ا

  • احمدی.مسعود مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • احمدی.مسعود شناسایی مولفه‌های شایستگی مدیران تراز انقلاب در حکمرانی اسلامی با تاکید بر کارآفرینی، مبتنی بر سخنان حضرت امام خمینی (ره) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • احمدیان.سحر موانع کارآفرینی بین‌الملل زنان در ایران [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • استبرقی.آرش ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • اسکافی.مریم چالشهای صنعت گردشگری در دوره کرونا در حوزه اشتغال و کارافرینی و راههای برون‌رفت خلاقانه [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • الماسی.نجادعلی مطالعه تطبیقی نظم عمومی در تأثیر بین‌المللی حق در حقوق ایران و انگلیس در راستای ارتقاء مراودات آتی تجاری بین‌المللی [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • امیدی.فریدون کشف و تحلیل انواع خصومت مشتریان در صنعت خودروسازی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • امینی.فاطمه مروری جامع بر ادبیات و عوامل موثر بر تاخیر در گزارش حسابرسی و ارتباط آن با برخی مفاهیم مالی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • ایزدی.منصور ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]

آ

  • آذزمیر.نیما بررسی مهمترین عامل در تاب آوری سازمانی شبکه بانکداری در شرایط تحریم [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • آزاد.ناصر مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • آزاد.ناصر روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • آزاد.ناصر طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • آزاد.ناصر تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • آزاد.ناصر بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • آسایش.فرزاد بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه رادیکال در شرکت بیمه نوین با توجه به نقش میانجی ظرفیت جذب دانش دوسویه [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ب

  • بابائی منقاری.محمد مهدی ارائه الگوی تصمیم گیری کارآمد مالی کارآفرینان دانشگاهی (مطالعه فراترکیب) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • بخشی.میلاد بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بردیده.علی تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روش‌های تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • برزیگر.جهاد نقش عوامل سیاسی-فرهنگی به عنوان عوامل کاهنده ریسک نامطلوب در صنعت پتروشیمی [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • بریم نژاد.لیلی موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • بوداقی خواجه نوبر.حسین بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاه‌های اینترنتی) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • بیات ترک.امیر طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • بیات.مجتبی روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • بیات.مجتبی طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]

پ

  • پرویزی نیا.الناز ارتباط خودسازگاری و دلبستگی برند با نقش تعدیل‌کنندگی نیاز به منحصربه‌فردبودن بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان گوشی‌های تلفن همراه در اصفهان) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • پور قاسمی.شهرزاد بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • پوراحمدی هوشمند.حمید بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاه‌های اینترنتی) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • پورتیمور.علی اصغر ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • پورتیمور.علی اصغر کشف و تحلیل انواع خصومت مشتریان در صنعت خودروسازی ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • پیامی.فهیمه ارائه مدل عوامل اثر گذار بر ظرفیت جذب و اثر آن برانتقال تکنولوژی اثربخش با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها در شرکت های دانش بنیان [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ت

  • ترکیان تبار.منصور بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه رادیکال در شرکت بیمه نوین با توجه به نقش میانجی ظرفیت جذب دانش دوسویه [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • تنهایی.الهیار مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • توسلی نوقابی.جواد طراحی مدل مفهومی کارافرینی دانشگاهی با رویکرد تلفیقی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ث

  • ثمری.داود شناسایی مؤلفه های تشکیل دهنده مدل استراتژی‌های کارآفرینانه تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان در ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ج

  • جعفری. حسن مطالعه تطبیقی نظم عمومی در تأثیر بین‌المللی حق در حقوق ایران و انگلیس در راستای ارتقاء مراودات آتی تجاری بین‌المللی [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • جلیلیان.ناهید تأثیر پیش‌زمینه‌های شکل‌گیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]

چ

  • چراغعلی.محمد حسن ارائه مدل عوامل اثر گذار بر ظرفیت جذب و اثر آن برانتقال تکنولوژی اثربخش با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها در شرکت های دانش بنیان [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ح

  • حامی.محمد شناسایی عوامل زمینه‌ای تأثیرگذار در آموزش کارآفرینی ورزشی دانشجویان علوم ورزشی [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • حبیبی.علی بررسی عوامل موثر بر نرخ بازده اقتصادی طرح احداث کارخانه تولید پودر شیرخشک با استفاده از نرم‌افزار Comfar [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • حدادی.هادی آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حسینی خرمی.سیده فاطمه بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • حسینی نیا.غلامحسین شناسایی مؤلفه های تشکیل دهنده مدل استراتژی‌های کارآفرینانه تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان در ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حسینی نیا.غلامحسین ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • حسینی.سید رسول بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حسینی.محمد علی طراحی مدل مفهومی کارافرینی دانشگاهی با رویکرد تلفیقی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • حقیقی نسب.منیژه اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حکیم پور.حسین تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • حیدرزاده هنزائی.کامبیز بازاریابی درون(داخل) فروشگاهی: چارچوب، ابزارها و کاربردها [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • حیدری.حسن علی شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • حیدری.حسینعلی شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

