احمدی.جاوید
بررسی اثربخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژیهای کسب و کار در صنایع غذایی ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
احمدی.رضا
راهبردهای توسعه حملونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابتپذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اکابر.یعقوب
ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
الهی.غلامرضا
استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امیدی.فریدون
ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
امیدی.فریدون
تعیین نقش برند بر رابطه بین فرهنگ مصرف کننده و تبلیغات دهان به دهان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
امیدی.فریدون
تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امیدی.فریدون
تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر زنجیره تامین الکترونیکی سبز(مورد مطالعه:کارکنان گمرک خرمشهر)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ایمان خان.نیلوفر
بررسی تاثیر برنامهریزی و استراتژی فروش بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
آ
آروین.رسول
رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
آقاسی.سعید
اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
آندرواژ.لیلا
نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ب
باقری.رامین
شناسایی الگوهای ذهنی مصرفکنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بخارائیان.مریم
رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بخارائیان.مریم
استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
بهرامی کیا.مهناز
عوامل حیاتی مؤثر بر اعتماد پس از استفاده و تأثیر آن بر قصد استفاده مستمر شهروندان از خدمات الکترونیکی در آزمایشگاههای تهران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بیات.امید
شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری خوراک در شهر یزد
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
پ
پقه.عبدالعزیز
شناسایی الگوهای ذهنی مصرفکنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
پور قاسمی.شهرزاد
تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
پورتیمور.علی اصغر
ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
پورنجف زاده اردکانی.محمدباقر
تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ث
ثنایی پور.هادی
اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی بر عملکرد صادراتی در کسبوکارهای صنعت سنگ ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
چ
چراغعلی.محمودرضا
اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی بر عملکرد صادراتی در کسبوکارهای صنعت سنگ ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ح
حسینی روش.سیدمحمدحسین
تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاههای پرورشاندام مشهد
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسینی.سید علمه
تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسینی.نواب
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حکیم پور.حسین
اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
خ
خادمی.ابراهیم
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
خلیلی.فرزانه
بررسی اثربخشی ظرفیت های سازمانی بر اتخاذ استراتژیهای کسب و کار در صنایع غذایی ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خیزاب.راضیه
بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خیزاب.ریحانه
بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
د
دلوی.محمدرضا
اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ر
رحمانی منش.مریم
تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رحمتی.فریبا
خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رحیم پور.امیر
طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
رستمی جام خانه.مریم
بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
رستمی.باقر
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
رضایی راد.فاطمه
تاثیر سرمایه انسانی بر مزیت رقابتی با نقش میانجی قابلیت مدیریت برند و تعدیلگر پویایی بازار
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ز
زرین جوی الوار.سهیلا
ارائه الگوی رابطه خصومت مشتریان با عناصرآمیخته بازاریابی در شرکت مدیران خودرو
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
س
سعیدی.پرویز
رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سعیدی.پرویز
استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
سعیدی.پرویز
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
سکینی.زهرا
نقش کیفیت خدمات و ارزش درک شده در قصد خرید مجدد و رضایت مشتری در کسب و کارهای اینترنتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سمیعی.روح اله
شناسایی و تحلیل عوامل مؤثر بر نوسازی استراتژیک کارآفرینانه در معاونت حمل و نقل شهرداری تهران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ش
شاه طالبی.بدری
تحلیلی بر مولفه اخلاق مداری شخصیت برند در آموزش عالی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
شریف زاده.محمد شریف
اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی بر عملکرد صادراتی در کسبوکارهای صنعت سنگ ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
شوکت پور.محمد حسین
راهبردهای توسعه حملونقل چندوجهی به منظور بالابردن قدرت رقابتپذیری و توسعه زیرساختی در فضای حوزه ترانزیتی و لجستیکی کشور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
شیرازی.حسین
تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ص
صابری حقایق.رحمتعلی
اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صادقی ده چشمه.مهرداد
تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
صالحی.محمد حسین
رابطه استراتژی تعاملی و نیازسنجی مشتریان با ریسک اعتباری در بانکداری شرکتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
غ
غفاری.پیمان
تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ف
فتاحی.وحید
ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
فرخیان.ساحل
طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ق
قائدامینی هارونی.عباس
تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قائدامینی هارونی.عباس
تأثیر استراتژیهای برندسازی سازمانی بر ارزش ویژه برند سازمانی و مبتنی بر کارکنان: نقش واسطه ای رهبری برندمحور
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قدیمی.هادی
تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
گ
گرگانلی دوجی.جمادوردی
استراتژیهای توانمندسازی مالی در شرکتهای کوچک و متوسط با رویکرد دلفی فازی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ل
لاله زاری مصلی.بهزاد
اثر گرایش بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی بر عملکرد صادراتی در کسبوکارهای صنعت سنگ ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
م
محمدزاده اماموردیخان.زهرا
اهمیت نگرانی درباره حریم خصوصی در بازاریابی اجازه ای
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمدی نژاد.حامد
رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محمودزاده.مهدی
اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مختاری کرچگانی.مسعود
اعتبارسنجی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی مبتنی بر مدیریت ریسک (مورد مطالعه: معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان)
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مدبری.ایمان
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
مرزی علمداری.جبرئیل
ارایه مدل تاثیر فرهنگ نوآوری و نوآوری در بازاریابی و محصول بر عملکرد بازار در شرکتهای تولیدی قطعات خودرو تبریز
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
معصومی.الهه
رابطه بین حمایت نرمافزاری از توانائیهای شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
مقدم.امیر
تأثیر مدیریت تجربه مشتری بر تبلیغات دهان به دهان با نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاههای پرورشاندام مشهد
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
میثاقی.حسن
طراحی و تبیین بازاریابی هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا در صنعت بانکداری با استفاده از روش نقشه شناختی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میرابی.وحیدرضا
تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
میرزایی.وحید
واکاوی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با تصویر شرکت و با نقش میانجیگری کیفیت خدمات بیمهای شرکت دانا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ن
ناروئی.بهمن
اثربخشی اصول دیداری گشتالت بر مؤلفههای ادراک مصرفکننده در بازاریابی دیجیتال
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نصیری.مجید
بررسی نقش میانجی تعهد و اعتماد مشتریان در رابطه بین ادراک از مسئولیت اجتماعی شرکت و نیات رفتاری مشتریان
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نعیمی نظام آباد.مهدی
شناسایی الگوهای ذهنی مصرفکنندگان متعصب نسبت به برندهای تجملاتی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نعیمی نظام آباد.مهدی
مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
نگهداری.علی اصغر
تاثیر ابعاد مدل بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد صنعت هتلداری ایران در پسا کرونا
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
نوبخت رمضانی.زهرا
رابطه بین بازارگرایی و نوآوری با توجه به نقش میانجی گری گرایش به کارآفرینی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
و
وظیغه دوست.حسین
تبیین عوامل موثر بر رضایت شرکتهای کوچک و متوسط از خدمات بانکداری الکترونیکی از منظر کارافرینی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
وظیغه دوست.حسین
مروری بر تحقیقات در مطالعه مصرف کننده اخلاقی (مقاله مروری)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ولی پور.پیمان
تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری، آگاهی از برند و کیفیت درک شده
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ولی پور.پیمان
خلق ارزش ویژه برند به وسیله ارزیابی راهبردهای بازاریابی شبکههای اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ه
هوشنگی.فاطمه
رابطه بین حمایت نرمافزاری از توانائیهای شرکت ﺑﺎ عملکرد شرکت ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﺍﺭزﺵ ﻭ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋی ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1402]