• Home
  • About Us
  • Contact Us
  • Register
  • Log in
  • Order
Advanced
  • Home
  • Periods
  • Vol. 11
  • Issue4 Vol.11
  • 4
    Issue 4 Vol. 11 Winter 1396

    XML

    isc pubmed crossref medra doaj doaj
  • List of Articles


      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        1 - تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی جدید التألیف دوره ابتدایی
        مریم افضل خانی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        2 - پیش‌بینی سواد رسانه‌ای دانش‌آموزان بر اساس هوش اجتماعی و سرمایه اجتماعی آنان
        الهام ایجی نادر سلیمانی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        3 - ساخت و اعتباریابی ابزار اندازه‌گیری سبک رهبری امنیت‌مدار
        صدف خلیجیان غلام رضا شمس
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        4 - نقش سبک‌های مدیریت تعارض در پیش‌بینی روحیه‌ معلمان
        میر محمد سیدعباس زاده رضا محمد زاده احسان عظیم پور
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        5 - رابطة فرهنگ‌سازمانی و سبک رهبری تحول‌آفرین با ساختار سازمانی در ادارات آموزش و پرورش از طریق مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM)
        حسین صمدی میار کلایی حمزه صمدی میار کلایی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        6 - بررسی رابطه بین رهبری تحول گرا با سلامت سازمانی و امنیت شغلی مدیران مدارس شهرستان ازنا
        خلیل غفاری شیما رضایی
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        7 - شناسایی مؤلفه‌های نهادینه کردن شایسته‌گزینی مدیران
        مجید قبادی رشید ذوالفقاری زعفرانی مهدی کلانتری
      • Open Access Article
        • Abstract Page
        • Full-Text

        8 - الگوی علی روابط اخلاق حرفه‌ای، سلامت سازمانی و کیفیت زندگی کاری در نظام آموزش عالی
        حسن قلاوندی زکریا احمدیان
  • Home Page
  • Site Map
  • Contact Us
  • Home
  • Site Map
  • Islamic Azad University
  • Contact Us

The rights to this website are owned by the Raimag Press Management System.
Copyright © 2021-2025

Home| Login| About Us| Contact Us|
[فارسی] [العربية] [fa] [ar]
  • IAU
  • Login