ا

  • احراری.غفور تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • احمدی.تهمینه نقش وابستگی به تلفن همراه در پیش بینی خودپنداره تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • اسدزاده.حسن اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود رابطه معلم – شاگرد و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان شهر تهران [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • اصلاحی.محمد ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل سروکوال [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • اکبری زردخانه.سعید شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • اکبری.حسین بررسی بیگانگی از مدرسه و تأثیر آن بر عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • امیری.مجید آسیب شناسی برنامه درسی هنر در بعدهای طراحی، فعالیت های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • انصاریان.فهیمه بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • ایمانی.محسن آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]

ب

  • باقری نیا.حسن آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • بدری.رحیم تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • بدلی.مهدی بررسی اثربخشی آموزش سواد رسانه ای بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • بریمانی.ابوالقاسم بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر تعالی سازمانی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]

پ

  • پارسا.عبدالله بررسی عملکرد نظارتی مدیران مدارس ابتدایی شهر اندیمشک و رابطۀ آن با انگیزۀ شغلی معلمان [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • پرورش.مریم تأثیر برنامه فلسفه برای کودکان از طریق حلقه های کند و کاو بر خلاقیت، سازگاری اجتماعی و پیشرفت تحصیلی درس علوم دانش آموزان پایه سوم ابتدایی [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]

ت

  • تقوی مقدم.علی بررسی تاثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر میزان اعتمادآفرینی حسابرسان داخلی [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]

ج

  • جلیلی.سریه رابطه رضایت شغلی با بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی معلمان [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • جناب زاده رودباری.مریم بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • جهانگرد.حمیده تحلیل ساختاری خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیرشغلی بر اطمینان تصمیم‌گیری مسیرشغلی با میانجی‌گری مهارت‌های آمادگی فرصت‌یابی حرفه‌ای [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]

ح

  • حافظیان.مریم نقش مؤلفه‌های هوش هیجانی مدیران در بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • حجت خواه.سید محسن پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]

خ

  • خلخالی.علی طراحی مقیاس جامع خودسنجی مهارت‌های رهبری برای دانشجویان مدیریت [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]

ر

  • رادمنش.عصمت اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود رابطه معلم – شاگرد و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان شهر تهران [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • رزقی.هادی رابطه سبک مدیریت کلاس معلمان با انگیزش و خود پنداره ریاضی دانش آموزان [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • رشیدی.علیرضا پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]

ز

  • زکی زاده.مریم مقایسه کنترل هدفمند و پردازش هیجانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی های یادگیری [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • زندی.خلیل کاربست الگوی تحلیل اهمیت – عملکرد جهت ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای اساتید [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • زندی.سعید شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]

س

  • سجادی.سیدمهدی آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • سجادیان.ایلناز پیش‌بینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • سعدی پور.اسماعیل اثربخشی آموزش مهارت‌های اجتماعی بر بهبود رابطه معلم – شاگرد و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان شهر تهران [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • سعدی.محمدرضا رابطه رضایت شغلی با بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی معلمان [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • سعیدیان.نرگس بررسی مولفه های آموزش عالی فراملی در آموزش عالی ایران [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • سلیمی.فرزانه پیش‌بینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]

ش

  • شاه امیری فتاحی.زهرا ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل سروکوال [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • شجاعی.علی اصغر تاثیر شرکت اعضای هیات علمی درکارگاه آموزشی مهارتهای تدریس برخودارزیابی اساتید وارزشیابی دانشجویان ازاساتید [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • شمس.امیر بررسی تاثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر میزان اعتمادآفرینی حسابرسان داخلی [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • شورورزی.محمد رضا بررسی تاثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر میزان اعتمادآفرینی حسابرسان داخلی [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]

ص

  • صادقزاده.علیرضا آسیب شناسی تربیت دینی با نظر به مبانی معرفت شناسی دینی اندیشه های نوگرایانه نصرحامد ابوزید [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • صادقی.علیرضا ارزیابی جایگاه ابعاد و مؤلفه‌های هوش فرهنگی در محتوای کتاب‌های درسی حوزه مطالعات اجتماعی دوره دوم متوسطه ایران [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]

