• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 7
  • Issue1 Vol.7
  • 1
    Issue 1 Vol. 7 Spring 1392

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - برسی میزان استفاده از موبایل در سر کلاس درس و رابطه آن با عملکرد تحصیلی در بین دانش آموزان دوره متوسطه
        رفیق حسنی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - امکان سنجی اجرای مدیریت عملکرد بر اساس مدل بالدریج در دانشگاه فردوسی مشهد در سال 1390
        محمود خدیوی عباس عرب حسین علی کوهستانی حسین کارشکی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - تبیین ابعاد و مولفه های نگرش جامع کار آفرینی و تحلیل آن در محتوای کتب درسی عمومی و تکمیل مهارت متوسطه کار دانش
        مهدی سبحانی نژاد مینا مقدم
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - رابطه بین عدالت سازمانی و رضایت شغلی با تعهد سازمانی کار کنان دانشگاه آزاد اسلامی
        مسلم صالحی عیاس قلتاش مرضیه تهماسبی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - بررسی رابطه میان رهبری تحول آفرین و توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مطالعه موردی : اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر)
        حسین صمدی میارکلایی حسنعلی آقاجانی حمزه صمدی میار کلایی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - اثر بخشی الگوی تدریس مبتنی بر پرورش خلاقیت ریاضی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان دختر
        عفت السادات مهدی زاده فریبا کیانی محمدرضا خدابخش خدیجه فولادوند صادق حاجی زاده نداف
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - برسی میزان آشنایی مدیران مدارس راهنمایی و متوسطه غرب استان مازندران با مولفه های توسعه پایدار
        سارا سادات هاشمی کامیان خزایی
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login