List of Articles سید محمد طباطبایی نسب Article 1 - بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان) alireza naalchi kashi Seyed Mohammad Tabataba’i- Nasab Jounal of Marketing Management , Issue 30 , Year , Spring 2016 Article 2 - تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانکهای خصوصی شهر یزد Seyed Mehdi Mirahmadhi Baba Heydari Seyed Mohammad Tabatabaii Nasab Jounal of Marketing Management , Issue 31 , Year , Summer 2016 Article 3 - Typology of Iranian Consumers based on Values System and Lifestyles: A Clustering Method 20.1001.1.23222301.2022.8.3.5.1 10.30495/jsm.2022.1961769.1666 Zahra Saneian seyed mohammad Tabatabai-Nasab Journal of System Management , Issue 4 , Year , Summer 2022 Article 4 - Marketing Strategy Evaluation by Integrating Dynamic Systems Modeling and Network Data Envelopment Analysis 20.1001.1.23222301.2020.6.1.2.0 10.30495/jsm.2020.673643 Mojtaba Kaveh Saeid Saeida Ardekani Seyed Mohammad Tabatabaeenasab Journal of System Management , Issue 2 , Year , Winter 2020 Article 5 - بررسی تاثیر هوش هیجانی برعملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: ادارۀ کل آموزش و پرورش ارومیه) سیدمحمد طباطبایی نسب هوشمند باقری قر بلاغ Educational Administration Research , Issue 4 , Year , Winter 2017