List of Articles شهناز نایب زاده Article 1 - بررسی تأثیر ایدئولوژیهای اخلاقی بر ارزیابی مصرفکننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان S. Nayebzadeh Haniyeh Jafariyan Jounal of Marketing Management , Issue 42 , Year , Spring 2020 Article 2 - تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بینالمللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک 10.30495/jomm.2023.69546.1976 mona koshki Shahnaz Nayebzadeh Abolfazl Davodirokabadi Karim Hamadi Jounal of Marketing Management , Issue 58 , Year , Spring 2023 Article 3 - بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس 10.30495/jomm.2023.70089.1984 shima shahhosseini bideh sayyed hasan hataminasab Shahnaz Nayebzadeh mohammadreza dehghani ashezari sayyed majid mirhosseini Jounal of Marketing Management , Issue 60 , Year , Autumn 2023 Article 4 - بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) A. Samiei Zafarghandi S. Nayebzadeh H. Dehgan Dehnavi Jounal of Marketing Management , Issue 27 , Year , Summer 2015