احمدی.مسعود
مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
احمدی.مسعود
شناسایی مولفههای شایستگی مدیران تراز انقلاب در حکمرانی اسلامی با تاکید بر کارآفرینی، مبتنی بر سخنان حضرت امام خمینی (ره)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
احمدیان.سحر
موانع کارآفرینی بینالملل زنان در ایران
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
استبرقی.آرش
ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
اسکافی.مریم
چالشهای صنعت گردشگری در دوره کرونا در حوزه اشتغال و کارافرینی و راههای برونرفت خلاقانه
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
الماسی.نجادعلی
مطالعه تطبیقی نظم عمومی در تأثیر بینالمللی حق در حقوق ایران و انگلیس در راستای ارتقاء مراودات آتی تجاری بینالمللی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
امیدی.فریدون
کشف و تحلیل انواع خصومت مشتریان در صنعت خودروسازی ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
امینی.فاطمه
مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
ایزدی.منصور
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
آ
آذزمیر.نیما
بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
آزاد.ناصر
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
آزاد.ناصر
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
آزاد.ناصر
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
آزاد.ناصر
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
آزاد.ناصر
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
آسایش.فرزاد
بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه رادیکال در شرکت بیمه نوین با توجه به نقش میانجی ظرفیت جذب دانش دوسویه
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
بردیده.علی
تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روشهای تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
برزیگر.جهاد
نقش عوامل سیاسی-فرهنگی به عنوان عوامل کاهنده ریسک نامطلوب در صنعت پتروشیمی
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
بریم نژاد.لیلی
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
بیات ترک.امیر
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
بیات.مجتبی
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
بیات.مجتبی
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
پ
پرویزی نیا.الناز
ارتباط خودسازگاری و دلبستگی برند با نقش تعدیلکنندگی نیاز به منحصربهفردبودن بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان گوشیهای تلفن همراه در اصفهان)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
پور قاسمی.شهرزاد
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
پوراحمدی هوشمند.حمید
بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
پورتیمور.علی اصغر
ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
پورتیمور.علی اصغر
کشف و تحلیل انواع خصومت مشتریان در صنعت خودروسازی ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
پیامی.فهیمه
ارائه مدل عوامل اثر گذار بر ظرفیت جذب و اثر آن برانتقال تکنولوژی اثربخش با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها در شرکت های دانش بنیان
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ت
ترکیان تبار.منصور
بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه رادیکال در شرکت بیمه نوین با توجه به نقش میانجی ظرفیت جذب دانش دوسویه
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
تنهایی.الهیار
مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
توسلی نوقابی.جواد
طراحی مدل مفهومی کارافرینی دانشگاهی با رویکرد تلفیقی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ث
ثمری.داود
شناسایی مؤلفه های تشکیل دهنده مدل استراتژیهای کارآفرینانه تأمین مالی شرکتهای دانشبنیان در ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ج
جعفری. حسن
مطالعه تطبیقی نظم عمومی در تأثیر بینالمللی حق در حقوق ایران و انگلیس در راستای ارتقاء مراودات آتی تجاری بینالمللی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
جلیلیان.ناهید
تأثیر پیشزمینههای شکلگیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه)
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
چ
چراغعلی.محمد حسن
ارائه مدل عوامل اثر گذار بر ظرفیت جذب و اثر آن برانتقال تکنولوژی اثربخش با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها در شرکت های دانش بنیان
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ح
حامی.محمد
شناسایی عوامل زمینهای تأثیرگذار در آموزش کارآفرینی ورزشی دانشجویان علوم ورزشی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
حبیبی.علی
بررسی عوامل موثر بر نرخ بازده اقتصادی طرح احداث کارخانه تولید پودر شیرخشک با استفاده از نرمافزار Comfar
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
حدادی.هادی
آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
حسینی خرمی.سیده فاطمه
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
حسینی نیا.غلامحسین
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
حسینی نیا.غلامحسین
شناسایی مؤلفه های تشکیل دهنده مدل استراتژیهای کارآفرینانه تأمین مالی شرکتهای دانشبنیان در ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حسینی.سید رسول
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حسینی.محمد علی
طراحی مدل مفهومی کارافرینی دانشگاهی با رویکرد تلفیقی
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
حقیقی نسب.منیژه
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
حکیم پور.حسین
تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
حیدری.حسن علی
شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام )
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
حیدری.حسینعلی
شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام )
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
خ
خاچیان.آلیس
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
خان بابائی.پریما
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
خان بابائی.پریما
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
خراسانی.عطیه
ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
خمسه عشری.جواد
مدل خروج کارآفرینانه موفق در کسب و کارهای دانش بنیان و نوآور
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
رمضانی.مجتبی
تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روشهای تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
رنجبر.ناهید
تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران)
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
ز
زمانی مقدم.افسانه
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
زمانی مقدم.افسانه
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
زمانی مقدم.افسانه
ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
س
سبزمیدانی.مهرناز
شناسایی عوامل زمینهای تأثیرگذار در آموزش کارآفرینی ورزشی دانشجویان علوم ورزشی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
سراج.وجیهه
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
سرداری.احمد
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
سرداری.احمد
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
سواسری.علی
شناسایی مولفههای شایستگی مدیران تراز انقلاب در حکمرانی اسلامی با تاکید بر کارآفرینی، مبتنی بر سخنان حضرت امام خمینی (ره)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
سهرابی.طهمورث
ارائه مدل عوامل اثر گذار بر ظرفیت جذب و اثر آن برانتقال تکنولوژی اثربخش با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها در شرکت های دانش بنیان
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
سهرابی.طهمورث
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سهیلی نجف آبادی.سحر
طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی)
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ش
شاه منصوری.سمیرا
مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
شاه منصوری.سمیرا
بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند)
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
شجاعی.وحید
شناسایی عوامل زمینهای تأثیرگذار در آموزش کارآفرینی ورزشی دانشجویان علوم ورزشی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
شهابی.رویا
مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
طالبی زاری محله.سیف اله
توسعه الگوی استراتژیک تجارت الکترونیک بر بهبود فضای کسب و کار در شرکتهای دانش بنیان (مطالعهی موردی: شرکتهای دانش بنیان استان مازندران)
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
طهماسبی زاده.سیروس
اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ع
عبادی بابا جان.علی
ارائه مدل توسعهی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمانهای ورزشی
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عباس علیزاده.علی
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عبدالعلی.ثنا
ارائه مدل آموزش کارآفرینانه در جهت اشتغال زایی پایدار در دانشگاه های آزاد اسلامی شهر تهران
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
عسگرپور.رسول
بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
عسگری.انسیه
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
عسگری.انسیه
تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
عسگری.انسیه
بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
علامی.محمدشعیب
تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
علوی متین.یعقوب
تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روشهای تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
علی کرمی.حمیدرضا
مطالعه تطبیقی نظم عمومی در تأثیر بینالمللی حق در حقوق ایران و انگلیس در راستای ارتقاء مراودات آتی تجاری بینالمللی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
علیزاده مشکانی.فتانه
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
علیزاده مشکانی.فتانه
مروری برتاثیر محتوای تبلیغات در شبکه های مجازی بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
علیقلی.منصوره
ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عهدی هوجقان.محمدحسین
ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب.