خ

  • خاچیان.آلیس موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • خان بابائی.پریما مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • خان بابائی.پریما بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • خراسانی.عطیه ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • خمسه عشری.جواد مدل خروج کارآفرینانه موفق در کسب و کارهای دانش بنیان و نوآور [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • خمسه.عباس شناسایی تاثیر دوسوتوانی سازمانی بر قابلیت نوآوری (مطالعه موردی: شرکتهای مستقر در پارک فناوری پردیس) [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]

ر

  • راه چمنی.احمد بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • رستم زاده.رضا بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاه‌های اینترنتی) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • رشادت‌جو.حمیده طراحی مدل مفهومی کارافرینی دانشگاهی با رویکرد تلفیقی [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • رضایی.بیژن تأثیر پیش‌زمینه‌های شکل‌گیری اکوسیستم کارآفرینی بر پیامدهای گردشگری سلامت در ایران (مورد مطالعه: استان کرمانشاه) [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • رضوی.محمدرضا شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • رمضانی.مجتبی تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روش‌های تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • رنجبر.ناهید تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران) [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]

ز

  • زمانی مقدم.افسانه ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • زمانی مقدم.افسانه اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • زمانی مقدم.افسانه ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

س

  • سبزمیدانی.مهرناز شناسایی عوامل زمینه‌ای تأثیرگذار در آموزش کارآفرینی ورزشی دانشجویان علوم ورزشی [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • سراج.وجیهه تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سرداری.احمد روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • سرداری.احمد طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • سلیمانی.ندا حکمرانی شهر هوشمند متاورسی [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • سواسری.علی شناسایی مولفه‌های شایستگی مدیران تراز انقلاب در حکمرانی اسلامی با تاکید بر کارآفرینی، مبتنی بر سخنان حضرت امام خمینی (ره) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • سهرابی.طهمورث ارائه مدل عوامل اثر گذار بر ظرفیت جذب و اثر آن برانتقال تکنولوژی اثربخش با رویکرد پویایی شناسی سیستم ها در شرکت های دانش بنیان [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • سهرابی.طهمورث طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • سهیلی نجف آبادی.سحر طراحی مدل مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاهی با تاکید بر مولفه های گرایش کارآفرینانه (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی- واحد تهران مرکزی) [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]

ش

  • شاه منصوری.سمیرا مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شاه منصوری.سمیرا بازی جنگ کسب و کار ( گونه شناسی، عناصر و فرآیند) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • شجاعی.وحید شناسایی عوامل زمینه‌ای تأثیرگذار در آموزش کارآفرینی ورزشی دانشجویان علوم ورزشی [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • شهابی.رویا مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شهدکار.فاطمه تاثیر قابلیت‌های تجارت الکترونیک و کارآفرینی بین‌الملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش بنیان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • شیرمحمدزاده.محسن ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • شیرین.علیرضا تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

ص

  • صادقی ده چشمه.مهرداد بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صادقی.تورج بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • صدوقی.میترا تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • صمدی انصاری.هدایت شناسایی شاخص‌های سنجش یادگیری فناورانه: فراترکیب مطالعات پیشین [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ط

  • طالبی زاری محله.سیف اله توسعه الگوی استراتژیک تجارت الکترونیک بر بهبود فضای کسب و کار در شرکت‌های دانش بنیان (مطالعه‌ی موردی: شرکت‌های دانش بنیان استان مازندران) [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • طهماسبی زاده.سیروس اولویت بندی مولفه های کارآفرینی سازمانی در صنعت حفاری به روشANP [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]

