Abbasian.Gholam-Reza
تحلیل یادگیری محور نیازهای زبان تخصصی دانشجویان مهندسی در ایران
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Abedi.Ahmad
تأثیر برنامه ESLE بریادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان استثنایی ایرانی: تمرکز بر ارزیابی مدرسان زبان انگلیسی و کارشناسان یارانه
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Abooee.Fateme
پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Abshavi.Mojgan
مارگارت آتوود و معرفی دنیای پسا انسان
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Afraz.Shahram
بررسی اثرات شیوه ی پسامتد بر هیجانات تحصیلی ، خودکارامدی تحصیلی، پیشرفت تحصیلی وعزت نفس فراگیران دوره دوم متوسطه پایه دوازدهم شهر زاهدان از منظر تئوری پویا
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Afzali.Katayoon
بررسی انعکاس گفتمان ضد غربی جامعه در ترجمه رمانهای پسا استعماری به فارسی: رمانهای روزهای برمه ای، گذرگاهی به هند و در قلب تاریکی
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Ahanghari.Saeideh
استفاده ازعناصر تعاملی توسط نویسندگان علمی تازه کار و ماهر
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Ahmadi.Hossein
وضعیت مدرسان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه از دیدگاه آنها با توجه به مدل صلاحیت حرفه ای
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Ahmadi.Hossein
دستیابی به مهارت سلاست و روانی نوشتاری یادگیرندگان ربان انگلیسی از روش استراتژی نقشه مفهومی بر مبنای کامپیوتر به همراه ترجمه نسبی فارسی کلمات
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Ahmadi.Hossein
بهبود مهارت های درک مطلب فراگیران جوان ایرانی: خواندن مشارکتی و فردی در کانون توجه
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Ahour.Touran
بررسی تعامل کلاسی معلم-زبان آموز: بازخورد زبان آموز-محور در سطوح مختلف و تجربه تدریس
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Akbarpour.Leila
بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر روی گرامر زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Ameri.Alireza
بازنگری نقش بازاندیشی در تربیت معلم زبان انگلیسی: ارائه مدل سه وجهی بازاندیشی
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Ariarid.Zeinab
بررسی تطبیقی ژانر محور راهبرد و مرحله در قسمت بحث مقالات تحقیقاتی رشته روانشناسی بین نویسندگان انگلیسی و فارسی زبان
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Askari.Mohammad Iman
بررسی خطاهای نهان و آشکار در ترجمه ماشینی متون دانشگاهی بر اساس مدل ارزشیابی کیفیت ترجمه هوس 2015
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Azarnoosh.Maryam
تحقیق ترکیبی ازتاثیرسیلابس مذاکره ای برروی استقلال دانشجویان زبان تخصصی
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
B
Bagheri Masoudzade.Azar
بررسی گرایشات منفی برمن در ترجمه فارسی "دختری با گوشواره مروارید" اثر تریسی شوالیه
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Bagheri Masoudzade.Azar
ترجمه و بومی سازی: بررسی بومی سازی بازی های کامپیوتری در نسخه های ترجمه فارسی
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Baharlouie.Roya
تاثیر فعالیتهای مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت مهارتهای گفتاری دانشجویان پسر و دختر زبان انگلیسی
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
bahremand.alireza
تحلیل ژانر چکیده انگلیسی و ترجمه فارسی آنها
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Bahremand.Alireza
تحلیل ژانر چکیده انگلیسی و ترجمه فارسی آنها
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Bavali.Mohammad
اثرات بازخورد داربستی و اصلاحات صریح بر استفاده صحیح زبان آموزان ایرانی از حروف تعریف معین و نامعین انگلیسی در بیان شفاهی زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Bavali.Mohammad
نوشتن گروهی با استفاده از سایتهای ویکی در کلاسهای زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی : با تاکید بر دقت نوشتن
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Bavali.Mohammad
بررسی دیدگاههای زبان آموزان در مورد بازخورد اصلاحی صریح و بازخورد اصلاحی داربستی نسبت به استفاده از حروف تعریف انگلیسی در گفتار
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Behnam.Biook
استفاده ازعناصر تعاملی توسط نویسندگان علمی تازه کار و ماهر
