صادقی ده چشمه.مهرداد
تاثیر دانش برند و وفاداری سازمانی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان با نقش میانجی فرهنگ سازمانی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صفرخانلو. عدالت
تاثیر عوامل محیطی، فناوری و سازمانی بر قصد پذیرش هوش مصنوعی در صنعت بیمه
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
صفری.غلامرضا
ارتباط بین درگیری مثبت درکار و بهبود عملکرد از طریق ساختارسازمانی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صیدآبادی.فتح الله
تأثیر رهبری تحول آفرین بر رفتارهای کاری نوآورانه با نقش میانجی انگیزش یادگیری و تعدیلگری پیچیدگی وظیفه و جو نوآورانه در وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]