List of Articles فخرالدین معروفی Article 1 - ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان 10.30495/jomm.2023.73109.2043 Siyamak Azadi farshid namamian Fakhraddin Maroofi Alireza moradi Jounal of Marketing Management , Issue 60 , Year , Autumn 2023 Article 2 - طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت farshid namamian ali mir fakhredin maroofi alireza moradi Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 2 , Year , Autumn 2022 Article 3 - طراحی و ارزیابی مدل مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت با رویکرد فراترکیب ali mir farshid namamian fakhredi maroofi alireza moradi , Issue 5 , Year , Winter 2022