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
عینی.علی
بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
غ
غیاث آبادی فراهانی.مریم
بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ف
فخرحسینی.سید فخرالدین
بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهرهوری: شواهدی از بانک های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
فخرحسینی.سید فخرالدین
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکتها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
فخرحسینی.سید فخرالدین
تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
فرحمند.صغری
تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روشهای تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
فرحمند.صغری
بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران)
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
فرمانی.روح اله
ارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینی در حوزه استراتژی سازمانی
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
فروزان پور.نوشین
بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه رادیکال در شرکت بیمه نوین با توجه به نقش میانجی ظرفیت جذب دانش دوسویه
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
فیض اللهی.صادق
شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام )
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
فیض اللهی.صادق
تحلیل پدیدارشناسی تجربه زیسته کارکنان از موانع انتشار داوطلبانه مهارت ها و تجربیات اکتسابی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط ایلام)
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ق
قاسمی.اعظم
چالشهای صنعت گردشگری در دوره کرونا در حوزه اشتغال و کارافرینی و راههای برونرفت خلاقانه
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
قائدامینی هارونی.عباس
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قائدامینی هارونی.عباس
بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
قلی پور.آرین
مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
ک
کاظمی.امیر
ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
کاظمی.بدران
تحلیل پدیدارشناسی تجربه زیسته کارکنان از موانع انتشار داوطلبانه مهارت ها و تجربیات اکتسابی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط ایلام)
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
گلرد.پروانه
بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
م
مجیبی.تورج
مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]
محرابی.جواد
تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران)
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
محمدی باجگیران.احسان
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمدی.صدیقه
آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
محمودزاده واشان.مهدی
تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
محمودیان.حمید
ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
مردانی حموله.مرجان
موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مستوفی فر.زهره
بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاههای اینترنتی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
مطیعی.محسن
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
مقدس شرق.عمار
بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان
[
دوره3,
شماره
1
- بهارسال
1402]
منتظری سانیج.فاطمه
تأثیر جهتگیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
منتظری.نادیا
تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیتهای بازاریابی پوشایی
[
دوره2,
شماره
1
- بهارسال
1401]
موسوی فرد.مهتاب السادات
تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
ن
ناصری.الهه
ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی
[
دوره2,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
نخعی.امیرحمزه
مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
نژاد محمد نامقی.احسانه
مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
نژاد محمد نامقی.احسانه
ارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینی در حوزه استراتژی سازمانی
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
نژاد محمد نامقی.احسانه
مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نژادمحمد نامقی.محسن
ارائه مدلی در نقش حافظه تراکنشی، یادگیری و توسعه منابع انسانی برکارآفرینی
[
دوره1,
شماره
1
- زمستانسال
1400]
نصراله نیا.محمد
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نعامی.عبداله
طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوریهای نوین بانکی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
نعامی.عبداله
برساخت و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
نعامی.عبداله
روش بهینه پرداختِ بینالمللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی
[
دوره2,
شماره
4
- زمستانسال
1401]
نعلچی کاشی. علیرضا
ارتباط خودسازگاری و دلبستگی برند با نقش تعدیلکنندگی نیاز به منحصربهفردبودن بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان گوشیهای تلفن همراه در اصفهان)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
نیاز آذری.کیومرث
شناسایی مولفههای شایستگی مدیران تراز انقلاب در حکمرانی اسلامی با تاکید بر کارآفرینی، مبتنی بر سخنان حضرت امام خمینی (ره)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
و
وظیغه دوست.حسین
ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی
[
دوره2,
شماره
3
- پاییزسال
1401]
ولیان.نعیمه
ارائه مدل ارتقای اشتغالزایی در آموزشهای فنی و حرفهای استان تهران
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ه
هادی سیچانی.سمانه
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان
[
دوره3,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
هوشمندی نیا.شهرزاد
ارائه مدل کسب و کار انرژیهای تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی
[
دوره3,
شماره
3
- پاییزسال
1402]
ی
یاری.زهرا
شناسایی مؤلفه های تشکیل دهنده مدل استراتژیهای کارآفرینانه تأمین مالی شرکتهای دانشبنیان در ایران
[
دوره3,
شماره
4
- زمستانسال
1402]