ع

  • عبادی بابا جان.علی ارائه مدل توسعه‌ی کارآفرینی سازمانی مبتنی بر مدیریت دانش در سازمان‌های ورزشی [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عباس علیزاده.علی برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عبدالعلی.ثنا ارائه مدل آموزش کارآفرینانه در جهت اشتغال زایی پایدار در دانشگاه های آزاد اسلامی شهر تهران [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • عسگرپور.رسول بررسی تاثیر واقعیت افزوده بر رفتار خرید مشتری با توجه به نقش میانجی لذت درک شده و رضایت مشتری در صنعت توریسم در ایران [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • عسگری.انسیه تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • عسگری.انسیه بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • عسگری.انسیه تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • علامی.محمدشعیب تحلیل نقش واسطه ای انتقال نفوذ اجتماعی در تأثیر مولفه های بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی و بازاریابی ویروسی الکترونیکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • علوی متین.یعقوب تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روش‌های تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • علی کرمی.حمیدرضا مطالعه تطبیقی نظم عمومی در تأثیر بین‌المللی حق در حقوق ایران و انگلیس در راستای ارتقاء مراودات آتی تجاری بین‌المللی [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • علیزاده مشکانی.فتانه مروری برتاثیر محتوای‌ تبلیغات در شبکه های مجازی‌ بر قصد خرید مشتریان در کسب و کارهای خانگی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • علیزاده مشکانی.فتانه بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • علیقلی.منصوره ارائه مدل توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر رویکرد کار آفرینی اجتماعی: پژوهشی آمیخته [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عهدی هوجقان.محمدحسین ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻋﻮاﻣﻞ تسهیل کننده و بازدارنده تربیت کارآفرینی هنرجویان به منظور ارائه مدل مناسب. [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • عینی.علی بررسی درگیری تصمیم گیری خریدمشتری با تأملی بر پیشایندهای هم افزایی ارزش برند، عشق به برند و هویت برند در جوامع برند آنلاین [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]

غ

  • غیاث آبادی فراهانی.مریم بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیت نوآوری و عملکرد اقتصادی در صنعت هتلداری شهر قم [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]

ف

  • فخرحسینی.سید فخرالدین بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی، اعتبار و مزیت رقابتی بر عملکرد مالی شرکت‌ها پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • فخرحسینی.سید فخرالدین بررسی تاثیر کارایی سرمایه فکری بر بهره‌وری: شواهدی از بانک‌ های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • فخرحسینی.سید فخرالدین تاثیر حاکمیت شرکتی و پاداش مدیریتی بر سیاست های مالیاتی جسورانه: شواهدی از شرکت ها پذیرفته شده در اوراق بهادار تهران [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • فرحمند.صغری تحلیل عوامل حیاتی موفقیت طرح های جدید تولیدی خودرو سازان و پیش بینی تحقق آنها با تلفیق روش‌های تحلیل عاملی و سیستم عصبی- فازی تطبیقی [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • فرحمند.صغری بررسی اثربخشی تبلیغات ویدیویی عمودی اینستاگرام بر رفتار تعاملی کاربران آنلاین در صنعت تجهیزات پزشکی (مدیکال ایران) [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]
  • فرمانی.روح اله ارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینی در حوزه استراتژی سازمانی [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • فروزان پور.نوشین بررسی تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد نوآورانه رادیکال در شرکت بیمه نوین با توجه به نقش میانجی ظرفیت جذب دانش دوسویه [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • فلاحیان.فرزاد حکمرانی شهر هوشمند متاورسی [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • فیض اللهی.صادق تحلیل پدیدارشناسی تجربه زیسته کارکنان از موانع انتشار داوطلبانه مهارت ها و تجربیات اکتسابی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط ایلام) [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • فیض اللهی.صادق شناسایی موانع و چالش های کارآفرینی الکترونیکی با رویکرد آمیخته (مورد مطالعه:کسب و کارهای الکترونیکی نوپا در سطح شهر ایلام ) [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]

ق

  • قاسمی.اعظم چالشهای صنعت گردشگری در دوره کرونا در حوزه اشتغال و کارافرینی و راههای برون‌رفت خلاقانه [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • قائدامینی هارونی.عباس بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قائدامینی هارونی.عباس بررسی اثرات مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند با نقش میانجی اعتماد به برند [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • قلی پور.آرین مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]

ک

  • کاظمی.امیر ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • کاظمی.بدران تحلیل پدیدارشناسی تجربه زیسته کارکنان از موانع انتشار داوطلبانه مهارت ها و تجربیات اکتسابی (مورد مطالعه: شرکت های کوچک و متوسط ایلام) [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • کشتی آرای.وحید تاثیر قابلیت‌های تجارت الکترونیک و کارآفرینی بین‌الملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش بنیان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]

گ

  • گلرد.پروانه بررسی و تبیین عوامل مؤثر بر بازاریابی آنلاین (مطالعه موردی فروشگاه‌های اینترنتی) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

