ا

  • ابراهیمی.مهدی گونه‌شناسی تجربی استراتژی‌های ترفیع محصولات موفق دارویی در مرحله رشد [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • اسکندری نیا.نیما ارائه مدل ارزیابی اعتباری استراتژی سازمان ( ممیزی استراتزی ) به منظور امتیازبندی آن [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • اسماعیلی.محمودرضا بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • اعتباریان خوراسگانی.اکبر ارائه راهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی بر اساس چهارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی در سازمان صدا و سیما [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • الوانی.سید مهدی مدل سازی و تدوین خط مشی دومنظوره سازی صنعت دفاعی: رویکردی آمیخته [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]

ب

  • باقرزاده خواجه.مجید بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • باقری میبدی.مهدی مطالعه نگاشت سیستماتیک پژوهش‌های مدیریت راهبردی در نشریات علمی–پژوهشی منتخب کشور: شناسایی خلأهای پژوهشی و رهنمود‌هایی برای پژوهش‌های آینده [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • بلادیان.سید مصطفی مطالعه نگاشت سیستماتیک پژوهش‌های مدیریت راهبردی در نشریات علمی–پژوهشی منتخب کشور: شناسایی خلأهای پژوهشی و رهنمود‌هایی برای پژوهش‌های آینده [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • بنی اسد.رضا مطالعه نگاشت سیستماتیک پژوهش‌های مدیریت راهبردی در نشریات علمی–پژوهشی منتخب کشور: شناسایی خلأهای پژوهشی و رهنمود‌هایی برای پژوهش‌های آینده [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]

ث

  • ثابت مطلق.محمد بکارگیری مفهوم تئوری مجموعه ی راف در روش های تصمیم گیری چند شاخصه برای ارزیابی و انتخاب مناسبترین استراتژی نگهداری و تعمیرات [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]

ج

  • جلالیان.حمید تهیه نقشۀ پیشران های اصلی برای آینده پژوهی راهبردی اثرات اجرای طرح سامانۀ گرمسیری بر توسعه دشت های مهران و گدارخوش در راستای مدیریت برنامه ریزی [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • جنانی.حمید شناسایی عوامل موثر بر انتخاب راهبرد های رفتار جبرانی مصرف کننده در مواجهه با ناهمخوانی بین خود واقعی و خود ایده آل [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • جندقی.غلامرضا مدل سازی و تدوین خط مشی دومنظوره سازی صنعت دفاعی: رویکردی آمیخته [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]

ح

  • حسین پور.داود بررسی تمایزهای میان بخش دولتی و خصوصی و تأثیر آن بر مدیریت استراتژیک در بخش دولتی [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • حسین نژاد.زهرا تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]

خ

  • خلیل نژاد.شهرام تأثیر استراتژی های یادگیری بر توسعه محصول جدید با نقش تعدیلگری جهت گیری استراتژیک و قابلیت های شناختی [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • خوبرو.محمدتقی مدل سازی و تدوین خط مشی دومنظوره سازی صنعت دفاعی: رویکردی آمیخته [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]

د

  • دانایی.ابوالفضل شناسایی و تحلیل موانع پیاده‌سازی برنامه‌های استراتژیک در شرکت‌های صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • دانش‌فرد.کرم‌الله راهبردهای شکل‌گیری موثر خط‌ مشی در حیطه سلامت نظام اداری [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • دانشور دیلمی.محمدرضا تأثیر استراتژی های یادگیری بر توسعه محصول جدید با نقش تعدیلگری جهت گیری استراتژیک و قابلیت های شناختی [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • دهقان.محمد مهدی مدل ترکیبی خبره محور فازی برای ارزیابی نوآوری شعب بانک‌ انصار [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]

ر

  • رادفر.رضا شبیه سازی تدوین نقشه راه فناوری های ازدیاد برداشت نفت با متدولوژی پویاشناسی سیستم [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • رجائی.زهرا راهبردهای شکل‌گیری موثر خط‌ مشی در حیطه سلامت نظام اداری [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • رحمتی.محمدحسین مدل سازی و تدوین خط مشی دومنظوره سازی صنعت دفاعی: رویکردی آمیخته [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • رحیم نیا.فریبرز تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • رشنوادی.یعقوب مدل برنامه‌ریزی استراتژیک تکنولوژی درصنعت پتروشیمی ایران با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • رضایی منش.بهروز بررسی تمایزهای میان بخش دولتی و خصوصی و تأثیر آن بر مدیریت استراتژیک در بخش دولتی [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • روح اللهی.محمدعلی مدل برنامه‌ریزی استراتژیک تکنولوژی درصنعت پتروشیمی ایران با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه‌ای [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • رئیسی وانانی.ایمان ارائه مدل پیش‏ بینی رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی نرم‏ افزار شرکت همکاران سیستم با رویکرد داده‏‌کاوی [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]

ز

  • زارعی.امیر حسن ارائه مدل ارزیابی اعتباری استراتژی سازمان ( ممیزی استراتزی ) به منظور امتیازبندی آن [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • زارعی.عظیم بررسی رابطه مدیریت دانش و شکل گیری تفکر استراتژیک با تبیین نقش میانجی سرمایه فکری در شرکت های دانش بنیان [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]

س

  • سهرابی.بابک ارائه مدل پیش‏ بینی رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی نرم‏ افزار شرکت همکاران سیستم با رویکرد داده‏‌کاوی [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • سیفی.اکبر ارائه مدل ارزیابی اعتباری استراتژی سازمان ( ممیزی استراتزی ) به منظور امتیازبندی آن [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]

