احمدی افشار.سید مهدی
طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
احمدی افشار.سید مهدی
طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
احمدی دانیالی.آرزو
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
احمدی.ابوالقاسم
ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستورانداری با رویکرد دادهبنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
اسلامی.شیوا
طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب )
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
افشار.غلامرضا
مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
افشار.غلامرضا
مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
امیدی.انوش
چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
ایران نژاد پاریزی.الهام
ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهندهها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
آ
آقایوسفی.علیرضا
بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
آلبو نعیمی.ابراهیم
مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
آلبونعیمی.ابراهیم
مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
آندرواژ.لیلا
مدل پاردایمیک عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در صنعت نان
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
پورقلی.امیر
طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
پویا.علیرضا
چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
پیرزاد.علی
شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا )
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
پیرزاد.علی
رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
ت
توزنده جانی.زهره
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد یک سیستم پشتیبان تصمیم برای سنجش عملکرد و نوآوری سازمانی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری (مورد مطالعه شرکتهای توسعهدهنده نرمافزاردرایران)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ث
ثانوی فرد.رسول
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
ثانوی فرد.رسول
بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
ج
جانمحمدی.امیر حسین
بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفههای توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
جمشیدی اوانکی.مینا
طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
جوانمرد.حبیب اله
اندازهگیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
ح
حسن نژاد.سلیمان
بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
حسنی.سیدرضا
تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطهای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت فرآوردههای لبنی مانیزان کرمانشاه)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
حسین زاده لطفی.فرهاد
ارایه مدلی برای محاسبه کارایی شرکتها به کمک تحلیل پوششی دادههای شبکهای با عوامل نامطلوب
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
حسین زاده.علی
چابکی در قابلیتهای بازاریابی ،طراحی و اولویت بندی معیارها-موردمطالعه گردشگری سلامت
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
حق شناس کاشانی.فریده
شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
حقیقت.سارا
اندازهگیری بلوغ مدیریت هزینه استراتژیک در صنایع مونتاژ (مطالعه: شرکت بزرگ مونتاژ لوازم خانگی در تهران)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
حیدرزاده هنزائی.کامبیز
شناسایی عوامل موثر قابلیتهای فناوری بر افزایش ظرفیتهای نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
حیدری.سیدعباس
طراحی مدل توسعه یکپارچه برای ارزیابی شاخص های قابلیت بازاریابی در بانک تجارت: تبیین دیدگاه مبتنی بر منابع
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
خ
خجسته خسرو.عطیه
تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
خسروانجم.داود
طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
خواجوی.مریم
ارائه مدل رفتار مصرفکننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
خیری.بهرام
شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمتگذاری و ارزشگذاری برند
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
خیری.بهرام
ارائه مدل رفتار مصرفکننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
خیری.حمیدرضا
شناسایی پارامترهای تعیین کننده ارزش نام تجاری و ارائه الگویی برای قیمتگذاری و ارزشگذاری برند
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
د
دانشفرد.کرماله
بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ر
رادفر.رضا
مدل سیستم داینامیکی زنجیره تامین صنعت فولاد با رویکرد تحقق اهداف اقتصادی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
رادمان نژاد.حمیدرضا
طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
راز.شاهین
بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرفکننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
راه چمنی.احمد
راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایران
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
رحمانی.مهدی
برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
رحمتی.آناهیتا
بررسی نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر خلق ارزش و تاثیر آن بر رفتار مشتری در مراکز درمانی دولتی شهر تهران
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
رحیمی نیک.اعظم
ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستورانداری با رویکرد دادهبنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
رزمی بنفشه ورق.ندا
بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
رشادت جو.حمیده
ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهندهها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
رضاسیان.علی
طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
رضایی نور.جلال
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد یک سیستم پشتیبان تصمیم برای سنجش عملکرد و نوآوری سازمانی بر مبنای رویکرد گراندد تئوری (مورد مطالعه شرکتهای توسعهدهنده نرمافزاردرایران)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
رضائی.یونس
طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
رضائیان.علی
شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
رویایی.احمد
ارایه مدلی برای محاسبه کارایی شرکتها به کمک تحلیل پوششی دادههای شبکهای با عوامل نامطلوب
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
ز
زرین جوی الوار.سهیلا
بررسی تأثیر عوامل عاطفی بر واکنش مصرفکننده نسبت به خرید آنلاین با نقش میانجی نظریه انتخاب منطقی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
زمردیان.غلامرضا
طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
زنگنه اینالو.محمد جواد
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفهای (سهولت کسب و کار)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
س
ساعی.یاسر
بررسی و رتبه بندی شاخصهای موثر بر مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار (BPR) به منظور ارتقا بهرهوری صنایع تولیدی با استفاده از روش FANP
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
سعیدنیا.حمیدرضا
راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایران
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
ش
شادنوش.نصرت اله
تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
شافعی.رضا
بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
شاه منصوری.اشرف
شناسایی ریسک ها و چالش های مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
شهبازی.محمدرضا
بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفههای توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
شیخ.علیرضا
طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب )
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
ص
صادقی.مهدی
سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) با تاکید بر IDO ها و کاربرد آن برای کسبوکارهای نوپا و کوچکمقیاس
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
صادقی.مهدی
بهینه سازی تقاضای بنزین ازطریق نظام قیمت گذاری و بهبود کارایی موتورخودروها (در چارچوب الگوی خودرگرسیونی با وقفههای توزیعی و مدل تصحیح خطا در دوره زمانی 1366 تا 1395)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
صفرزاده.حسین
عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
صفرزاده.حسین
ارائه مدل بازاریابی محتوایی مبتنی بر اهداف رقابت پذیری در بازار صنعتی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
صیاد شیرکش.سعید
طراحی مدل خصوصیسازی برای شرکتهای دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راهآهن جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ط
طالبی.کامبیز
ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهندهها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
طلوعی اشلقی.عباس
مدل سیستم داینامیکی زنجیره تامین صنعت فولاد با رویکرد تحقق اهداف اقتصادی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
ظ
ظهیری.آزاده
رتبه بندی فاکتورهای موثر بر انتخاب برند سبز در صنعت لوازم آرایش با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
ع
عامری شهرابی.محسن
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفهای (سهولت کسب و کار)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
عباسیان فر.طیبه
طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
عطایی.سمانه
طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطبهای گردشگری ایران)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
علی اکبر پور.حمیده
شناسایی ریسک ها و چالش های مدل بلوغ فناوری زنجیره بلوکی با رویکرد گراندد تئوری
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
علیقلی.منصوره
عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
عیوضی حشمت.علی اصغر
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
عیوضی حشمت.علی اصغر
بررسی رابطه بین اثربخشی تبلیغات بانکی و نگرش مخاطب (مورد مطالعه : مشتریان بانک دی در شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
غ
غلام زاده.داریوش
طراحی و تبیین مدل دلبستگی کارکنان بر اساس مدل پنج عاملی شخصیت
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
غلامی.عبدالخالق
بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ف
فتاحی.محمدعظیم
شناسایی عوامل موثر قابلیتهای فناوری بر افزایش ظرفیتهای نوآوری در توسعه کسب و کارهای خانگی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
فتحی.زاداله
تبیین اثرات احساسات، اعتماد و تنوعگرایی سرمایهگذاران بر عملکرد سرمایهگذاری شرکتها
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
فرمانی.روح اله
تأثیر هوش استراتژیک بر توسعه سازمان و رفتار کارآفرینی با توجه به نقش میانجی رهبری تحولگرا
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
فرهادی.لیلی
بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
فرهمند.علی اصغر
طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
فلاح.محسن
شناسایی ابعاد سیستم کسب و کار در مدل مهندسی مجدد در صنعت بانکداری دولتی با تاکید بر مشتری مداری- یک تحقیق نظریه داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
فلاح.میرفیض
طراحی و روانسنجی ابزار تعیین عوامل خلق ارزش برای مشتریان بانکداری شرکتی
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
ق
قلیچ خان.اکرم
طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسبوکارهای استارتآپ
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ک
کاباران زاد قدیم.محمدرضا
اعتبارسنجی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی در شرکت ایساکو
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
کاوسی.اسماعیل
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفهای (سهولت کسب و کار)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
کرامتی.محمدعلی
برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
کردلویی.حمید رضا
طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
کریمی زند.مهدی
ارائه مدل بازاریابی محتوایی مبتنی بر اهداف رقابت پذیری در بازار صنعتی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
کشانچی.بهزاد
طراحی مدل توسعه یکپارچه ریسک های راهبردی در صنعت بانکداری با استفاده از رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: یکی از بانک های بزرگ تجاری)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
گ
گودرزی فراهانی.یزدان
نقش نوسانات نرخ ارز بر سرمایهگذاری بخش خصوصی در مسکن شهر تهران با استفاده از مدل تغییر رژیم مارکوف
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