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Birjandi.Parviz
برسی دقت ارزیابی زبان آموزان ایرانی در ارزیابی مشارکتی خواندن و درک مطلب زبان انگیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Birjandi.Parviz
ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Bolghari.Mina
برسی دقت ارزیابی زبان آموزان ایرانی در ارزیابی مشارکتی خواندن و درک مطلب زبان انگیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
D
Dastpak.Mehdi
بررسی امتحان کاغذی آیلتس در مقابل حالت رایانه ای آن: شواهدی از آزمون نوشتاری دانشگاهی
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Dastpak.Mehdi
مطالعه تطبیقی آزمون نوشتاری آکادمیک آیلتس در حالت کاغذی در مقابل حالت کامپیوتر در میان داوطلبان ایرانی آیلتس در دانشگاه تهران
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
E
ehterami.elham
بررسی بازآفرینی و تاریخ گرایی نو از نظر ایدئولوژی آلتوسر در ترجمه های گلستان سعدی
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Eslamieh.Razieh
بسندگی و مقبولیت در ترجمه اشارات علمی: بررسی چهار ترجمه انگلیسی قرآن بر اساس مدل تکمیلی-تلفیقی شیفت
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Esmaeili Bavili.Mina
بررسی تعامل کلاسی معلم-زبان آموز: بازخورد زبان آموز-محور در سطوح مختلف و تجربه تدریس
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
F
Fatehi Ghahfarokhi.Faezeh
بازنگری نقش بازاندیشی در تربیت معلم زبان انگلیسی: ارائه مدل سه وجهی بازاندیشی
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Fatehi Rad.Neda
ترجمه و بومی سازی: بررسی بومی سازی بازی های کامپیوتری در نسخه های ترجمه فارسی
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Fatehi Rad.Neda
بررسی گرایشات منفی برمن در ترجمه فارسی "دختری با گوشواره مروارید" اثر تریسی شوالیه
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Fatehi Rad.Neda
تحلیل برداشت مترجمان ایرانی از تحقیقات با تمرکز به سطح تحصیلات
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
G
Gangi.Mansour
مقایسه ی اثر بخشی استفاده ی فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص از فرهنگ لغات به تنهایی و فرهنگ لغات بعلاوه گوگل ترنسلیت برای توسعه دانش لغوی و عبارت پردازی
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Gharaei.Zohreh
حضور مترجم در ترجمههای فارسی داستان مردگان
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Ghobadi.Shima
تأثیر برنامه ESLE بریادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان استثنایی ایرانی: تمرکز بر ارزیابی مدرسان زبان انگلیسی و کارشناسان یارانه
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Golaghaei.Nasim
مطالعه تطبیقی ترکیب و همبستگی آن با ترتیب فعل / مفعول در انواع تالشی ، گیلکی و تاتی ، متعلق به زبانهای ایرانی شمال غربی ، براساس روش تایپولوژیک Dryer
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
H
Hadipourfard.Ehsan
مطالعه تطبیقی آزمون نوشتاری آکادمیک آیلتس در حالت کاغذی در مقابل حالت کامپیوتر در میان داوطلبان ایرانی آیلتس در دانشگاه تهران
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Hadipourfard.Ehsan
بررسی امتحان کاغذی آیلتس در مقابل حالت رایانه ای آن: شواهدی از آزمون نوشتاری دانشگاهی
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Hedayat.Neda
مطالعه تطبیقی ترکیب و همبستگی آن با ترتیب فعل / مفعول در انواع تالشی ، گیلکی و تاتی ، متعلق به زبانهای ایرانی شمال غربی ، براساس روش تایپولوژیک Dryer
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Hooman.Yalda
بررسی اثرات شیوه ی پسامتد بر هیجانات تحصیلی ، خودکارامدی تحصیلی، پیشرفت تحصیلی وعزت نفس فراگیران دوره دوم متوسطه پایه دوازدهم شهر زاهدان از منظر تئوری پویا
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Hosseini.Mohhamad Sharif
نوشتن گروهی با استفاده از سایتهای ویکی در کلاسهای زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی : با تاکید بر دقت نوشتن
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Hosseini.Mohhamad Sharif
محمدشریف حسینی: دکتری آموزش زبان انگلیسی، بخش آموزش زبان انگلیسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Hosseinzadeh.Somayeh
نقش آموزش فرم گرای پیشگیرانه برنامه ریزی شده و واکنشی در تقویت دقت دستوری فراگیران زبان دوم
