ح

  • حاجی پور عبایی.نجمه اعتبار سنجی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه¬های کرمان) [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]

ز

  • زین الدینی میمند.زهرا اعتبار سنجی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه¬های کرمان) [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]

س

  • سعادتمند.زهره تحلیل مراحل گفتگو و پرسشگری در سیره امام علی(ع) و دلالت های تربیتی آن [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]

ط

  • طوفان فرد. خدیجه تحلیل مراحل گفتگو و پرسشگری در سیره امام علی(ع) و دلالت های تربیتی آن [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]

ع

  • عطایی فر. ربابه پیش بینی مکانیسم‌های دفاعی بر اساس طرحواره‌های ناساگار اولیه و سبک‌های دلبستگی در دانشجویان [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]

ف

  • فراقی.قادر تبیین نقش محیط و نقش معلم و دانش‌آموز در یادگیری بر اساس مبانی معرفت‌شناختی علوم اعصاب تربیتی [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • فرمهینی فراهانی.محسن تبیین نقش محیط و نقش معلم و دانش‌آموز در یادگیری بر اساس مبانی معرفت‌شناختی علوم اعصاب تربیتی [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]

ک

  • کامیابی.میترا اعتبار سنجی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه¬های کرمان) [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • کلهرنیا گل کار.مریم پیش بینی مکانیسم‌های دفاعی بر اساس طرحواره‌های ناساگار اولیه و سبک‌های دلبستگی در دانشجویان [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]

م

  • مسعودی.مریم اعتبار سنجی برنامه درسی دانش بنیان با محوریت تعالی اخلاقی در آموزش عالی (مورد مطالعه دانشگاه¬های کرمان) [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]
  • میرزا محمدی.محمد حسن تبیین نقش محیط و نقش معلم و دانش‌آموز در یادگیری بر اساس مبانی معرفت‌شناختی علوم اعصاب تربیتی [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]

ن

  • نظری.مهرناز پیش بینی مکانیسم‌های دفاعی بر اساس طرحواره‌های ناساگار اولیه و سبک‌های دلبستگی در دانشجویان [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]

و

  • واعظی.حسین تحلیل مراحل گفتگو و پرسشگری در سیره امام علی(ع) و دلالت های تربیتی آن [ دوره3, شماره 1 - پاییز سال 1403]