احمدی.مسعود
شناسایی مولفههای شایستگی مدیران تراز انقلاب در حکمرانی اسلامی با تاکید بر کارآفرینی، مبتنی بر سخنان حضرت امام خمینی (ره)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
استبرقی.آرش
ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
اسکافی.محمدرضا
طراحی مدلی جهت افزایش قابلیت اطمینان سیستم های میراکننده ارتعاشات در راستای کارآفرینی با استفاده از روش سیستم های کنترل فازی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
اسکافی.مریم
چالشهای صنعت گردشگری در دوره کرونا در حوزه اشتغال و کارافرینی و راههای برونرفت خلاقانه
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
افشار کاظمی.محمدعلی
راهبرد گامبهگام برای ایجاد مدل کسبوکار پلتفرم چابک
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
افشارکاظمی.محمدعلی
طراحی مدلی جهت افزایش قابلیت اطمینان سیستم های میراکننده ارتعاشات در راستای کارآفرینی با استفاده از روش سیستم های کنترل فازی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
اکبری.احمد
طراحی الگوی توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیریتی زنان در نظام آموزشی؛ مطالعه موردی مناطق شمال شرقی ایران
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
الماسی.نجادعلی
مطالعه تطبیقی نظم عمومی در تأثیر بینالمللی حق در حقوق ایران و انگلیس در راستای ارتقاء مراودات آتی تجاری بینالمللی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
امینی.حمیرا
ارایه مدل پارادایمی دانشگاه آینده با رویکرد کارآفرینی و دانش افزایی
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
انصاری.ابوالفضل
بررسی وضعیت مولفههای توسعه کسبوکار کارآفرینانه موثر بر مدل حکمرانی
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
آ
آسایش.فرزاد
بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه رادیکال در شرکت بیمه نوین با توجه به نقش میانجی ظرفیت جذب دانش دوسویه
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ب
بردیده.علی
تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روشهای تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
بوداقی خواجه نوبر.حسین
بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
پ
پرویزی نیا.الناز
ارتباط خودسازگاری و دلبستگی برند با نقش تعدیلکنندگی نیاز به منحصربهفردبودن بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان گوشیهای تلفن همراه در اصفهان)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
پوراحمدی هوشمند.حمید
بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
پیامی.فهیمه
ارائه مدل عوامل اثر گذار بر ظرفیت جذب و اثر آن برانتقال تکنولوژی اثربخش با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها در شرکت های دانش بنیان
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ت
ترکیان تبار.منصور
بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه رادیکال در شرکت بیمه نوین با توجه به نقش میانجی ظرفیت جذب دانش دوسویه
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ج
جعفری. حسن
مطالعه تطبیقی نظم عمومی در تأثیر بینالمللی حق در حقوق ایران و انگلیس در راستای ارتقاء مراودات آتی تجاری بینالمللی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
چ
چرابین.مسلم
طراحی الگوی توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیریتی زنان در نظام آموزشی؛ مطالعه موردی مناطق شمال شرقی ایران
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
چراغعلی.محمد حسن
ارائه مدل عوامل اثر گذار بر ظرفیت جذب و اثر آن برانتقال تکنولوژی اثربخش با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها در شرکت های دانش بنیان
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ح
حامی.محمد
شناسایی عوامل زمینهای تأثیرگذار در آموزش کارآفرینی ورزشی دانشجویان علوم ورزشی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
حقیقت منفرد.جلال
شناسایی و ارزیابی مولفه های زنجیره تأمین جهت ارتقاء اثربخشی عملکرد سازمان
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
حکیم پور.حسین
تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
حمیدی فر.فاطمه
بررسی وضعیت مولفههای توسعه کسبوکار کارآفرینانه موثر بر مدل حکمرانی
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
خ
خمسه عشری.جواد
مدل خروج کارآفرینانه موفق در کسب و کارهای دانش بنیان و نوآور
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
د
داوری.علی
شتابدهندهها چگونه با خلق ارزش برای سرمایهگذاران، به تامین مالی استارتاپها کمک میکنند؟
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ر