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
I
Izadpanah.Jafar
بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر روی گرامر زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
J
Jafarigohar.Manoochehr
تاثیر آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد بر راهبردهای یادگیری زبان در بین دانشجویان ایرانی مقطع دکتری
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Jamalifar.Golnaz
تاثیر آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد بر راهبردهای یادگیری زبان در بین دانشجویان ایرانی مقطع دکتری
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Jamshidian.Fatemeh
جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن)
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Jamshidipour.Ahmadreza
بررسی الگوهای تعاملی دونفره در پویایی بازخوردهای همکلاسی فراگیران زبان انگلیسی: با تاکید و تمرکز بر بحث نوشتاری
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Jan-nesar Moqaddam.Qotboddin
اندازه گیری هویت ارزیابی معلمان زبان انگلیسی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هویت ارزیابی معلمان
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Jenabagha.Nasrin
تأثیر استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری بر عملکرد نوشتن زبان آموزان EFL
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
K
Karimi.Mohadese
تحلیل برداشت مترجمان ایرانی از تحقیقات با تمرکز به سطح تحصیلات
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Khajavy.Gholam Hassan
اندازه گیری هویت ارزیابی معلمان زبان انگلیسی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هویت ارزیابی معلمان
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Khalaji.Hamidreza
وضعیت مدرسان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجه از دیدگاه آنها با توجه به مدل صلاحیت حرفه ای
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Khatib.Mohammad
ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Khatib.Mohammad
تاثیر یادگیری رو در روی پروژه محور بر مهارتهای گفتاری
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Khodabakhshzadeh.Hossein
اندازه گیری هویت ارزیابی معلمان زبان انگلیسی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هویت ارزیابی معلمان
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
khodareza.Mohammad Reza
تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
khodareza.Mohammad Reza
تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Khoshsiama.Hoshang
مقایسه ی اثر بخشی استفاده ی فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص از فرهنگ لغات به تنهایی و فرهنگ لغات بعلاوه گوگل ترنسلیت برای توسعه دانش لغوی و عبارت پردازی
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Koochehbaghi.Akram
بررسی انعکاس گفتمان ضد غربی جامعه در ترجمه رمانهای پسا استعماری به فارسی: رمانهای روزهای برمه ای، گذرگاهی به هند و در قلب تاریکی
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
koohafkan.Mania
بهبود مهارت های درک مطلب فراگیران جوان ایرانی: خواندن مشارکتی و فردی در کانون توجه
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
L
Lotfi-Khajouei.Marjan
تاثیر فعالیتهای مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت مهارتهای گفتاری دانشجویان پسر و دختر زبان انگلیسی
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
M
Maftoon.Parviz
برسی دقت ارزیابی زبان آموزان ایرانی در ارزیابی مشارکتی خواندن و درک مطلب زبان انگیسی به عنوان زبان خارجی
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Marzban.Amir
تأثیر استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری بر عملکرد نوشتن زبان آموزان EFL
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Mashhadi.Jamshid
دستیابی به مهارت سلاست و روانی نوشتاری یادگیرندگان ربان انگلیسی از روش استراتژی نقشه مفهومی بر مبنای کامپیوتر به همراه ترجمه نسبی فارسی کلمات
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Mirza Suzani.Samad
مطالعه ی تطبیقی از جابجایی درترجمه های انگلیسی گلستان سعدی: مطالعه موردی ترجمه تکستون و ریهاتسک
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Moeinzadeh.Nezamaddin
پست مدرنیزم و ترجمه: بررسی ترجمه داستان های پست مدرنیزم
