فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته رضا کوچک پور نصفی حمیدرضا سعیدنیا حمید سعیدی رحیم محترم قلاتی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - ارائه مدل استراتژی های توسعه گردشگری هوشمند در ایران ندا اصلانی لیلا آندرواژ کیومرث آریا دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - ارائه مدل پویایی لجستیک زنجیره تأمین بر اساس اینترنت اشیاء با تاکید بر بازاریابی آنلاین محمدحسین روشن ضمیر محمدعلی کرامتی صفیه مهری نژاد آزاده مهرانی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - ارائه الگوی کارآفرینی الکترونیکی در کسب و کارهای کوچک و متوسط با رویکرد نظریهپردازی دادهبنیاد سیدشاهین حسینی مجید فتاحی سعید صفاریان همدانی 10.30495/jomm.2023.76180.2099 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - شناسایی شاخصها، مولفهها و ابعاد موثر بر خودناهمخوانی و رفتار مصرفکنندگان کالاهای لوکس سپیده نجفی مهدی زکی پور مجتبی امیری مجد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - طراحی مدل بازاریابی عصبی با رویکرد نگرش رفتار مصرف کننده در صنعت بانکداری مریم خضری یزدان شیرمحمدی علیرضا میرعرب بیگی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی نقش تعدیل گری ریسک پذیری مدیران و شرکت در رابطه میان عدم اطمینان سیاست اقتصادی و نوآوری در شرکت ها فریبا احمدی امیر آبادی ملیحه علی فری زهرا هنرمندی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 8 - تاثیر هزینه های بازاریابی،تمرکز و رقابت پذیری بانکی بر ثبات بانکی: مورد کشورهای منتخب صادرکننده نفت محمدکمال مزهر ال یاسر حسین شریفی رنانی غسان طارق ظاهر المعموری مصطفی رجبی