ص

  • صادقی ده چشمه.مهرداد تاثیر دانش برند و وفاداری سازمانی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صفرخانلو. عدالت تاثیر عوامل محیطی، فناوری و سازمانی بر قصد پذیرش هوش مصنوعی در صنعت بیمه [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • صفری.غلامرضا ارتباط بین درگیری مثبت درکار و بهبود عملکرد از طریق ساختارسازمانی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صیدآبادی.فتح الله تأثیر رهبری تحول آفرین بر رفتارهای کاری نوآورانه با نقش میانجی انگیزش یادگیری و تعدیلگری پیچیدگی وظیفه و جو نوآورانه در وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]