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Mohseni.Ahmad
بازنگری نقش بازاندیشی در تربیت معلم زبان انگلیسی: ارائه مدل سه وجهی بازاندیشی
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Mohseni.Ahmad
تحلیل یادگیری محور نیازهای زبان تخصصی دانشجویان مهندسی در ایران
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Mojavezi.Ahmad
بهبود توانایی گفتاری زبان آموزان ایرانی در زبان انگلیسی از طریق تکیه گاه سازی انگیزشی و مبتنی بر فراشناخت
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Mokhtari.Marzieh
بسندگی و مقبولیت در ترجمه اشارات علمی: بررسی چهار ترجمه انگلیسی قرآن بر اساس مدل تکمیلی-تلفیقی شیفت
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Moseni.Ahmad
بررسی خطاهای نهان و آشکار در ترجمه ماشینی متون دانشگاهی بر اساس مدل ارزشیابی کیفیت ترجمه هوس 2015
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Mostafavi.Sartoon
تحلیل یادگیری محور نیازهای زبان تخصصی دانشجویان مهندسی در ایران
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Motallebzadeh.Khalil
اندازه گیری هویت ارزیابی معلمان زبان انگلیسی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه هویت ارزیابی معلمان
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
N
Najafi karimi.Shaban
تأثیر استفاده از گفتار مجازی (استعاره و مجاز مرسل) از طریق تعامل گفتاری بر عملکرد نوشتن زبان آموزان EFL
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Nakisaei.Niloofar
مطالعه ی تطبیقی از جابجایی درترجمه های انگلیسی گلستان سعدی: مطالعه موردی ترجمه تکستون و ریهاتسک
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Nasiri Ziba.Farinaz
مطالعه تطبیقی ترکیب و همبستگی آن با ترتیب فعل / مفعول در انواع تالشی ، گیلکی و تاتی ، متعلق به زبانهای ایرانی شمال غربی ، براساس روش تایپولوژیک Dryer
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Nemati.Azadeh
مطالعه ی تطبیقی از جابجایی درترجمه های انگلیسی گلستان سعدی: مطالعه موردی ترجمه تکستون و ریهاتسک
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
O
Okati.Farideh
بهبود توانایی گفتاری زبان آموزان ایرانی در زبان انگلیسی از طریق تکیه گاه سازی انگیزشی و مبتنی بر فراشناخت
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
P
Peyvandi.Golnaz
تحقیق ترکیبی ازتاثیرسیلابس مذاکره ای برروی استقلال دانشجویان زبان تخصصی
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
R
Rabbani Yekta.Razieh
تاثیر طرح حضار بر راهکارهای مدیریت وجهه مترجمان شفاهی در کنفرانس های خبری فوتبال
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Rajabi.Payman
دستیابی به مهارت سلاست و روانی نوشتاری یادگیرندگان ربان انگلیسی از روش استراتژی نقشه مفهومی بر مبنای کامپیوتر به همراه ترجمه نسبی فارسی کلمات
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Ranjbar.Mahsa
بررسی خطاهای نهان و آشکار در ترجمه ماشینی متون دانشگاهی بر اساس مدل ارزشیابی کیفیت ترجمه هوس 2015
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Rassaei.Ehsan
بررسی دیدگاههای زبان آموزان در مورد بازخورد اصلاحی صریح و بازخورد اصلاحی داربستی نسبت به استفاده از حروف تعریف انگلیسی در گفتار
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Rassaei.Ehsan
اثرات بازخورد داربستی و اصلاحات صریح بر استفاده صحیح زبان آموزان ایرانی از حروف تعریف معین و نامعین انگلیسی در بیان شفاهی زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Rezvani.Reza
نوشتن گروهی با استفاده از سایتهای ویکی در کلاسهای زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی : با تاکید بر دقت نوشتن
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Rezvani.Reza
بررسی اثرات شیوه ی پسامتد بر هیجانات تحصیلی ، خودکارامدی تحصیلی، پیشرفت تحصیلی وعزت نفس فراگیران دوره دوم متوسطه پایه دوازدهم شهر زاهدان از منظر تئوری پویا
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Riasati.Mohammad Javad
مطالعه تطبیقی آزمون نوشتاری آکادمیک آیلتس در حالت کاغذی در مقابل حالت کامپیوتر در میان داوطلبان ایرانی آیلتس در دانشگاه تهران
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Riasati.Mohammad Javad
بررسی امتحان کاغذی آیلتس در مقابل حالت رایانه ای آن: شواهدی از آزمون نوشتاری دانشگاهی
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
S
sadighi.firooz