رستم زاده.رضا
بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
رشادت جو.حمیده
شتابدهندهها چگونه با خلق ارزش برای سرمایهگذاران، به تامین مالی استارتاپها کمک میکنند؟
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
رمضانی.مجتبی
تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روشهای تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
روزبهانی.بابک
طراحی و تبیین الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق با رویکرد آمیخته
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
رهنمای رودپشتی.فریدون
بررسی وضعیت مولفههای توسعه کسبوکار کارآفرینانه موثر بر مدل حکمرانی
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
ز
زمانی مقدم.افسانه
الگوی توانمندسازی کسب و کارهای نوپا بانوان مبتنی بر اقتصاد مشارکتی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
زمانی مقدم.افسانه
ارائه مدل ارتقای اشتغالزایی در آموزشهای فنی و حرفهای استان تهران
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
زمانی مقدم.افسانه
ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
زندهدل.احمد
طراحی الگوی توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیریتی زنان در نظام آموزشی؛ مطالعه موردی مناطق شمال شرقی ایران
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
س
سبزمیدانی.مهرناز
شناسایی عوامل زمینهای تأثیرگذار در آموزش کارآفرینی ورزشی دانشجویان علوم ورزشی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
سرمدسعیدی.سهیل
طراحی و تبیین الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق با رویکرد آمیخته
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
سعیدی.حمید
ارائه الگوی گردشگری خلاق با هدف برند سازی مقاصد گردشگری
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
سواسری.علی
شناسایی مولفههای شایستگی مدیران تراز انقلاب در حکمرانی اسلامی با تاکید بر کارآفرینی، مبتنی بر سخنان حضرت امام خمینی (ره)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
سهرابی.طهمورث
ارائه مدل عوامل اثر گذار بر ظرفیت جذب و اثر آن برانتقال تکنولوژی اثربخش با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها در شرکت های دانش بنیان
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ش
شجاعی.وحید
شناسایی عوامل زمینهای تأثیرگذار در آموزش کارآفرینی ورزشی دانشجویان علوم ورزشی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
ط
طالبی احمدی.سید کامبیز
ارائه سیستم جبران خدمات با رویکرد بهبود برند کارفرمایی در بانک رفاه
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
طالبی.کامبیز
شتابدهندهها چگونه با خلق ارزش برای سرمایهگذاران، به تامین مالی استارتاپها کمک میکنند؟
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
طبری.مجتبی
ارائه سیستم جبران خدمات با رویکرد بهبود برند کارفرمایی در بانک رفاه
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
ع
عبدالعلی.ثنا
ارائه مدل آموزش کارآفرینانه در جهت اشتغال زایی پایدار در دانشگاه های آزاد اسلامی شهر تهران
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
عدالتیان شهریاری.جمشید
راهبرد گامبهگام برای ایجاد مدل کسبوکار پلتفرم چابک
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
علوی متین.یعقوب
تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روشهای تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
علی کرمی.حمیدرضا
مطالعه تطبیقی نظم عمومی در تأثیر بینالمللی حق در حقوق ایران و انگلیس در راستای ارتقاء مراودات آتی تجاری بینالمللی
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
عنایتی.ترانه
ارایه مدل پارادایمی دانشگاه آینده با رویکرد کارآفرینی و دانش افزایی
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
غ
غفاری چراغی. موسی
بررسی علمی جایگاه تفسیرشورای نگهبان در قانون اساسی جمهوری اسلامی (با محوریت اصل 44، کارآفرینی و توسعه پایدار در اقتصاد ایران)
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
غفاری.پیمان
ارائه جمع سپاری تأمین مالی مبتنی بر توسعهی کارآفرینی در صنعت مخابرات
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
فرحمند.صغری
تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روشهای تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
فروزان پور.نوشین
بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه رادیکال در شرکت بیمه نوین با توجه به نقش میانجی ظرفیت جذب دانش دوسویه
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
فیض اللهی.صادق
