احمدی چهره برق.سیاوش
الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
اخوان ژیان.زینب
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
اسماعیل پور.حسن
طراحی و اعتباریابی مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
امینی.محمد تقی
طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
اندرواژ.لیلا
طراحی و اعتباریابی مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
انصاری.محمد
الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ایران زاده.سلیمان
شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ایمان خان.نیلوفر
بررسی فراترکیب نقش نوآوری بر مزیت رقابتی شرکتهای دانشبنیان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
آ
آزادی ریکنده.حمید
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
آزما.فریدون
الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
آقاسی.سعید
طراحی مدل ارتباطات دیجیتال بازاریابی در صنعت تلهکام با رویکرد آمیخته اکتشافی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ب
باقرزاده.محمدرضا
بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
تجری.طیبه
الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
تیزفهم فرد.غلامرضا
طراحی و اعتباریابی مدل بازاریابی اجتماعی با نقش مسئولیت اجتماعی و نگرش مشتریان به برند با رویکرد آمیخته (مطالعه موردی: سازمان تامین اجتماعی کشور)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ح
حدادی.محمدحسن
بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
حکیم پور.حسین
طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
حیدری.سید عباس
ارائه مدل برندسازی احساسی در تصمیم خرید مصرفکننده با رویکرد بر بستهبندی سبز
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
خ
خادمی.سید موسی
طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
خدامی.سهیلا
اولویتبندی ابعاد و مؤلفههای کارآفرینیاخلاقی از منظر ارزشهای اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ر
رحیمیان.مهرداد
فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رسول رویسی.مصطفی
تعیین وضعیت استارت آپ های خدماتی مجازی ایران از نظر مولفه های مدل بازاریابی بین الملل استارت آپ های خدماتی مجازی ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رسولی آذر.سلیمان
بررسی نقش آمیختههای بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رشیدپور.لقمان
بررسی نقش آمیختههای بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
رضاشاطری.عباس
اولویتبندی ابعاد و مؤلفههای کارآفرینیاخلاقی از منظر ارزشهای اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
رضوانی.مجتبی
بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
روح الامینی.مهدی
شناسایی مولفه های موثر بر بازاریابی گردشگری تندرستی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
زرین نگار.ندا
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
زنگنه.امید
طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
س
سعیدی.پرویز
اولویتبندی ابعاد و مؤلفههای کارآفرینیاخلاقی از منظر ارزشهای اسلامی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
سمیعی.روح اله
الگوی فضای کالبدی تجاری و کارآفرینی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ش
شریفی.حسین
بررسی نقش آمیختههای بازاریابی بر بهبود فروش محصولات کشاورزی در شهرستان سقز
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
شهبازی.غلامرضا
شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ص
صابری مجد.احمد
ارائه مدل برندسازی احساسی در تصمیم خرید مصرفکننده با رویکرد بر بستهبندی سبز
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
صبوری نیا.میرزاعلی
بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ط
طاهری کیا.فرید
الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ظ
ظریف.ظریف
طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ع
عسگر نژاد.باقر
شناسایی ابعاد مختلف تخلف برند در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
غ
غفاری.بهرام
شناسایی مولفه های موثر بر بازاریابی گردشگری تندرستی با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
ف
فرهادی کوتنایی.علیرضا
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
فلاح.علی
بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ق
قارداشی.بهمن
فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ل
لطفی زاده.فرشته
الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
م
متانی.مهرداد
بررسی عوامل موثر بر توسعه عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
محمودزاده واشان.مهدی
طراحی مدل توسعه نگرش به برند ایرانی در صنعت لوازم خانگی با تاکید بر ارزش های ملی و باورهای دینی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
محمودی.ادریس
تعیین وضعیت استارت آپ های خدماتی مجازی ایران از نظر مولفه های مدل بازاریابی بین الملل استارت آپ های خدماتی مجازی ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
مختارپور.مهرداد
الگوی بازاریابی سبز مبتنی بر توسعه پایدار: رویکرد نظریه داده بنیاد
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مرزی علمداری.جبرئیل
بررسی تاثیر رفتار کارآفرینانه بر کارآفرینی درون سازمانی در شرکت تکدانه مرند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مشایخ.محمد رضا
طراحی و تبیین الگوی سیاست گذاری برای انطباق با شرایط نامطمئن محیطی در صنعت لوازم خانگی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مولادوست.کیومرث
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
مهرارا.اسدالله
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
مهری. کاظم
فراتحلیل رابطه ارزش ویژه برند بر وفاداری ورزشکاران ایرانی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
ن
نجفی.محسن
شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر چابکی زنجیره تأمین
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1403]
نشاطی.زهرا
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر حفظ مشتری بر اساس نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی: شرکت ترب)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
نعمتی زاده. سینا
ارائه مدل برندسازی احساسی در تصمیم خرید مصرفکننده با رویکرد بر بستهبندی سبز
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
و
واردی.شایسته
ارائه مدل حکمرانی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1403]
ی
یگانگی.سید کامران
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر حفظ مشتری بر اساس نقش میانجی کیفیت خدمات (مطالعه موردی: شرکت ترب)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]
یوسفی.همایون
تعیین وضعیت استارت آپ های خدماتی مجازی ایران از نظر مولفه های مدل بازاریابی بین الملل استارت آپ های خدماتی مجازی ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1403]