بررسی بازخورد صریح شفاهی و کتبی بر روی گرامر زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Salehi.Hadi
تاثیر فعالیتهای مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت مهارتهای گفتاری دانشجویان پسر و دختر زبان انگلیسی
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Salehi.Hadi
جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن)
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Salehi.Hadi
تاثیر آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد بر راهبردهای یادگیری زبان در بین دانشجویان ایرانی مقطع دکتری
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Samaee.Lotfollah
بررسی دیدگاههای زبان آموزان در مورد بازخورد اصلاحی صریح و بازخورد اصلاحی داربستی نسبت به استفاده از حروف تعریف انگلیسی در گفتار
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Samaee.Lotfollah
اثرات بازخورد داربستی و اصلاحات صریح بر استفاده صحیح زبان آموزان ایرانی از حروف تعریف معین و نامعین انگلیسی در بیان شفاهی زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Sanatifar.Mohammad Saleh
پایبندی به اخلاقیات و رسالت اجتماعی در میان مترجمان حرفه ای ایرانی
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Saniei.Andisheh
مطالعه تطبیقی ترکیب و همبستگی آن با ترتیب فعل / مفعول در انواع تالشی ، گیلکی و تاتی ، متعلق به زبانهای ایرانی شمال غربی ، براساس روش تایپولوژیک Dryer
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Sarlak.Alireza
تاثیر طرح حضار بر راهکارهای مدیریت وجهه مترجمان شفاهی در کنفرانس های خبری فوتبال
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Seifoori.Zohreh
بررسی تعامل کلاسی معلم-زبان آموز: بازخورد زبان آموز-محور در سطوح مختلف و تجربه تدریس
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Shabani.Karim
نقش آموزش فرم گرای پیشگیرانه برنامه ریزی شده و واکنشی در تقویت دقت دستوری فراگیران زبان دوم
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Shahrokhi.Mohsen
تأثیر برنامه ESLE بریادگیری واژگان انگلیسی زبان آموزان استثنایی ایرانی: تمرکز بر ارزیابی مدرسان زبان انگلیسی و کارشناسان یارانه
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Shokri.Hossein
تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Shokri.Hossein
تأثیر ارزیابی پویای مداخله گر بر درک مطلب زبان آموزان
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Siyyari.Masood
تحقیق ترکیبی ازتاثیرسیلابس مذاکره ای برروی استقلال دانشجویان زبان تخصصی
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
T
tabatabaei.omid
تاثیر آزمون بسندگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد بر راهبردهای یادگیری زبان در بین دانشجویان ایرانی مقطع دکتری
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
tabatabaei.omid
تاثیر فعالیتهای مبتنی بر هوش چندگانه بر پیشرفت مهارتهای گفتاری دانشجویان پسر و دختر زبان انگلیسی
[
Vol.11,
Issue
4
- AutumnYear
2021]
Tabatabaei.Omid
جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن)
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Tasnimi.Mahshad
مطالعه موارد خاص فرهنگ در "دوزخ" از انگلیسی به فارسی بر اساس طبقه بندی Vinay و Darbelnet
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
V
Vahid Dastjerdi.Hossein
جایگاه راهبردهای ارتباطی در کتاب های انگلیسی انگلیسی دبیرستان (سری ویژن)
[
Vol.11,
Issue
2
- SpringYear
2021]
Vahid Dastjerdi.Hossein
پیکره و مطالعات ترجمه: مفاهیم و کاربردها
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Yazdani Moghadam.Masoumeh
مقایسه ی اثر بخشی استفاده ی فراگیران ایرانی انگلیسی برای اهداف خاص از فرهنگ لغات به تنهایی و فرهنگ لغات بعلاوه گوگل ترنسلیت برای توسعه دانش لغوی و عبارت پردازی
[
Vol.11,
Issue
3
- SummerYear
2021]
Yazdani Moghaddam.Massood
ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Yazdani Moghaddam.Massood
بازنگری نقش بازاندیشی در تربیت معلم زبان انگلیسی: ارائه مدل سه وجهی بازاندیشی
[
Vol.11,
Issue
1
- WinterYear
2021]
Z
Zainodiny Mofrad.Esmail
تحلیل ژانر چکیده انگلیسی و ترجمه فارسی آنها
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]
Zargaran.Zahra
ساختار شناختی مدرسین با سابقه و تازه کار از مفهوم توجه در آموزش زبان انگلیسی
[
Vol.11,
Issue
5
- AutumnYear
2021]