فهرس المقالات عبدالله نعامی المقاله 1 - متغیرهای اثرپذیر بر تغییر نگرش مصرفکننده مبنی بر رویکرد ناهماهنگی شناختی 10.30495/jomm.2022.63056.1866 فاطمه عشوری ناصر آزاد عبدالله نعامی محمود مدیری مدیریت بازاریابی , العدد 55 , السنة 17 , تابستان 1401 المقاله 2 - تدوین مدل بازاریابی کشاورزی با تأکید بر گیاهان دارویی در ایران 10.30495/jomm.2023.70088.1983 بیژن علی زاده عبدالله نعامی محمد کهندل محمد نصراله نیا مدیریت بازاریابی , العدد 58 , السنة 18 , بهار 1402 المقاله 3 - ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی بازارهای بالقوه با رویکرد ارزش محوری محصولات لبنی (مورد مطالعه: بازار منطقهای محصولات لبنی ایران) ارائه مدل متغیرهای اثرپذیری بازاریابی 10.30495/jomm.2023.68082.1947 زهرا رحیمی ناصر آزاد عبدالله نعامی محمود مدیری مدیریت بازاریابی , العدد 61 , السنة 18 , زمستان 1402