تحلیل پدیدارشناسی تجربه زیسته کارکنان از موانع انتشار داوطلبانه مهارت ها و تجربیات اکتسابی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط ایلام)
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ق
قاسمی. اسوه
ارائه الگوی گردشگری خلاق با هدف برند سازی مقاصد گردشگری
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
قاسمی.اعظم
چالشهای صنعت گردشگری در دوره کرونا در حوزه اشتغال و کارافرینی و راههای برونرفت خلاقانه
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
قاسمی.بهروز
طراحی و تبیین الگوی جایگاه یابی مجدد برند شرکت های فعال در صنعت برق با رویکرد آمیخته
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
قلی پور.یوسف
ارائه سیستم جبران خدمات با رویکرد بهبود برند کارفرمایی در بانک رفاه
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
قورچیان.نادرقلی
ارائه مدل ارتقای اشتغالزایی در آموزشهای فنی و حرفهای استان تهران
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ک
کاظمی.امیر
ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
کاظمی.بدران
تحلیل پدیدارشناسی تجربه زیسته کارکنان از موانع انتشار داوطلبانه مهارت ها و تجربیات اکتسابی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط ایلام)
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
کلانتری.پویا
طراحی مدل نظام تحول دیجیتال در سازمان مالیات
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
کولوبندی.عبدالله
طراحی مدل نظام تحول دیجیتال در سازمان مالیات
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
گ
گلرد.پروانه
بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
م
محمودزاده واشان.مهدی
تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاههای زنجیرهای
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
محمودیان.حمید
ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
مشاور.فرشته
شتابدهندهها چگونه با خلق ارزش برای سرمایهگذاران، به تامین مالی استارتاپها کمک میکنند؟
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
معمارزاده طهران.غلامرضا
بررسی وضعیت مولفههای توسعه کسبوکار کارآفرینانه موثر بر مدل حکمرانی
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
موسی خانی.مرتضی
ارائه الگوی گردشگری خلاق با هدف برند سازی مقاصد گردشگری
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
مومنی.ماندان
ارائه الگوی گردشگری خلاق با هدف برند سازی مقاصد گردشگری
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
میرابی.وحیدرضا
شناسایی و ارزیابی مولفه های زنجیره تأمین جهت ارتقاء اثربخشی عملکرد سازمان
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
میرزائی.رمضان
ارائه جمع سپاری تأمین مالی مبتنی بر توسعهی کارآفرینی در صنعت مخابرات
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
ن
نعلچی کاشی. علیرضا
ارتباط خودسازگاری و دلبستگی برند با نقش تعدیلکنندگی نیاز به منحصربهفردبودن بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان گوشیهای تلفن همراه در اصفهان)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
نکوفر.کورس
طراحی مدلی جهت افزایش قابلیت اطمینان سیستم های میراکننده ارتعاشات در راستای کارآفرینی با استفاده از روش سیستم های کنترل فازی
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
نوربخش.سید کامران
شناسایی و ارزیابی مولفه های زنجیره تأمین جهت ارتقاء اثربخشی عملکرد سازمان
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
نوری مطلق.ایرج
ارائه جمع سپاری تأمین مالی مبتنی بر توسعهی کارآفرینی در صنعت مخابرات
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
نوید بخش.سیما
طراحی الگوی توانمندسازی و ارتقاء جایگاه مدیریتی زنان در نظام آموزشی؛ مطالعه موردی مناطق شمال شرقی ایران
[
دوره4,
شماره
4
- زمستانسال
1403]
نیاز آذری.کیومرث
ارایه مدل پارادایمی دانشگاه آینده با رویکرد کارآفرینی و دانش افزایی
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
نیاز آذری.کیومرث
شناسایی مولفههای شایستگی مدیران تراز انقلاب در حکمرانی اسلامی با تاکید بر کارآفرینی، مبتنی بر سخنان حضرت امام خمینی (ره)
[
دوره4,
شماره
2
,
2
- تابستانسال
1403]
و
وزیری تنکابنی.افراسیاب
شناسایی و ارزیابی مولفه های زنجیره تأمین جهت ارتقاء اثربخشی عملکرد سازمان
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]
ولیان.نعیمه
ارائه مدل ارتقای اشتغالزایی در آموزشهای فنی و حرفهای استان تهران
[
دوره4,
شماره
1
,
1
- بهارسال
1403]
ی
یوسفی بابادی. مجید
راهبرد گامبهگام برای ایجاد مدل کسبوکار پلتفرم چابک
[
دوره4,
شماره
3
,
3
- پاییزسال
1403]