List of Articles عبدالله نعامی Article 1 - متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرفکننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی 10.30495/jomm.2022.63056.1866 fatemeh ashouri Naser Azad Abdullah naami mahmoud modiri Jounal of Marketing Management , Issue 55 , Year , Summer 2022 Article 2 - تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران 10.30495/jomm.2023.70088.1983 BIJAN Alizadeh Abdullah naami mohammad kohandel mohammad nasrollahniya Jounal of Marketing Management , Issue 58 , Year , Spring 2023 Article 3 - ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی 10.30495/jomm.2023.68082.1947 Zahra Rahimi Naser Azad Abdullah Naami Mahmoud Modiri Jounal of Marketing Management , Issue 61 , Year , Winter 2024