• درباره سند
  • خدمات سند
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات سند
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • Saeideh Ahanghari

    فهرست مقالات Saeideh Ahanghari


  • مقاله

    1 - Perfectionism, Anxiety and English Language Achievement of Iranian EFL Learners: The Contribution of Performance Goal-Orientation
    10.30486/relp.2021.1940282.1307
    Pardis Zafarani Saeideh Ahangari Nasrin Hadidi Tamjid
    Research in English Language Pedagogy , شماره 4 , سال 10 , تابستان 2022

  • مقاله

    2 - Examining Differential Item Functioning (DIF) For Iranian EFL Test Takers with Different Fields of Study
    10.30486/relp.2021.1935588.1295
    Shokouh Rashvand Semiyari Saeideh Ahangari
    Research in English Language Pedagogy , شماره 1 , سال 10 , زمستان 2022

  • مقاله

    3 - The Role of Iranian EFL Teachers’ Job Satisfaction in Their Job Performance: The Contribution of Benevolence Value
    10.30495/jntell.2023.706899
    Nasrin Bahojb Ghavechipoor Saeideh Ahangari Masoud Zoghi
    Journal of New Trends in English Language Learning (JNTELL) , شماره 1 , سال 3 , بهار 2024

  • مقاله

    4 - Growth Mindset and Cognitive Engagement of Female EFL Learners: Contribution of Risk-Taking as a Mediator
    20.1001.1.26453576.2022.15.31.4.2
    10.30495/jal.2023.1984400.1479
    لیلا حسن زاده سعیده آهنگری
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 15 , زمستان 2022

  • مقاله

    5 - The Role of Direct Metalinguistic and Indirect Feedback Timing in Enhancing Willingness to Communicate (WTC) of Iranian EFL Learners
    10.30495/jfl.2023.707686
    Elham Dehdari Nasser Ghafoori Saeideh Ahanghari
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 4 , سال 11 , زمستان 2024

  • مقاله

    6 - Characteristics of an Effective English Language Teacher (EELT) as Perceived by Learners of English
    Roya Zamani Saeideh Ahangari
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 4 , سال 4 , پاییز 2016

  • مقاله

    7 - Effect of Problem- Based Learning on Iranian EFL Learners' Argumentative Writing Performance
    https://doi.org/10.71755/ttlt.2024.1047750
    Somaieh Abdollahzadeh Saeideh Ahangari Mahnaz Saeidi
    Journal of Language and Translation , شماره 4 , سال 14 , پاییز 2024

  • مقاله

    8 - The Role of Participatory Structure and Output Modality in Developing Iranian EFL Learners’ Writing and their Perceptions: A Mixed-Method Study
    https://doi.org/10.71755/ttlt.2024.1047860
    Mahdieh Pourhadi Nasrin Hadidi Tamjid Saeideh Ahangari
    Journal of Language and Translation , شماره 4 , سال 14 , پاییز 2024

  • مقاله

    9 - The Effect of Using Visual Aids, Semantic Elaboration, and Visual Aids plus Semantic Elaboration on Iranian Learners' Vocabulary Learning
    Saeideh Ahangari Maryam Amini Touran Ahour
    Journal of Language and Translation , شماره 5 , سال 5 , بهار 2015

  • مقاله

    10 - Dialogism in Research Article Introductions Written by Iranian Non-Native and English Native Speaking Writers
    20.1001.1.20088590.2020.10.2.7.4
    10.30495/ttlt.2020.673894
    Moharram Sharifi Biook Behnam Saeideh Ahangari
    Journal of Language and Translation , شماره 2 , سال 10 , بهار 2020

  • مقاله

    11 - Engagement Resources Used by Experts and Novice EFL Academic Writers
    20.1001.1.20088590.2021.11.2.11.5
    10.30495/ttlt.2021.682827
    Moharram Sharifi Biook Behnam Saeideh Ahangari
    Journal of Language and Translation , شماره 2 , سال 11 , بهار 2021

  • مقاله

    12 - The Impact of Iranian EFL Teachers’ Achievement Value Orientation on Reflective Teaching: The Mediating Role of Job Performance
    10.30495/JFL.2024.1120392
    Nasrin Bahojb Ghahvechipour Saeideh Ahanghari Masoud Zoghi
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 3 , سال 12 , پاییز 2024

  • مقاله

    13 - The Effect of Classroom-Based Assessment on Iranian EFL Learners Writing Self-Reflection Strategies: Scenario-Based Assessment Model vs Dialogue Journal Writing
    10.71586/jal.2024.06171122993
    Masumeh rahimivand Saeideh Ahanghari Nasrin Hadidi
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 35 , سال 17 , پاییز-زمستان 2024

  • مقاله

    14 - The Role of Participatory Structure and Output Modality in Enhancing Iranian EFL Learners’ Speaking and their Perceptions: A Mixed-Method Study
    10.71586/jal.2024.06271123853
    Mahdieh Pourhadi Nasrin Hadidi Tamjid Saeideh Ahanghari
    Journal of English Language Pedagogy and Practice , شماره 1 , سال 16 , پاییز-زمستان 2023

  • مقاله

    15 - The Role of Direct Metalinguistic and Indirect Feedback Timing in Enhancing Speaking Accuracy Task Performance of Iranian EFL Learners
    https://doi.org/10.71755/ttlt-1201871
    Elham Dehdari Naser Ghafouri Saeideh Ahanghari
    Journal of Language and Translation , شماره 1 , سال 15 , زمستان 2025

  • مقاله

    16 - Impacts of Differentiated Instruction and Gamification on Iranian EFL Learners’ Complexity, Accuracy, and Fluency of Speaking Skill
    https://doi.org/10.71962/jfl-2025-1202137
    Hamed Taghizadeh Mahnaz Saeidi Saeideh Ahanghari
    International Journal of Foreign Language Teaching and Research , شماره 3 , سال 13 , پاییز 2025

  • مقاله

    17 - Effects of Differentiated Instruction and Gamification on Iranian EFL Learners’ Willingness to Communicate, and Speaking Motivation
    Hamed Taghizadeh Mahnaz Saeidi Saeideh Ahanghari
    Journal of Language and Translation , مقالات زودآیند

  • مقاله

    18 - Effects of Differentiated Instruction and Gamification on Iranian EFL Learners’ Willingness to Communicate, and Speaking Motivation
    10.71755/ttlt-2025-1217949
    Hamed Taghizadeh Mahnaz Saeidi Saeideh Ahanghari
    Journal of Language and Translation , شماره 3 , سال 15 , تابستان 2025

سکوی نشر دانش


سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد

پیوندهای سایت


  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02122222222
  • ایمیل : journals@iau.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود