• درباره سند
  • خدمات سند
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات سند
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • Naser Ghafouri

    فهرست مقالات Naser Ghafouri


  • مقاله

    1 - A Comparative Study of Male vs. Female Iranian EFL Learners’ Willingness to Communicate and International Posture
    Nadia Mahmoodi Naser Ghafoori Seyed Reza Behafarin
    Curriculum Research Journal , شماره 9 , سال 3 , پاییز 1401

  • مقاله

    2 - An investigation into the frequency of Language Related Episodes in the EFL learners’ Homogeneous and Heterogeneous Dyadic Interaction
    ناصر غفوری
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 8 , زمستان 2015

  • مقاله

    3 - The Impact of Playing Word Games on Young Iranian EFL Learners’ Vocabulary Learning and Retention
    رحیله کبیری ناصر غفوری
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 7 , تابستان 2014

  • مقاله

    4 - A Comparative Study of Metadiscourse in Academic Writing: Male vs. Female Authors of Research Articles in Applied Linguistics
    ناصر غفوری رقیه عقبی طلب
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 5 , تابستان 2012

  • مقاله

    5 - The Relationship between Iranian Male and Female EFL Learners’ Critical Thinking Ability and Autonomy
    Nasser Ghafoori ناصر غفوری
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 6 , تابستان 2013

  • مقاله

    6 - A Comparative Study of the Effect of Homogeneous and Heterogeneous Collaborative Interaction on the Development of EFL Learners’ Writing Skill
    پرویز مفتون ناصر غفوری
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 2 , پاییز 2009

  • مقاله

    7 - EFL Teachers’ and Students’ Perceptions about Communication Strategies Teachability
    10.30495/jal.2021.686879
    راضیه بهروزیان ناصر غفوری سعیده آهنگری
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 14 , پاییز 2021

  • مقاله

    8 - Ideational Grammatical Metaphor in Merry Shelly’s Frankenstein and its Cinematic Adaptation
    شعله سید ولیلو ناصر غفوری
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 9 , زمستان 2016

  • مقاله

    9 - A Comparative Analysis of Epistemic and Root Modality in Two selected English Books in the Field of Applied Linguistics Written by English Native and Iranian Non-native Writers
    مینو شاه محمدی ناصر غفوری
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 10 , زمستان 2017

  • مقاله

    10 - Impact of Process and Genre-Based Approaches to Writing on Iranian EFL Learners' Writing Performance across Creativity Levels
    10.30495/jal.2022.696824
    سولماز ایران نژاد ناصر غفوری اصغر محمودی
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 15 , پاییز 2022

  • مقاله

    11 - The Role of Direct Metalinguistic and Indirect Feedback Timing in Enhancing Willingness to Communicate (WTC) of Iranian EFL Learners
    10.30495/jfl.2023.707686
    Elham Dehdari Nasser Ghafoori Saeideh Ahanghari
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 4 , سال 11 , زمستان 2024

  • مقاله

    12 - Impact of Teaching Metacognitive Strategies on Iranian EFL Learners’ Writing Accuracy in Proactive vs. Reactive Classes
    20.1001.1.20088590.2023.13.4.11.3
    10.30495/ttlt.2024.705096
    Fatemeh Jafari Nasser Ghafoori Shima Ahmadi-Azad
    Journal of Language and Translation , شماره 4 , سال 13 , پاییز 2023

  • مقاله

    13 - The impact of interactionist vs. interventionist dynamic assessment on writing fluency and complexity of young vs. adult IELTS candidates
    https://doi.org/10.71703/cure.2024.1118435
    Leyli Kashef Naser Ghafouri Akbar Valizadeh Oghani Azadeh Mehrpouyan
    Curriculum Research Journal , شماره 14 , سال 5 , زمستان 2024

  • مقاله

    14 - EFL teachers’ pragmatic awareness and classroom practices influenced by an in-service training course of meta-pragmatics
    https://doi.org/10.71703/cure.2024.1118645
    Behnood Samani Mehrdad Amiri Naser Ghafouri
    Curriculum Research Journal , شماره 14 , سال 5 , زمستان 2024

  • مقاله

    15 - Empowering Vocabulary Mastery: Exploring Self-Regulation Strategies Among Iranian EFL Learners
    10.71664/jals.2024.202407031125844
    Jahanbakhsh Aghajani Farahnaz Rimani Nikou Nasser Ghafoori
    Journal of Applied Linguistics Studies , شماره 1 , سال 4 , پاییز-زمستان 2024

  • مقاله

    16 - The Self-Regulatory Blueprint: Assessing Its Role in Word Knowledge and Speaking Competence
    10.83078/jal.2025.01141196527
    Jahanbakhsh Aghajani farahnaz Rimani Nikou Naser Ghafouri
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 18 , بهار-تابستان 2025

  • مقاله

    17 - The Role of Direct Metalinguistic and Indirect Feedback Timing in Enhancing Speaking Accuracy Task Performance of Iranian EFL Learners
    https://doi.org/10.71755/ttlt-1201871
    Elham Dehdari Naser Ghafouri Saeideh Ahanghari
    Journal of Language and Translation , شماره 1 , سال 15 , زمستان 2025

سکوی نشر دانش


سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد

پیوندهای سایت


  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02122222222
  • ایمیل : journals@iau.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود