Abkhoo.Fereshteh
تأثیر استفاده از تکالیف تعاملی بر خود نظارتی، خود تنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزارهای ICT دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Afraz.Shahram
طراحی معیارهای ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: تکیه بر دیدگاه و نگرش معلمان
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Afraz.Shahram
آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Afraz.Shahram
ارزیابی تعمیم پذیری اشتیاق معلمان زبان انگلیسی برای
حرفه: شواهدی از ادراک معلمان و مدل MSA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Afraz.Shahram
آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Afsharpour.Reza
بررسی رابطه ی متقابل نوازش، سختگیری و موفقیت معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
aghagolzade.ferdos
ترجمه خبر: شکلی منحصر به فرد از ایجاد ارتباط
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Ahangari.Saeideh
تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر دقت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کلاس های فعال در مقابل کلاسهای واکنش
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Ahangari.Saeideh
امکان سنجی آموزش راهبردهای ارتباطی از دیدگاه معلمان و دانشجویان زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Ahangari.Saeideh
نقش استراتژیهای اجتماعی عاطفی مدرسین زبان انگلیسی در تمایل به ارتباط زبان آموزان: دیدگاه زبان آموزان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Ahour.Touran
ارزیابی شروع گفتمان معلمان زبان انگلیسی در پرتو تجربه تدریس و سطح مهارت فراگیران
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Akhgar.Farzad
ترجمه زبان درکلاس های درس هوانوردی : دیدگاه معلمان ESP
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Alipour.Mohammad
استفاده ازآموزش چند رسانه ای در دوره های زبان انگلیسی: انگیزه فراگیران و عملکرد تحصیلی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Ameri.Alireza
تاثیر مصونیت معلمین آیلتس بر تدریس لغت به سبک شخصی سازی
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Ameri.Alireza
معرفی ردهبندیِ پژوهشبنیاد از انواع و روشهای ترجمه شفاهی در برنامه آموزشی تربیت مترجم شفاهی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Amini Farsani.Mohammad
طراحی یک الگوی زبان تخصصی کثرت گرا برای زبان تخصصی درایران
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Asgharimoghaddam.Mehdi
امکان سنجی آموزش راهبردهای ارتباطی از دیدگاه معلمان و دانشجویان زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Askari.Mohammad Iman
تغییر تحول آفرین از طریق ترازبانگی: آموزش زبان انگلیسی و محتوای دروس
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Assadollahfam.Hasssan
تاثیر آموزش استفاده ازمهارت های تولیدی و منفعل در حالتهای مشارکتی و غیر مشارکتی بر یادگیری اصطلاحات توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Assadollahfam.Hasssan
تاثیر بازخورد بحث کلاسی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان برونگرا و درونگرا
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Azizifar.Akbar
رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Azizifar.Akbar
اثربخشی آموزش مداخله شناختی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دبستانی نارساخوان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
azizmohammadi.fatemeh
مقاومت و پخش قدرت در دیوید ممت " اولئانا " و "نژاد"
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
azizmohammadi.fatemeh
وجود و زمان در سری رمان های ترانه آتش و یخ از جرج آر آر مارتین بر اساس فلسفه هایدیگر
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
B
bagheri.mohammad sadegh
تأثیر تجربه و اثربخشی معلمان زبان انگلیسی بر پیشرفت دانشآموزان زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Baharlouie.Roya
تأثیر استفاده از تکالیف تعاملی بر خود نظارتی، خود تنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزارهای ICT دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
bahremand.alireza
تحلیل ژانر چکیده انگلیسی و ترجمه فارسی آنها
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
bahremand.alireza
ترجمه اصطلاحات فلسفی: راهبردهای مورد استفاده مترجمان مرد و زن
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Barani.Ghasem
