فهرس المقالات Alireza Moradi المقاله 1 - ارزیابی عملکرد کارکنان ستاد وزارت نفت با استفاده از روش تحلیل پوششی داده های فازی امین علیشاهی فولاد فرشید نمامیان علیرضا مرادی فخرالدین معروفی خط مشیگذاری عمومی در مدیریت , العدد 39 , السنة 11 , پاییز 1399 المقاله 2 - Identifying and Ranking the Components and Dimensions of E-Commerce Using the Meta-Synthesis Approach 20.1001.1.23222301.2019.5.3.10.5 Mehrdad Rahimian Farshid Namamian Fakhraddin Maroofi Alireza Moradi Journal of System Management , العدد 4 , السنة 5 , تابستان 2019 المقاله 3 - Using Multi Criteria Decision Making Methods for Evaluation the Entrepreneurship and Innovation Indicators 20.1001.1.23222301.2019.5.4.6.3 Mehdi karimi Farshid Namamian Farhad Vafaei Alireza Moradi Journal of System Management , العدد 5 , السنة 5 , پاییز 2019 المقاله 4 - بحران مالی و تکنیک هموارسازی سود Behrooz Ghorbani mehrdad ghanbari babak jamshidinavid Alireza Moradi مدیریت صنعتی , العدد 4 , السنة 13 , پاییز 2018 المقاله 5 - طراحی و آزمون مدل توسعه سرمایه اجتماعی بازاریابی بانکها با رویکرد کیفی پدیدارشناسی و نقش آن در وفاداری مشتریان علی میر فرشید نمامیان فخرالدین معروفی نقدهی علیرضا مرادی مدیریت توسعه و تحول , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1399 المقاله 6 - Entrepreneurship policy and innovative indicators of industrial companies: Evaluation by MCDM and ANN Methods mehdi karimi farshid namamian farhad vafaei Alireza Moradi پژوهشگر , العدد 1 , السنة 4 , زمستان 2019 المقاله 7 - A New Hybrid Prediction Reduces the Bullwhip Effect of Demand in a Three-level Supply Chain 20.1001.1.27170314.2018.7.3.4.6 Afshin Yousefi Ayub Rahimzadeh Alireza Moradi Journal of Modern Processes in Manufacturing and Production , العدد 4 , السنة 7 , تابستان 2018 المقاله 8 - طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت فرشید نمامیان علی میر فخرالدین معروفی علیرضا مرادی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1401 المقاله 9 - طراحی و ارزیابی مدل مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت با رویکرد فراترکیب علی میر فرشید نمامیان فخرالدین معروفی علیرضا مرادی پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1400