فهرست مقالات دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - تأثیر قابلیت رسانههای اجتماعی برجذب مشتریان به باشگاههای ورزشی با توجه به نقش میانجی اعتماد کاربران حمید رضا معین علی ذاکریان https://doi.org/10.71648/jmobs.2025.1201654 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی قابلیتهای سازمانی، کیفیت خدماترسانی آنلاین به مشتریان و عوامل محیطی بر سهم بازار با نقش میانجی راهبردهای تسهیلکننده در محصولات آفرود(طبیعت گردی) گروه خودروسازی بهمن پریسا توکلی طرقی مرتضی موسی خانی حامد رحمانی https://doi.org/10.71648/jmobs.2025.1201661 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - شبیهسازی ریاضی برای تعیین ارزش مالی بازیکنان والیبال ایران محمد محمدپوری مهوش نور بخش میثم شفیعی رودپشتی https://doi.org/10.71648/jmobs.2025.1201665 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - عوامل مؤثر بر بازاریابی پارتیزانی در ورزش ایران عبدالمجید دوراندیش سید محمد علی میرحسینی احمد ترک فر علیرضا الهی https://doi.org/10.71648/jmobs.2025.1202576 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - مدلسازی عوامل جامعهشناختی مؤثر بر عادت واره های ورزشی در میان سالمندان شهر تهران زرینه قره کولچیان فریده شریفی فر علی باصری بهرام قدیمی https://doi.org/10.71648/jmobs.2025.1202577 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - تحلیل عوامل اثرگذار بر بالندگی حرفهای دبیران تربیتبدنی زیبا ملک محمدی فرادنبه حسن فهیم دوین محمد رضا اسماعیل زاده قهرمانی کاظم چراغ بیرجندی https://doi.org/10.71648/jmobs.2025.1203591 دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 7 - بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر قصد خرید مشتریان باشگاههای ورزشی استان دیالی عراق خدایار مومنی فروغ محمدی سامان الغانم https://doi.org/10.71648/jmobs.2025.1203593