درک معلمان زبان انگلیسی از استفاده از تقلید سبک در کلاس های زبان انگلیسی:
مزایا و چالش ها
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Barani.Ghasem
بررسی رابطه ی متقابل نوازش، سختگیری و موفقیت معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Bayat.Abbas
ابهام زدایی از نقش تکلیف زوجی و توانایی گفتاری آزمون گیرنده در ارزیابی گفتمان همساخته در ارزیابی شفاهی زوجی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Behboudi.Sakineh
طراحی یک الگوی زبان تخصصی کثرت گرا برای زبان تخصصی درایران
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Behin.Bahram
تاثیر بازخورد بحث کلاسی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان برونگرا و درونگرا
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Behnam.Biook
اعمال استراتژی های نیومارک در ترجمه انگلیسی اشعار پروین اعتصامی با دیدگاه فرهنگی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Behroozian.Raziyeh
تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر دقت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کلاس های فعال در مقابل کلاسهای واکنش
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Behrouzi.Parviz
تاثیر مصونیت معلمین آیلتس بر تدریس لغت به سبک شخصی سازی
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
C
Chalak.Azizeh
تحلیل نشانگرهای گفتمان اکتشافی-جمعی در کلاس های ترجمه: ترجمه آشکار متون در مقابل ترجمه نهان متون
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
D
Darabi.Zohreh
تأثیر مقایسهای مدلهای مداخله مجازی مقتدرانه و تسهیلکننده بر توسعه مولفههای مکالمه زبان دوم زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Darakhani.Leili
تفحص و کاوش یادگیری اکتشافی هدایت شده و ویژگی های شخصیتی، تمرکز بر اعتماد به نفس گفتاری زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
davatgari asl.haniyeh
گروه اسمی ساده زبان ترکی آذری بر پایه چهارچوب دستور نقش و ارجاع
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Dehghanian.Arash
درک معلمان زبان انگلیسی از استفاده از تقلید سبک در کلاس های زبان انگلیسی:
مزایا و چالش ها
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
E
Ebrahimi.Atousa
تاثیر بازخورد اصلاحی بر توانایی صحبت کردن به انگلیسی در زبان آموزان ایرانی درونگرا و برونگرا
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Ebrahimi.Sharareh
طراحی مدل معتبری برای هویت فرهنگی زبان آموزان با استفاده از استنباط و عقایدشان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Ebrahimi.Zahra
بررسی راهبردهای ترجمه نام آواها و صدا واژگان در کتاب های مصور انگلیسی به فارسی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Esfandiari.Mohammad Reza
بررسی راهبردهای ترجمه نام آواها و صدا واژگان در کتاب های مصور انگلیسی به فارسی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Esmaeili.Zeynab
درک ویژگیهای کلی منظور شناسی کنش گفتاری کنایه در محیط برخط درمیان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم/خارجی و انگلیسی زبانان بومی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
F
Farhadian.Nikoo
Effects of Non-integrated vs. Integrated Tasks on EFL Learners’ Writing Development: Content and Organization in Focus
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Farnia.Maryam
درک ویژگیهای کلی منظور شناسی کنش گفتاری کنایه در محیط برخط درمیان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم/خارجی و انگلیسی زبانان بومی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Farrahi.Sahar
تاثیر بازخورد بحث کلاسی بر عملکرد نوشتاری زبان آموزان برونگرا و درونگرا
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Fatehi Rad.Neda
تحلیل برداشت مترجمان ایرانی از تحقیقات با تمرکز به سطح تحصیلات
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Fatehi Rad.Neda
ترجمه اصطلاحات فلسفی: راهبردهای مورد استفاده مترجمان مرد و زن
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Fatemi.Mohammad Ali
ارزیابی پویا و توسعه حرفه ای مستمر: مقیاسی متفاوت برای اندازه گیری CPD معلمان زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Firouzi.Jafar
بررسی کاربرد تةوری رومن یاکبسون در ترجمه انگلیسی اشعار هشت کتاب سهراب سپهری توسط بهیه افنان شهید
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
G