ط

  • طباطبایی.سیدسجاد تحلیل ساختاری خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیرشغلی بر اطمینان تصمیم‌گیری مسیرشغلی با میانجی‌گری مهارت‌های آمادگی فرصت‌یابی حرفه‌ای [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]

ع

  • عباسی.ابوالفضل بررسی وضعیت آموزش فلسفه در برنامه‌ی درسی سه ساله اول دوره‌ی ابتدایی از دیدگاه معلمان [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • عدلی.فریبا نقش مؤلفه‌های هوش هیجانی مدیران در بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • عزالدین.فریبا بررسی اثربخشی آموزش سواد رسانه ای بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • عظیم پور.احسان رابطه رضایت شغلی با بکارگیری راهبردهای آموزشی و انضباطی معلمان [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • علوی زاده.صدیقه بی بی بررسی مولفه های آموزش عالی فراملی در آموزش عالی ایران [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]

ف

  • فتحی آذر.اسنکندر تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • فرهادی راد.حمید بررسی عملکرد نظارتی مدیران مدارس ابتدایی شهر اندیمشک و رابطۀ آن با انگیزۀ شغلی معلمان [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]

ق

  • قاسمی رحمت آبادی.شهلا اثربخشی روان نمایشگری بر طرحواره های ناسازگار اولیه و مشکلات رفتاری- هیجانی نوجوانان دختر تک والد [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • قاسمی.افشین کاربست الگوی تحلیل اهمیت – عملکرد جهت ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای اساتید [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]

ک

  • کدیور.پروین نقش هوش موفق، خرد و خلاقیت در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تیز هوش و عادی [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • کرمانشاهی.فاطمه بررسی اثربخشی آموزش سواد رسانه ای بر مهارت‌های تفکر انتقادی دانش‌آموزان [ دوره11, شماره 45 - زمستان سال 1394]
  • کرمی.محمدرضا ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران براساس مدل سروکوال [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • کریمی.فریبا بررسی مولفه های آموزش عالی فراملی در آموزش عالی ایران [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]

م

  • محمدی پور.محمد شاخص‌های روانسنجی پرسشنامه ادراک فعالیت‌های کلاسی [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • مرادی.علیرضا شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • موسوی جد.سید محمد کاربست الگوی تحلیل اهمیت – عملکرد جهت ارزیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای اساتید [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]
  • موسوی.ستاره آسیب شناسی برنامه درسی هنر در بعدهای طراحی، فعالیت های یاددهی – یادگیری وارزشیابی در دوره راهنمایی [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • میرنسب.میرمحمود تاثیر برنامه تلفیقی یادگیری اجتماعی – هیجانی بر شایستگی های روانی - اجتماعی دانش آموزان [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]
  • میری.افشین بررسی عملکرد نظارتی مدیران مدارس ابتدایی شهر اندیمشک و رابطۀ آن با انگیزۀ شغلی معلمان [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]

ن

  • نادری.عزت اله بررسی نقش برنامه آموزش فلسفه برای کودک(C4P) برکاهش برون ریزی و درون ریزی خشم در دانش آموزان پسر پایه اول مقطع متوسطه مدارس دولتی منطقه 14 شهر تهران [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]
  • نجفی.حسن ارزیابی جایگاه ابعاد و مؤلفه‌های هوش فرهنگی در محتوای کتاب‌های درسی حوزه مطالعات اجتماعی دوره دوم متوسطه ایران [ دوره11, شماره 47 - تابستان سال 1395]

و

  • وحدتی.سعیده پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خودپنداره تحصیلی با میانجیگری انسجام خانواده [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]

ه

  • هومن.عباس شیوه های مواجهه با تعارض در بین والدین دانش آموزان دارای رفتار بهنجار و نابهنجار روان شناختی [ دوره11, شماره 46 - بهار سال 1395]

ی

  • یارمحمدی.زهره نقش هوش موفق، خرد و خلاقیت در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تیز هوش و عادی [ دوره11, شماره 48 - پاییز سال 1395]