List of Articles Alireza Moradi Article 1 - ارزیابی عملکرد کارکنان ستاد وزارت نفت با استفاده از روش تحلیل پوششی داده های فازی amin alishahi farshid namamian ali reza moradi fakhredin marofi Public Policy In Administration , Issue 39 , Year , Autumn 2021 Article 2 - Identifying and Ranking the Components and Dimensions of E-Commerce Using the Meta-Synthesis Approach 20.1001.1.23222301.2019.5.3.10.5 Mehrdad Rahimian Farshid Namamian Fakhraddin Maroofi Alireza Moradi Journal of System Management , Issue 4 , Year , Summer 2019 Article 3 - Using Multi Criteria Decision Making Methods for Evaluation the Entrepreneurship and Innovation Indicators 20.1001.1.23222301.2019.5.4.6.3 Mehdi karimi Farshid Namamian Farhad Vafaei Alireza Moradi Journal of System Management , Issue 5 , Year , Autumn 2019 Article 4 - بحران مالی و تکنیک هموارسازی سود Behrooz Ghorbani mehrdad ghanbari babak jamshidinavid Alireza Moradi Journal of Strategic Management in Industrial Systems , Issue 4 , Year , Winter 2018 Article 5 - طراحی و آزمون مدل توسعه سرمایه اجتماعی بازاریابی بانکها با رویکرد کیفی پدیدارشناسی و نقش آن در وفاداری مشتریان Ali Mir Farshid Namamian Fakhredin Maroofi Naqdehi Alireza Moradi Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 1 , Year , Summer 2020 Article 6 - Entrepreneurship policy and innovative indicators of industrial companies: Evaluation by MCDM and ANN Methods mehdi karimi farshid namamian farhad vafaei Alireza Moradi Journal of Industrial Strategic Management , Issue 1 , Year , Winter 2019 Article 7 - A New Hybrid Prediction Reduces the Bullwhip Effect of Demand in a Three-level Supply Chain 20.1001.1.27170314.2018.7.3.4.6 Afshin Yousefi Ayub Rahimzadeh Alireza Moradi Journal of Modern Processes in Manufacturing and Production , Issue 4 , Year , Summer 2018 Article 8 - طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت farshid namamian ali mir fakhredin maroofi alireza moradi Journal of Interdisciplinary Studies in Marketing Management , Issue 2 , Year , Autumn 2022 Article 9 - طراحی و ارزیابی مدل مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت با رویکرد فراترکیب ali mir farshid namamian fakhredi maroofi alireza moradi , Issue 5 , Year , Winter 2022