فهرست مقالات فخرالدین معروفی مقاله 1 - ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان 10.30495/jomm.2023.73109.2043 سیامک آزادی فرشید نمامیان فخرالدی معروفی علیرضا مرادی مدیریت بازاریابی , شماره 60 , سال 18 , پاییز 1402 مقاله 2 - طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت فرشید نمامیان علی میر فخرالدین معروفی علیرضا مرادی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , شماره 2 , سال 1 , تابستان 1401 مقاله 3 - طراحی و ارزیابی مدل مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت با رویکرد فراترکیب علی میر فرشید نمامیان فخرالدین معروفی علیرضا مرادی پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , شماره 5 , سال 12 , زمستان 1400