ش

  • شاطری.مصطفی شناسایی و تحلیل موانع پیاده‌سازی برنامه‌های استراتژیک در شرکت‌های صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]

ص

  • صفری.جلیل مدل ترکیبی خبره محور فازی برای ارزیابی نوآوری شعب بانک‌ انصار [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]

ط

  • طاهری.علی بررسی تمایزهای میان بخش دولتی و خصوصی و تأثیر آن بر مدیریت استراتژیک در بخش دولتی [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • طلوعی اشلقی.عباس شبیه سازی تدوین نقشه راه فناوری های ازدیاد برداشت نفت با متدولوژی پویاشناسی سیستم [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]

ع

  • عبدالوند.مجمدعلی شناسایی عوامل موثر بر انتخاب راهبرد های رفتار جبرانی مصرف کننده در مواجهه با ناهمخوانی بین خود واقعی و خود ایده آل [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • عرب.علیرضا مدل ترکیبی خبره محور فازی برای ارزیابی نوآوری شعب بانک‌ انصار [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • عزیزپور.فرهاد تهیه نقشۀ پیشران های اصلی برای آینده پژوهی راهبردی اثرات اجرای طرح سامانۀ گرمسیری بر توسعه دشت های مهران و گدارخوش در راستای مدیریت برنامه ریزی [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • عسگرحلوائی.علی گونه‌شناسی تجربی استراتژی‌های ترفیع محصولات موفق دارویی در مرحله رشد [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • علی بیگی.جواد تهیه نقشۀ پیشران های اصلی برای آینده پژوهی راهبردی اثرات اجرای طرح سامانۀ گرمسیری بر توسعه دشت های مهران و گدارخوش در راستای مدیریت برنامه ریزی [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • علینژاد.خسرو افزایش مزایای رقابتی با برنامه‌ریزی استراتژیک در شرکت‌های آب‌و‌فاضلاب مطالعه موردی شرکت آبفای آذربایجان غربی [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]

ف

  • فتحی.محمد رضا انتخاب سیستم آر.اف.ان.دی مناسب به منظور پیاده سازی در زنجیره تامین با بکارگیری تکنیک تاپسیس ودیماتل- تحلیل شبکه ای [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • فقهی فرهمند.ناصر بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • فیض.داود بررسی رابطه مدیریت دانش و شکل گیری تفکر استراتژیک با تبیین نقش میانجی سرمایه فکری در شرکت های دانش بنیان [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]

ق

  • قربانی زاده.وجه الله بررسی تمایزهای میان بخش دولتی و خصوصی و تأثیر آن بر مدیریت استراتژیک در بخش دولتی [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]

ک

  • کاوسی.اسماعیل ارائه راهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی بر اساس چهارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی در سازمان صدا و سیما [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • کریمی زارچی.ابوالفضل انتخاب سیستم آر.اف.ان.دی مناسب به منظور پیاده سازی در زنجیره تامین با بکارگیری تکنیک تاپسیس ودیماتل- تحلیل شبکه ای [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • کشاورزی.سمانه ارائه مدل پیش‏ بینی رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی نرم‏ افزار شرکت همکاران سیستم با رویکرد داده‏‌کاوی [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • کیارسی حیدر.پگاه شبیه سازی تدوین نقشه راه فناوری های ازدیاد برداشت نفت با متدولوژی پویاشناسی سیستم [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]

م

  • محبعلی.نوید مدل ترکیبی خبره محور فازی برای ارزیابی نوآوری شعب بانک‌ انصار [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • محسن‌زاده.یگانه بررسی رابطه مدیریت دانش و شکل گیری تفکر استراتژیک با تبیین نقش میانجی سرمایه فکری در شرکت های دانش بنیان [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • محمدیانی.زهرا بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • مدرس خیابانی.فرزین بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • مظفری.کیوان ارائه راهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی بر اساس چهارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی در سازمان صدا و سیما [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • ملکی.محمدحسن انتخاب سیستم آر.اف.ان.دی مناسب به منظور پیاده سازی در زنجیره تامین با بکارگیری تکنیک تاپسیس ودیماتل- تحلیل شبکه ای [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • مهدی زاده.حسین تهیه نقشۀ پیشران های اصلی برای آینده پژوهی راهبردی اثرات اجرای طرح سامانۀ گرمسیری بر توسعه دشت های مهران و گدارخوش در راستای مدیریت برنامه ریزی [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]

ن

  • ناظمی.شمس الدین تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]

و

  • واشقانی فراهانی.محمد ارائه مدل ارزیابی اعتباری استراتژی سازمان ( ممیزی استراتزی ) به منظور امتیازبندی آن [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • وحدتی.حجت بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • ولی زاده اوغانی.اکبر بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • وهابی.محمدمهدی استراتژی‌های راهبری پروژه‌های نفت و گاز، مبتنی بر حوزه‌های دانش مدیریت پروژه [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]

ه

  • هاتفی.محمدعلی استراتژی‌های راهبری پروژه‌های نفت و گاز، مبتنی بر حوزه‌های دانش مدیریت پروژه [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • هاشمی.سید علی اکبر شناسایی و طبقه بندی عوامل توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری جهت ارزیابی راهبردهای اقتصاد مقاومتی [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]