فهرس المقالات شهناز نایب زاده المقاله 1 - بررسی تأثیر ایدئولوژیهای اخلاقی بر ارزیابی مصرفکننده از محصول و شرکت با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی سازمان شهناز نایب زاده حانیه جعفریان مدیریت بازاریابی , العدد 42 , السنة 14 , بهار 1398 المقاله 2 - تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بینالمللی در حوزه ابزارهای بازاریابی دیجیتال در صنعت مد و پوشاک 10.30495/jomm.2023.69546.1976 مونا کشکی شهناز نایب زاده ابوالفضل داودی رکن آبادی کریم حمدی مدیریت بازاریابی , العدد 58 , السنة 18 , بهار 1402 المقاله 3 - بررسی بروندادهای علمی حوزه بازاریابی ویروسی در پایگاه وب آف ساینس 10.30495/jomm.2023.70089.1984 شیما شاه حسینی بیده سیدحسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده محمدرضا دهقانی اشکذری سید مجید میرحسینی مدیریت بازاریابی , العدد 60 , السنة 18 , پاییز 1402 المقاله 4 - بررسی تاثیر ارزش، اثربخشی و ریسک درک شده از سوی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران) عادله سمیعی زفرقندی شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی مدیریت بازاریابی , العدد 27 , السنة 10 , تابستان 1394