنجبری.توحید نقش واسطه‌ای مکانیزم‌های دفاعی در رابطة بین آسیب‌های دلبستگی و نشانه‌های اضطراب و افسردگی [ دوره14, شماره 53 - پاییز سال 1396]

ز

  • زهراکار.کیانوش رابطة سبک‌های دلبستگی و پرخاشگری ارتباطی پنهان: با واسطه‌گری احساس شرم و گناه [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]

س

  • سپاه منصور.مژگان رابطة تاب‌آوری تحصیلی و ارزیابی‌‌های شناختی با خودناتوان‌‌سازی تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‎های پیشرفت [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • سپنتا.ماندانا ویژگی‌های روان‌سنجی نسخۀ‌ فارسی مقیاس ارزیابی توانمندی‌های دانش‌آموز دورکس [ دوره14, شماره 53 - پاییز سال 1396]

ش

  • شکری.امید رابطة تاب‌آوری تحصیلی و ارزیابی‌‌های شناختی با خودناتوان‌‌سازی تحصیلی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‎های پیشرفت [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • شکوفه فرد.شایسته تحول بازنمایی دلبستگی و حساسیت مادرانه [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • شیخ الاسلامی.راضیه تبیین علّی مشغولیت تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‌‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]

ط

  • طلایی نژاد.نعیمه مقیاس سنجش اضطراب جدایی (فرم والدین):روش اجرا و نمره‌گذاری (نسخه فارسی) [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • طلایی.ابراهیم شواهد تجربی از تعامل متن و خواننده در دانش‌آموزان جهشی پایة چهارم: آیا سواد خواندن معیاری برای تسریع تحصیلی محسوب می‌شود؟ [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]
  • طهماسیان.کارینه اثربخشی برنامۀ والدگری ذهن آگاهانه بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدینی در مادران نوجوانان با تعارض بالا [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]

غ

  • غلامعلی لواسانی.مسعود نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری در رابطة بین آسیب‌های کمال‌گرایی و نشانه‌های افسردگی و اضطراب [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]

ف

  • فاتحی دهاقانی.امیرعباس نقش واسطهای پایداری روانی در رابطة بین شیوه های والدگری و تبلور وجودی [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]
  • فتح آبادی.جلیل اثربخشی برنامۀ والدگری ذهن آگاهانه بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدینی در مادران نوجوانان با تعارض بالا [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • فرزاد.ولی الله رابطة سبک‌های دلبستگی و پرخاشگری ارتباطی پنهان: با واسطه‌گری احساس شرم و گناه [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]
  • فرهمند.هادی نقش واسطه‌ای اهمال‌کاری در رابطة بین آسیب‌های کمال‌گرایی و نشانه‌های افسردگی و اضطراب [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • فولادچنگ.محبوبه شیوه‌های والدگری و پرخاشگری: نقش واسطه‌ای سبک‌‌های حل مسئله [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]
  • فولادچنگ.محبوبه تبیین علّی مشغولیت تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‌‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]

ق

  • قاسمی نیایی.فاطمه تبیین راهبردهای گذر از بحران میانسالی: یک مطالعۀ کیفی [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • قربانی.نیما روابط موضوعی و مکانیزم‌های دفاعی در اضطراب اجتماعی [ دوره14, شماره 53 - پاییز سال 1396]
  • قنبری.سعید اثربخشی برنامۀ والدگری ذهن آگاهانه بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدینی در مادران نوجوانان با تعارض بالا [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]

ک

  • کاکاوند.علیرضا اثربخشی درمانگری شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودکارآمدی اجتماعی و افسردگی [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • کدخدائی.مریم تحلیل کیفی بهزیستی روانشناختی زنان با توجه به ساختار فرهنگ ایرانی [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • کرمی.ابوالفضل ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌های روان‌‌‌‌‌‌‌‌سنجی سیاهه تحول مثبت نوجوانان [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • کمری.سامان تبیین علّی مشغولیت تحصیلی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه‌‌ای هیجان‌‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]

گ

  • گنجی.حمزه ساخت و استانداردسازی مقیاس سازش نایافتگی تحصیلی در دانش آموزان مقطع متوسطه [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]

م

  • مجدآبادی فراهانی.زهره ساختار عاملی و همسانی درونی یک مقیاس هویت اخلاقی [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]
  • محمدامین زاده.دانا تبیین راهبردهای گذر از بحران میانسالی: یک مطالعۀ کیفی [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • محمدی.پریسا شیوه‌های والدگری و پرخاشگری: نقش واسطه‌ای سبک‌‌های حل مسئله [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]
  • محمدی.مریم اثربخشی برنامۀ والدگری ذهن آگاهانه بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدینی در مادران نوجوانان با تعارض بالا [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • مرادی.آسیه خودشفقت ورزی، بازخورد به دین و اضطراب مرگ: پیش بین های بهزیستی روان شناختی در سالمندان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • مرادی.خدیجه ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌های روان‌‌‌‌‌‌‌‌سنجی سیاهه تحول مثبت نوجوانان [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • مرحمتی.زهرا رابطه دین‌داری و امید: نقش واسطه‌ای صبر [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • مسگریان.فاطمه روابط موضوعی و مکانیزم‌های دفاعی در اضطراب اجتماعی [ دوره14, شماره 53 - پاییز سال 1396]
  • موسوی.سیدعلی محمد اثربخشی درمانگری شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودکارآمدی اجتماعی و افسردگی [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • میرزایی.ملیحه پیش‌بینی نشانه‌های درونی‌سازی و برونی‌سازی‌ در نوجوانان بر اساس ادراک محتوا و فرایند خانواده [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]

ن

  • ناصح.اشکان اثربخشی مداخلة مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر نشانه‌های نارسایی توجه/ فزون‌کنشی زیر آستانة تشخیص و مشکلات برونی‌سازی نوجوانان [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]
  • نجاتی.فاطمه کنش‌های اجرایی در کودکان پایۀ اول ابتدایی با و بدون تجربۀ پیش‌دبستان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • نجفی.محمود ویژگی‌‌‌‌‌‌‌‌های روان‌‌‌‌‌‌‌‌سنجی سیاهه تحول مثبت نوجوانان [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]
  • نعمت طاووسی.محترم مقیاس هستۀ ارزشیابی خود: روش ‌اجرا و نمره‌ گذاری [ دوره14, شماره 53 - پاییز سال 1396]
  • نعمت طاووسی.محترم ویژگی‌های روان‌سنجی سیاهة حرمت خود کودکان [ دوره14, شماره 55 - بهار سال 1397]

و

  • ورعی.پیام خودشفقت ورزی، بازخورد به دین و اضطراب مرگ: پیش بین های بهزیستی روان شناختی در سالمندان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]
  • وزیری.شهرام سهم امید و انتظار درمان در احساس بهبود مراجعان [ دوره14, شماره 53 - پاییز سال 1396]

ه

  • هاشمی.زهرا کنش‌های اجرایی در کودکان پایۀ اول ابتدایی با و بدون تجربۀ پیش‌دبستان [ دوره14, شماره 56 - تابستان سال 1397]

ی

  • یوسفی.فریده نقش واسطهای پایداری روانی در رابطة بین شیوه های والدگری و تبلور وجودی [ دوره14, شماره 54 - زمستان سال 1396]