Garavand.Nasrin
رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Garavand.Saadi
اثربخشی آموزش مداخله شناختی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دبستانی نارساخوان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Ghafouri.Naser
تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی بر دقت نوشتاری زبان آموزان ایرانی در کلاس های فعال در مقابل کلاسهای واکنش
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
ghiasvand.fatemeh
مقاومت و پخش قدرت در دیوید ممت " اولئانا " و "نژاد"
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
ghonsooly.Behzad
بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Ghonsooly.Behzad
آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Ghonsooly.Behzad
آموزش بازتابی و مهارت های تمرینی: همبستگی بین بازتاب معلمان زبان انگلیسی و تمرین دانش آموزان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Ghorbanzadeh.Azadeh
بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Gorji.Fatemeh
طراحی معیارهای ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: تکیه بر دیدگاه و نگرش معلمان
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Gowhary.Habib
رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
H
Hadipour.Ehsan
آموزش ضمنی و صریح راهبردهای خواندن و کاربرد راهبردهای فراشناختی توسط دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Haji Jalili.Mehrnoosh
رابطه خودکارآمدی و هوش هیجانی با ایمنی معلمان: مورد موسسات زبان و مدارس دولتی ایران
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Hedayat.Neda
EFL Students’ Perceptions of Discussion-based Activities by Using Mobile Phone Technology
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Heidari Tabrizi.Hossein
Effects of Non-integrated vs. Integrated Tasks on EFL Learners’ Writing Development: Content and Organization in Focus
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Heidari Tabrizi.Hossein
تحلیل نشانگرهای گفتمان اکتشافی-جمعی در کلاس های ترجمه: ترجمه آشکار متون در مقابل ترجمه نهان متون
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Honarjou.Ehsan
ترجمه و فرهنگ: مطالعه موردی اقلام خاص فرهنگ در تفاسیر فارسی کتاب کیمیاگر
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
J
Jafarnezhad.Somayyeh
کارکرد زبان استعاری در شکل دادن به متون سیاسی بر اساس چارچوب کووسس: دیدگاه CDA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Jalilzadeh.kaveh
مقایسه سواد ارزیابی زبان و چالش های معلمان ایرانی زبان خارجی انگلیسی: با پیش زمینه آموزش زبان انگلیسی و بدون پیش زمینه آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Janani.Naser
معرفی ردهبندیِ پژوهشبنیاد از انواع و روشهای ترجمه شفاهی در برنامه آموزشی تربیت مترجم شفاهی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Jannessari Ladani.Zahara
بررسی تأثیر در بلای کبوترها اثر لوئیز اردریک
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
K
Karimi.Mohadese
تحلیل برداشت مترجمان ایرانی از تحقیقات با تمرکز به سطح تحصیلات
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Karimi.vahdat
استفاده ازآموزش چند رسانه ای در دوره های زبان انگلیسی: انگیزه فراگیران و عملکرد تحصیلی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Ketabi.Saeed
مقایسه آثار استراتژیهای پشتیبانی مختلف برمهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Khezrab.Tahereh
EFL Students’ Perceptions of Discussion-based Activities by Using Mobile Phone Technology
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
khodabakhshzadeh.hossein
ارزیابی پویا و توسعه حرفه ای مستمر: مقیاسی متفاوت برای اندازه گیری CPD معلمان زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
khodareza.Mohammad Reza
تاثیر بازخورد اصلاحی بر توانایی صحبت کردن به انگلیسی در زبان آموزان ایرانی درونگرا و برونگرا
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
khodareza.Mohammad Reza
شکل گیری هویت معلمان زبان انگلیسی در ایراان: مطالعه موردی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Khoshbakht.Tayyebeh
اثربخشی آموزش مداخله شناختی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دبستانی نارساخوان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
M
Mahmoudi.Keyvan
