فهرس المقالات سید محمد طباطبایی نسب المقاله 1 - بررسی تأثیر هیجانات بر قصد خرید مشتریان محصولات سبز (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان) علیرضا نعلچی کاشی سیدمحمد طباطبائی نسب مدیریت بازاریابی , العدد 30 , السنة 11 , بهار 1395 المقاله 2 - تأثیر اقدامات بازاریابی بر کیفیت رابطه برند سازمانی در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانکهای خصوصی شهر یزد سیدمهدی میراحمدی باباحیدری سیدمحمد طباطبائی نسب مدیریت بازاریابی , العدد 31 , السنة 11 , تابستان 1395 المقاله 3 - Typology of Iranian Consumers based on Values System and Lifestyles: A Clustering Method 20.1001.1.23222301.2022.8.3.5.1 10.30495/jsm.2022.1961769.1666 Zahra Saneian seyed mohammad Tabatabai-Nasab Journal of System Management , العدد 4 , السنة 8 , تابستان 2022 المقاله 4 - Marketing Strategy Evaluation by Integrating Dynamic Systems Modeling and Network Data Envelopment Analysis 20.1001.1.23222301.2020.6.1.2.0 10.30495/jsm.2020.673643 Mojtaba Kaveh Saeid Saeida Ardekani Seyed Mohammad Tabatabaeenasab Journal of System Management , العدد 2 , السنة 6 , زمستان 2020 المقاله 5 - بررسی تاثیر هوش هیجانی برعملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: ادارۀ کل آموزش و پرورش ارومیه) سیدمحمد طباطبایی نسب هوشمند باقری قر بلاغ تحقیقات مدیریت آموزشی , العدد 4 , السنة 9 , پاییز 1396