م

  • مجیبی.تورج مدلسازی کاهش مقاومت مدیران سازمانهای دولتی در اجرای برنامه های تحول اداری [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]
  • محرابی.جواد تاثیر رهبری تحول آفرین بر کارافرینی سازمانی از طریق یادگیری در شرکتهای بیمه (مطالعه موردی : شرکت بیمه ایران) [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • محمدی باجگیران.احسان بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • محمدی.صدیقه آسیب شناسی چارچوب افشای اطلاعات در بازار سرمایه ایران [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • محمودزاده واشان.مهدی تبیین عوامل علی قصد خرید مجدد آنلاین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]
  • محمودیان.حمید ارائه مدل توسعه گردشگری پایدار با تکیه بر بقاع متبرکه در ایران [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • مردانی حموله.مرجان موانع توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان پرستاری و مامایی: یک مطالعه توصیفی [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • مستوفی فر.زهره بررسی اثر گیمیفیکیشن بر تعامل و خرید مشتری در فروشگاه‌های اینترنتی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • مطیعی.محسن تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • مقدس شرق.عمار بررسی اثر عوامل فرهنگی بر خلق اعتماد به تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط دانش بنیان [ دوره3, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • منتظری سانیج.فاطمه تأثیر جهت‌گیری کارآفرینی اجتماعی بر عملکرد مالی و نوآوری اجتماعی با میانجیگری عملکرد اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • منتظری.نادیا تاثیر عوامل محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی قابلیت‏های بازاریابی پوشایی [ دوره2, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • موسوی فرد.مهتاب السادات تاثیر اقدامات بازاریابی پایدار بر وفاداری برند در محصولات لبنی با توجه به نقش تصویر برند، اعتماد و رضایت مشتریان [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]

ن

  • ناصری.الهه ارتباط استراتژی کسب و کار با قابلیتهای دانشی و فعالیتهای بازاریابی اقتصادی بانکی [ دوره2, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • نخعی.امیرحمزه مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نژاد محمد نامقی.احسانه مروری برنقش کارآفرینی اجتماعی بر توانمند سازی و اشتغال معلولین [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نژاد محمد نامقی.احسانه مروری بر کارآفرینی در اکوسیستم اینترنت اشیاء [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نژاد محمد نامقی.احسانه ارائه مدلی جهت بررسی عوامل موثر بر رفتار کارآفرینی در حوزه استراتژی سازمانی [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • نژادمحمد نامقی.محسن ارائه مدلی در نقش حافظه تراکنشی، یادگیری و توسعه منابع انسانی برکارآفرینی [ دوره1, شماره 1 - زمستان سال 1400]
  • نصراله نیا.محمد برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نعامی.عبداله روش بهینه پرداختِ بین‌المللی با تکیه بر بانکداری شرکتی و نقش کارآفرینان بر اساس رویکرد بازاریابی اجتماعی [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • نعامی.عبداله طراحی مدل بانکداری شرکتی پویا و استفاده از آن در بازاریابی اجتماعی با تکیه بر فناوری‌های نوین بانکی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • نعامی.عبداله برساخت‌ و تجربه زیسته نخبگان بازاریابی ازمدل بازاریابی کشاورزی در ایران با رویکرد آمیخته و اعتباریابی آن [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • نعلچی کاشی. علیرضا ارتباط خودسازگاری و دلبستگی برند با نقش تعدیل‌کنندگی نیاز به منحصربه‌فردبودن بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان گوشی‌های تلفن همراه در اصفهان) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]
  • نیاز آذری.کیومرث شناسایی مولفه‌های شایستگی مدیران تراز انقلاب در حکمرانی اسلامی با تاکید بر کارآفرینی، مبتنی بر سخنان حضرت امام خمینی (ره) [ دوره4, شماره 2 , 2 - تابستان سال 1403]

و

  • وظیغه دوست.حسین ارزش ویژه برند و تصویر برند با وفاداری مشتریان در شرکت های دارویی [ دوره2, شماره 3 - پاییز سال 1401]
  • وظیغه دوست.حسین تاثیر قابلیت‌های تجارت الکترونیک و کارآفرینی بین‌الملل دربهبود عملکرد صادراتی شرکت‌های دانش بنیان [ دوره2, شماره 4 - زمستان سال 1401]
  • ولیان.نعیمه ارائه مدل ارتقای اشتغال‌زایی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان تهران [ دوره4, شماره 1 , 1 - بهار سال 1403]

ه

  • هادی سیچانی.سمانه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بروی رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی‌گری رضایت شغلی با تعدیگری سایز شرکت در صنعت مواد غذایی استان اصفهان [ دوره3, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • هوشمندی نیا.شهرزاد ارائه مدل کسب و کار انرژی‬های تجدیدپذیر با رویکرد کارآفرینی [ دوره3, شماره 3 - پاییز سال 1402]

ی

  • یاری.زهرا شناسایی مؤلفه های تشکیل دهنده مدل استراتژی‌های کارآفرینانه تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان در ایران [ دوره3, شماره 4 - زمستان سال 1402]