انگلیسی به عنوان زبان خارجی برداشت معلمان از ساخت دستگاه منحصر به فرد یادگیری زبان در فرآیند فراگیری زبان دوم: نظریه پایه
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Malmir.Ali
توانایی کنشهای گفتاری و چالشهای زبانآموزان پیشرفته ایرانی: مطالعه ای آمیخته درباره تفاوت های جنسیتی در عملکردهای کنشهای گفتاری متنوع
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Mashhadi Heidar.Davood
تاثیر بازخورد اصلاحی بر توانایی صحبت کردن به انگلیسی در زبان آموزان ایرانی درونگرا و برونگرا
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Mazandarani.Omid
درک معلمان زبان انگلیسی از استفاده از تقلید سبک در کلاس های زبان انگلیسی:
مزایا و چالش ها
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Mizbani.Maryam
ارزشیابی کتاب درسی براساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم: کتاب درسی زبان انگلیسی چشم انداز 2 در کانون توجه
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Mohseni.Ahmad
تحلیل کتاب درسی زبان انگلیسی متوسطه دوم برای دانش آموزان ایرانی بر اساس طبق بندی بلوم
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Mohseni.Ahmad
تأثیر مقایسهای مدلهای مداخله مجازی مقتدرانه و تسهیلکننده بر توسعه مولفههای مکالمه زبان دوم زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Mohseni.Ahmad
کاربرد تست های قضاوت گرامری در اندازه گیری دانش آشکار در مقابل دانش ضمنی در کلاس درس زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
monshizadeh.mojtaba
بررسی بار عاطفی افعال در شاهنامه فردوسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Moradi.Mojtaba
اعتقادات معلمان زبان انگلیسی ایرانی در موسسات و دانشگاه های زبان انگلیسی ایران
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Motallebzadeh.Khalil
ارزیابی پویا و توسعه حرفه ای مستمر: مقیاسی متفاوت برای اندازه گیری CPD معلمان زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
motiee.mohammad
جدایی از طبیعت: دیدگاه بومی-منتقدانه نسبت به The Heart Goes Last
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Mowlaie.Bahram
تأثیر آموزش راهبردی گفتار کنش های درخواست و عذرخواهی بر رشد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی «عملکرد عمل گرایانه و تفکر انتقادی»
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Mowlaie.Bahram
بررسی تاثیر آگاهی فراشناختی بر افزایش مهارت ارزیابی نگارش زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
N
najafi karimi.shaaban
چالش های پیش روی معلمان زبان انگلیسی در مدارس ایران و آموزش آنها
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Nazari Bagha.Karim
طراحی یک الگوی زبان تخصصی کثرت گرا برای زبان تخصصی درایران
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Niknaghsh.Hamid Reza
شکل گیری هویت معلمان زبان انگلیسی در ایراان: مطالعه موردی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Nouri.Masoumeh
ابهام زدایی از نقش تکلیف زوجی و توانایی گفتاری آزمون گیرنده در ارزیابی گفتمان همساخته در ارزیابی شفاهی زوجی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
O
ojaq Alizad.Shahin
تجزیه و تحلیل پسااستعماری ترجمۀ فارسی به انگلیسی اشعار برگزیده توسط آرتور جی آربری
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Omidi.Milad
انگلیسی به عنوان زبان خارجی برداشت معلمان از ساخت دستگاه منحصر به فرد یادگیری زبان در فرآیند فراگیری زبان دوم: نظریه پایه
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
R
Raeisi.Soraya
یادگیری خودهدایتی و خودمختار درارتباط با استفاده از فعالیت های مبتنی بر فناوری در آموزش از راه دور
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Rafizade Tafti.Mohammad Reza
تأثیر بازخورد اصلاحی کتبی از طریق ارزیابی پویا بر نوشتار زبان آموزان ایرانی: سطوح خرد و کلان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Rahimi.Fariba
تأثیر بازخورد اصلاحی کتبی از طریق ارزیابی پویا بر نوشتار زبان آموزان ایرانی: سطوح خرد و کلان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Rahimi.Forough
بررسی راهبردهای ترجمه نام آواها و صدا واژگان در کتاب های مصور انگلیسی به فارسی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Rahmanpanah.Hossein
تحلیل کتاب درسی زبان انگلیسی متوسطه دوم برای دانش آموزان ایرانی بر اساس طبق بندی بلوم
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Rahmanpanah.Hossein
