• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • Alireza Moradi

    فهرس المقالات Alireza Moradi


  • المقاله

    1 - ارزیابی عملکرد کارکنان ستاد وزارت نفت با استفاده از روش تحلیل پوششی داده های فازی
    امین علیشاهی فولاد فرشید نمامیان علیرضا مرادی فخرالدین معروفی
    خط مشی‌گذاری عمومی در مدیریت , العدد 39 , السنة 11 , پاییز 1399

  • المقاله

    2 - Identifying and Ranking the Components and Dimensions of E-Commerce Using the Meta-Synthesis Approach
    20.1001.1.23222301.2019.5.3.10.5
    Mehrdad Rahimian Farshid Namamian Fakhraddin Maroofi Alireza Moradi
    Journal of System Management , العدد 4 , السنة 5 , تابستان 2019

  • المقاله

    3 - Using Multi Criteria Decision Making Methods for Evaluation the Entrepreneurship and Innovation Indicators
    20.1001.1.23222301.2019.5.4.6.3
    Mehdi karimi Farshid Namamian Farhad Vafaei Alireza Moradi
    Journal of System Management , العدد 5 , السنة 5 , پاییز 2019

  • المقاله

    4 - بحران مالی و تکنیک هموارسازی سود
    Behrooz Ghorbani mehrdad ghanbari babak jamshidinavid Alireza Moradi
    مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 2018

  • المقاله

    5 - طراحی و آزمون مدل توسعه سرمایه اجتماعی بازاریابی بانک‌ها با رویکرد کیفی پدیدارشناسی و نقش آن در وفاداری مشتریان
    علی میر فرشید نمامیان فخرالدین معروفی نقدهی علیرضا مرادی
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399

  • المقاله

    6 - Entrepreneurship policy and innovative indicators of industrial companies: Evaluation by MCDM and ANN Methods
    mehdi karimi farshid namamian farhad vafaei Alireza Moradi
    Journal of Industrial Strategic Management , العدد 1 , السنة 4 , زمستان 2019

  • المقاله

    7 - A New Hybrid Prediction Reduces the Bullwhip Effect of Demand in a Three-level Supply Chain
    20.1001.1.27170314.2018.7.3.4.6
    Afshin Yousefi Ayub Rahimzadeh Alireza Moradi
    Journal of Modern Processes in Manufacturing and Production , العدد 4 , السنة 7 , تابستان 2018

  • المقاله

    8 - طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت
    فرشید نمامیان علی میر فخرالدین معروفی علیرضا مرادی
    مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1401

  • المقاله

    9 - طراحی و ارزیابی مدل مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکتی در حوزه بازاریابی بانک‌های ملی و ملت با رویکرد فراترکیب
    علی میر فرشید نمامیان فخرالدین معروفی علیرضا مرادی
    پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1400

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول