فهرس المقالات فرشید نمامیان المقاله 1 - طراحی مدل سرمایه اجتماعی و ارزیابی آن در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت فرشید نمامیان علی میر فخرالدین معروفی علیرضا مرادی مطالعات میان رشته ای مدیریت بازاریابی , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1401 المقاله 2 - طراحی و ارزیابی مدل مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی در حوزه بازاریابی بانکهای ملی و ملت با رویکرد فراترکیب علی میر فرشید نمامیان فخرالدین معروفی علیرضا مرادی پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1400