کاربرد تست های قضاوت گرامری در اندازه گیری دانش آشکار در مقابل دانش ضمنی در کلاس درس زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Rajabi.Peyman
ابهام زدایی از نقش تکلیف زوجی و توانایی گفتاری آزمون گیرنده در ارزیابی گفتمان همساخته در ارزیابی شفاهی زوجی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Ranjbar Mohammadi.Roya
تاثیر آموزش استفاده ازمهارت های تولیدی و منفعل در حالتهای مشارکتی و غیر مشارکتی بر یادگیری اصطلاحات توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Ranjbar.Mahsa
تغییر تحول آفرین از طریق ترازبانگی: آموزش زبان انگلیسی و محتوای دروس
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Rashidi.Naser
تجزیه و تحلیل انسجام معنایی جمله واره های زبان انگلیسی در درک و تولید دانشجویان ایرانی کارشناسی ارشد
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Rashtchi.Mojgan
بررسی تاثیر آگاهی فراشناختی بر افزایش مهارت ارزیابی نگارش زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Razmjoo.Seyyed Ayatollah
اعتقادات معلمان زبان انگلیسی ایرانی در موسسات و دانشگاه های زبان انگلیسی ایران
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Rezaeefar.Masoud
تاثیر آموزش استفاده ازمهارت های تولیدی و منفعل در حالتهای مشارکتی و غیر مشارکتی بر یادگیری اصطلاحات توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Rezvani.Ehsan
Effects of Non-integrated vs. Integrated Tasks on EFL Learners’ Writing Development: Content and Organization in Focus
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Riasati.Mohammad Javad
تأثیر تجربه و اثربخشی معلمان زبان انگلیسی بر پیشرفت دانشآموزان زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
S
Sadegh Oghli.Hossein
کارکرد زبان استعاری در شکل دادن به متون سیاسی بر اساس چارچوب کووسس: دیدگاه CDA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
sadighi.firooz
آموزش ضمنی و صریح راهبردهای خواندن و کاربرد راهبردهای فراشناختی توسط دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Saeidi.Mahnaz
نقش استراتژیهای اجتماعی عاطفی مدرسین زبان انگلیسی در تمایل به ارتباط زبان آموزان: دیدگاه زبان آموزان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
sahragard.rahman
اعتقادات معلمان زبان انگلیسی ایرانی در موسسات و دانشگاه های زبان انگلیسی ایران
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Salehi.Ali Reza
حضور زنان در دو داستان پرندهء من از فریبا وفی و من اورا دوست داشتم از آناگاوالدا
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Salehi.Hadi
تأثیر استفاده از تکالیف تعاملی بر خود نظارتی، خود تنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزارهای ICT دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Salmani.Bahloul
کارکرد زبان استعاری در شکل دادن به متون سیاسی بر اساس چارچوب کووسس: دیدگاه CDA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Samimi. Fazlolah
طراحی معیارهای ارزیابی کیفیت زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی: تکیه بر دیدگاه و نگرش معلمان
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Samimi. Fazlolah
ارزیابی تعمیم پذیری اشتیاق معلمان زبان انگلیسی برای
حرفه: شواهدی از ادراک معلمان و مدل MSA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Seifoori.Zohreh
ارزیابی شروع گفتمان معلمان زبان انگلیسی در پرتو تجربه تدریس و سطح مهارت فراگیران
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Seyyedrezaei.Seyyed Hassan
بررسی رابطه ی متقابل نوازش، سختگیری و موفقیت معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Seyyedrezaei.Seyyed Hassan
درک معلمان زبان انگلیسی از استفاده از تقلید سبک در کلاس های زبان انگلیسی:
مزایا و چالش ها
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Seyyedrezaei.Zari Sadat
بررسی رابطه بین کارایی معلمان زبان انگلیسی دانش آموزان نوجوان و بهره وری
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Seyyedrezaei.Zari Sadat
بررسی رابطه ی متقابل نوازش، سختگیری و موفقیت معلم زبان انگلیسی زبان ایرانی از دیدگاه معلمان زبان انگلیسی: یک مطالعه ترکیبی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
shabani.hanane
تحلیل کتاب درسی زبان انگلیسی متوسطه دوم برای دانش آموزان ایرانی بر اساس طبق بندی بلوم
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Shafie.Sajad