ل
لعل بار.علی
بررسی تاثیر طول عمر واحد تجاری(سن شرکت)در روش تحلیل چند بعدی برای پیش بینی ریسک اعتباری مشتریان حقوقی(مورد مطالعه بانکهای تجاری)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
م
محرابیان.علی اکبر
نقش نوسانات نرخ ارز بر سرمایهگذاری بخش خصوصی در مسکن شهر تهران با استفاده از مدل تغییر رژیم مارکوف
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
محمد داودی.امیرحسین
شناسایی مولفههای معماری سازمانی (مورد مطالعه: سازمان امور مالیاتی کشور)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
محمدپورزرندی.محمدابراهیم
برآورد زیان پرداخت وام در بانک سرمایه با استفاده از الگوریتم فراابتکاری بهینه سازی علف های هرز
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
محمددوست.کاظم
راهبردی برای ارتقای عملکرد شرکتهای دانشبنیان ایران
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
محمدظاهری.محمد
ارائه مدل فرآیندی کارآفرینی شرکتی در کسب و کارهای فعال در صنعت سلولزی ایران
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
محمدکاظمی.رضا
ارائه مدل فرآیندی کارآفرینی شرکتی در کسب و کارهای فعال در صنعت سلولزی ایران
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
محمودزاده.حسین
تبیین اثرات احساسات، اعتماد و تنوعگرایی سرمایهگذاران بر عملکرد سرمایهگذاری شرکتها
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
معظمی.مجتبی
شناسایی ابعاد، مؤلفهها و شاخصهای آموزش زبان مبتنی بر هویت حرفهای (سهولت کسب و کار)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
معمارزاده طهران.غلامرضا
طراحی مدل خصوصیسازی برای شرکتهای دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راهآهن جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ملک شیرآبادی.فرزاد
اعتبارسنجی بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش بازاریابی در شرکت ایساکو
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
موحد.سید محمد رضا
بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
موسوی جد.سید محمد
بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
موسوی فرد.سید رضا
تأثیر بازاریابی دیجیتال بر وفاداری به برند با نقش واسطهای نوآوری محصول (مطالعه موردی: شرکت فرآوردههای لبنی مانیزان کرمانشاه)
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
موسوی.سید نجم الدین
شناسایی مولفه های تاثیرگذار تبلیغات آنلاین بر خرید واقعی با استفاده از روش دلفی فازی (مورد مطالعه:هلدینگ آتیه صبا )
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
مومنی.ماندان
ارائه مدل کیفیت خدمات با تاکید بر رضایت مشتریان در صنعت رستورانداری با رویکرد دادهبنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
مهدی جو.احمد
طراحی مدل بهینه انتخاب تامین کننده با محوریت برند در شرکت ساپکو ( مطالعه موردی : شرکت دانش بنیان میلان چسب )
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
میرابی.وحیدرضا
طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطبهای گردشگری ایران)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
میرابی.وحیدرضا
طراحی و تبیین مدل رفتار خرید آنلاین محصولات تند مصرف با درگیری پایین با در نظرگرفتن عوامل شخصیتی مشتریان
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
میرابی.وحیدرضا
مهمترین عوامل اثر گذار بر رفتار مشارکتی کاربران فضای مجازی
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
میرجعفری.سیدعلیرضا
بررسی تاثیرگذاری معیارهای تعهدسازمانی بر موفقیت کسب و کار در سازمان های دولتی با رویکرد آینده پژوهی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
مینویی.مهرزاد
طراحی و تدوین مدلی برای مدیریت بهینه ریسک اعتباری در شبکه شرکتهای خدمات پس از فروش خودروسازان با استفاده از مولفه های موثر مالی و غیر مالی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
ن
نژاد محمد نامقی.احسانه
تأثیر هوش استراتژیک بر توسعه سازمان و رفتار کارآفرینی با توجه به نقش میانجی رهبری تحولگرا
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
نژاد محمد.احسانه
تاثیر نقش پاسخگویی سازمانی،مشتری گرایی و استراتژی نوآوری بر سیستم اطلاعاتی بازاریابی در شرکت های خدمت محور
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
نسائی.خبات
بانکداری خرد و عوامل بازاریابی موثر بر آن (مورد مطالعه: شعب بانک ملت شهر سنندج)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
نصیری واحد.مهدی
طراحی مدل خصوصیسازی برای شرکتهای دولتی با رویکرد استنتاج فازی (موردمطالعه: راهآهن جمهوری اسلامی ایران)
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
نعمت بخش آبکنار.فرزین
عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
نعمتی زاده.سینا
طراحی مدل کارکرد رسانه با رویکرد ارزش ویژه برند در کسبوکارهای استارتآپ
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
نعمتی زاده.سینا
طراحی مدل تبلیغات آنلاین با رویکرد بازاریابی مبتنی بر تصویر (مورد مطالعه: قطبهای گردشگری ایران)
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
نوربخش.سید کامران
عوامل تأثیرگذار بر مصرف فیلم های هنری
[
دوره14,
شماره
55
- پاییزسال
1401]
و
ودادی.احمد
ارائه مدل رفتار مصرفکننده با تأکید بر بازاریابی درونگرا و برونگرا (مورد مطالعه: مصرفکنندگان کالاهای زودمصرف در تهران)
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
ودادی.ودادی، احمد
مدل ساختاری – تفسیری چابکی نیروی انسانی درسازمانهای دولتی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]
وفایی.فرهاد
بررسی اثرات آموزش کارآفرینانه بر توسعه اخلاق کسب وکار و پاسخگویی اجتماعی
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
وکیل یزدی.ابراهیم
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب مقصدهای صادراتی محصولات دارویی ایران با رویکرد آمیخته
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
ی
یدالهی فارسی.جهانگیر
ارائه مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی در شتابدهندهها با استفاده از روش کیفی تئوری داده بنیاد
[
دوره14,
شماره
56
- زمستانسال
1401]
یعقوبی.محمد
سیستم مالی غیرمتمرکز (دیفای) با تاکید بر IDO ها و کاربرد آن برای کسبوکارهای نوپا و کوچکمقیاس
[
دوره14,
شماره
54
- تابستانسال
1401]
یقطین.شهرزاد
ارائه مدل بازاریابی محتوایی مبتنی بر اهداف رقابت پذیری در بازار صنعتی
[
دوره14,
شماره
53
- بهارسال
1401]