احراری.غفور
تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
احمدی.تهمینه
نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان
[
دوره11,
شماره
46
- بهارسال
1395]
اسدزاده.حسن
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر بهبود رابطه معلم – شاگرد و عملکرد تحصیلی دانشآموزان شهر تهران
[
دوره11,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
اصلاحی.محمد
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل سروکوال
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
اکبری زردخانه.سعید
شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی
[
دوره11,
شماره
46
- بهارسال
1395]
اکبری.حسین
بررسی بیگانگی از مدرسه و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
46
- بهارسال
1395]
امیری.مجید
آسیب شناسی برنامه درسی هنر در بعدهای طراحی، فعالیت های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
انصاریان.فهیمه
بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
ایمانی.محسن
آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
ب
باقری نیا.حسن
آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
بدری.رحیم
تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
بدلی.مهدی
بررسی اثربخشی آموزش سواد رسانه ای بر مهارتهای تفکر انتقادی دانشآموزان
[
دوره11,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
بریمانی.ابوالقاسم
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر تعالی سازمانی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری
[
دوره11,
شماره
46
- بهارسال
1395]
پ
پارسا.عبدالله
بررسی عملکرد نظارتی مدیران مدارس ابتدایی شهر اندیمشک و رابطۀ آن با انگیزۀ شغلی معلمان
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
پرورش.مریم
تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان از طریق حلقه های کند و کاو بر خلاقیت، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان پایه سوم ابتدایی
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
ت
تقوی مقدم.علی
بررسی تاثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر میزان اعتمادآفرینی حسابرسان داخلی
[
دوره11,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
ج
جلیلی.سریه
رابطه رضایت شغلی با بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی معلمان
[
دوره11,
شماره
46
- بهارسال
1395]
جناب زاده رودباری.مریم
بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
زندی.سعید
شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی
[
دوره11,
شماره
46
- بهارسال
1395]
س
سجادی.سیدمهدی
آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
سجادیان.ایلناز
پیشبینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
سعدی پور.اسماعیل
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر بهبود رابطه معلم – شاگرد و عملکرد تحصیلی دانشآموزان شهر تهران
[
دوره11,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
سعدی.محمدرضا
رابطه رضایت شغلی با بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی معلمان
[
دوره11,
شماره
46
- بهارسال
1395]
سعیدیان.نرگس
بررسی مولفه های آموزش عالی فراملی در آموزش عالی ایران
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
سلیمی.فرزانه
پیشبینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
ش
شاه امیری فتاحی.زهرا
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل سروکوال
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
شجاعی.علی اصغر
تاثیر شرکت اعضای هیات علمی درکارگاه آموزشی مهارتهای تدریس برخودارزیابی اساتید وارزشیابی دانشجویان ازاساتید
[
دوره11,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
شمس.امیر
بررسی تاثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر میزان اعتمادآفرینی حسابرسان داخلی
[
دوره11,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
شورورزی.محمد رضا
بررسی تاثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر میزان اعتمادآفرینی حسابرسان داخلی
[
دوره11,
شماره
45
- زمستانسال
1394]
ص
صادقزاده.علیرضا
آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
صادقی.علیرضا
ارزیابی جایگاه ابعاد و مؤلفههای هوش فرهنگی در محتوای کتابهای درسی حوزه مطالعات اجتماعی دوره دوم متوسطه ایران
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
موسوی.ستاره
آسیب شناسی برنامه درسی هنر در بعدهای طراحی، فعالیت های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
میرنسب.میرمحمود
تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
میری.افشین
بررسی عملکرد نظارتی مدیران مدارس ابتدایی شهر اندیمشک و رابطۀ آن با انگیزۀ شغلی معلمان
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
ن
نادری.عزت اله
بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
نجفی.حسن
ارزیابی جایگاه ابعاد و مؤلفههای هوش فرهنگی در محتوای کتابهای درسی حوزه مطالعات اجتماعی دوره دوم متوسطه ایران
[
دوره11,
شماره
47
- تابستانسال
1395]
و
وحدتی.سعیده
پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]
ه
هومن.عباس
شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی
[
دوره11,
شماره
46
- بهارسال
1395]
ی
یارمحمدی.زهره
نقش هوش موفق، خرد و خلاقیت در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تیز هوش و عادی
[
دوره11,
شماره
48
- پاییزسال
1395]