استفاده ازآموزش چند رسانه ای در دوره های زبان انگلیسی: انگیزه فراگیران و عملکرد تحصیلی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Shafiee.Sajad
تأثیر بازخورد اصلاحی کتبی از طریق ارزیابی پویا بر نوشتار زبان آموزان ایرانی: سطوح خرد و کلان
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Shafiee.Sajad
رابطه خودکارآمدی و هوش هیجانی با ایمنی معلمان: مورد موسسات زبان و مدارس دولتی ایران
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Shahrokhi.Mohsen
درک ویژگیهای کلی منظور شناسی کنش گفتاری کنایه در محیط برخط درمیان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم/خارجی و انگلیسی زبانان بومی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Shangarffam.Nasim
تأثیر مقایسهای مدلهای مداخله مجازی مقتدرانه و تسهیلکننده بر توسعه مولفههای مکالمه زبان دوم زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Sharif.Negar
بررسی تأثیر در بلای کبوترها اثر لوئیز اردریک
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Shekaramiz.Mansoore
آسیب گزینشی تصریف فعل در بیماران دستورپریش فارسی زبان در چارچوب فرضیه مشخصههای تفسیر شدنی آسیبدیده
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Sisiyan.Zohreh
ارزیابی تعمیم پذیری اشتیاق معلمان زبان انگلیسی برای
حرفه: شواهدی از ادراک معلمان و مدل MSA
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Siyyari.Masood
مقایسه سواد ارزیابی زبان و چالش های معلمان ایرانی زبان خارجی انگلیسی: با پیش زمینه آموزش زبان انگلیسی و بدون پیش زمینه آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
T
tabatabaei.omid
تأثیر استفاده از تکالیف تعاملی بر خود نظارتی، خود تنظیمی و تمایل به برقراری ارتباط با استفاده از ابزارهای ICT دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Tabatabaei.Omid
ارزشیابی کتاب درسی براساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم: کتاب درسی زبان انگلیسی چشم انداز 2 در کانون توجه
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Talebinejad.Reza
ارزشیابی کتاب درسی براساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم: کتاب درسی زبان انگلیسی چشم انداز 2 در کانون توجه
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Talebinejad.Reza
مقایسه آثار استراتژیهای پشتیبانی مختلف برمهارت نوشتاری زبان آموزان ایرانی سطح متوسط زبان انگلیسی
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Talebinezhad.Reza
ترجمه زبان درکلاس های درس هوانوردی : دیدگاه معلمان ESP
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
U
University.Islamic
ارزشیابی کتاب درسی براساس طبقه بندی اصلاح شده بلوم: کتاب درسی زبان انگلیسی چشم انداز 2 در کانون توجه
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
V
Valipour.Valeh
اثرمفهوم سازی و تحلیل متن به عنوان راهکارهای تفکر انتقادی بر درک مطلب فراگیرندگان ایرانی زبان انگلیسی سطح متوسط با لحاظ جنسیت: الگوی تفکر انتقادی الدر و پل
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
W
Welidi.Shahram
رابطه بین هوش زبانی - کلامی یادگیرندگان زبان انگلیسی و عملکرد دستور زبان آنها
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Welidi.Shahram
اثربخشی آموزش مداخله شناختی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دبستانی نارساخوان
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Y
Yaghoubi.رویا
جدایی از طبیعت: دیدگاه بومی-منتقدانه نسبت به The Heart Goes Last
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Yazdani Moghaddam.Massood
تأثیر آموزش راهبردی گفتار کنش های درخواست و عذرخواهی بر رشد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی «عملکرد عمل گرایانه و تفکر انتقادی»
[
Vol.13,
Issue
3
- SummerYear
2023]
Yazdani.Samaneh
تحلیل نشانگرهای گفتمان اکتشافی-جمعی در کلاس های ترجمه: ترجمه آشکار متون در مقابل ترجمه نهان متون
[
Vol.13,
Issue
1
- WinterYear
2023]
Yousefi.Mohammad Hossein
تاثیر آموزش استفاده ازمهارت های تولیدی و منفعل در حالتهای مشارکتی و غیر مشارکتی بر یادگیری اصطلاحات توسط زبان آموزان ایرانی
[
Vol.13,
Issue
4
- AutumnYear
2023]
Z
Zainodiny Mofrad.Esmail
تحلیل ژانر چکیده انگلیسی و ترجمه فارسی آنها
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]
Zohrabi.Khatereh
تحلیل ژانر چکیده انگلیسی و ترجمه فارسی آنها
[
Vol.13,
Issue
2
- SpringYear
2023]