ا

  • اسکندری نیا.نیما انتخاب رویکرد مناسب خط مشی گذاری عمومی در محیط های مختلف: مطالعه فراترکیب [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • اسماعیلی.محمود رضا طراحی الگوی راهبردی توانمندسازی سرمایه‌های انسانی (مطالعه موردی‌: صنایع کوچک استان کهگیلویه و بویر احمد) [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • الوداری.حسن طراحی مدل مدیریت بحران با رویکرد منابع انسانی به روش تحلیل مضمون (تم) با مطالعه زلزله استان کرمانشاه [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • انوری.شاپور شناسایی الگوی رفتاری کارآفرینان مستقل در ایران [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]

ب

  • بدیع زاده.علی کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]

پ

  • پاکزاد.مهدی طراحی مدل تخصصی سازی هوشمند برای توسعه نوآوری در استان‌های ایران( مطالعه موردی استان آذربایجان شرقی) [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]

ت

  • ترابی.تقی مدل تدوین استراتژی تحقیق و توسعه درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی با رویکرد تحقق اهداف کسب و کار [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • تندپور.غلامرضا طراحی الگوی راهبردی توانمندسازی سرمایه‌های انسانی (مطالعه موردی‌: صنایع کوچک استان کهگیلویه و بویر احمد) [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]

ج

  • جانعلی زاده قزوینی.مهدی طراحی مدل پارادیمی مدیریت منابع انسانی سبز بااستفاده ازروش داده بنیاد (مورد مطالعه شهرداری مشهد) [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • جعفرنژاد.احمد تبیین الگوی راهبرد چابکی در صنعت خودروسازی کشور بر مبنای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • جلالی فراهانی.علیرضا شناسایی عوامل راهبردی و سناریو پردازی در صنعت بانکداری با رویکرد عدم‌قطعیت [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • جلالی.سیدمهدی ارائه مدل راهبردی تحلیل‌های مبتنی بر وب جهت سنجش عملکرد و بهینه‌سازی بازاریابی دیجیتال شرکت‌های تحت وب [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • جمشیدی.نسرین بررسی ساختار داخلی مدل تعالی EFQM با رویکرد ترکیبی نگاشت شناختی فازی و مدل‌سازی معادلات ساختاری در صنایع کاشی و سرامیک استان یزد [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • جنیدی جعفری.مهدی شناسایی عوامل راهبردی و سناریو پردازی در صنعت بانکداری با رویکرد عدم‌قطعیت [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]

ح

  • حری.لیلا طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوع‌شناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • حسینی شکیب.مهرداد تاثیر فرآیند و محتوای استراتژی بر چابکی و عملکرد سازمانی: نقش میانجی همسویی استراتژیک [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • حقیقت منفرد.جلال تبیین الگوی راهبرد چابکی در صنعت خودروسازی کشور بر مبنای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • حقیقی.محمد مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]

خ

  • خداداد حسینی.سید حمید شناسایی و مفهوم پردازی قابلیت‌های پویا به منظور سازگاری مدل کسب‌وکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • خلفی.امیر کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • خلیفه.سید نعمت طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوع‌شناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • خمسه.عباس تاثیر فرآیند و محتوای استراتژی بر چابکی و عملکرد سازمانی: نقش میانجی همسویی استراتژیک [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • خمسه.عباس مدل تدوین استراتژی تحقیق و توسعه درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی با رویکرد تحقق اهداف کسب و کار [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • خواجه ئیان.داتیس کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]

د

  • دانش‌فرد.کرم‌الله انتخاب رویکرد مناسب خط مشی گذاری عمومی در محیط های مختلف: مطالعه فراترکیب [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • دیلمی عضدی.آرمان شناسایی و مفهوم پردازی قابلیت‌های پویا به منظور سازگاری مدل کسب‌وکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]

ر

  • رحیم پور.امیر طراحی مدل پارادیمی مدیریت منابع انسانی سبز بااستفاده ازروش داده بنیاد (مورد مطالعه شهرداری مشهد) [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • رسولی.محمدرضا ارائه مدل شاخص های توانمندی و مهارتهای مدیران رسانه ای [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • روغنی ممقانی.عیسی تبیین الگوی راهبرد چابکی در صنعت خودروسازی کشور بر مبنای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]

ز

  • زارع احمدآبادی.حبیب طراحی نقشه‌شناختی فازی سناریو محور شاخص‌های زیست محیطی مدل تعالی عملکرد (مورد مطالعه: صنایع فولاد استان یزد) [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]

س

  • سام بند.میثم طراحی و تبیین مدل نهادینه سازی راهبرد توانمندسازی فردی از مجرای رسانه جمعی تلویزیون [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • سامانیان.مصیب طراحی مدل پارادیمی مدیریت منابع انسانی سبز بااستفاده ازروش داده بنیاد (مورد مطالعه شهرداری مشهد) [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • ستاری ساربانقلی.حسن طراحی الگوی راهبردی توانمندسازی سرمایه‌های انسانی (مطالعه موردی‌: صنایع کوچک استان کهگیلویه و بویر احمد) [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • سید نقوی.میر علی شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های چابکی استراتژیک در بانک ملی ایران [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]

ص

  • صادقی.زهرا طراحی و تبیین مدل کنترل تطبیقی هوشمند در برنامه‌ریزی استراتژیک با رویکرد مالی [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • صالحی صدقیانی.جمشید طراحی و تبیین مدل نهادینه سازی راهبرد توانمندسازی فردی از مجرای رسانه جمعی تلویزیون [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • صلواتی.عادل شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های چابکی استراتژیک در بانک ملی ایران [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]

ط

  • طاهرپور کلانتری.حبیب اله شناسایی الگوی رفتاری کارآفرینان مستقل در ایران [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • طلوعی اشلقی.عباس طراحی و تبیین مدل کنترل تطبیقی هوشمند در برنامه‌ریزی استراتژیک با رویکرد مالی [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]

ع

  • عاشوری رودپشتی.علیرضا ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • عزیزی.شهریار استراتژی مسئولیت اجتماعی در بانک های دولتی با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • عسگری.کاظم استراتژی مسئولیت اجتماعی در بانک های دولتی با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • عطائی.محمد شناسایی الگوی رفتاری کارآفرینان مستقل در ایران [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • عندلیب اردکانی.داود طراحی نقشه‌شناختی فازی سناریو محور شاخص‌های زیست محیطی مدل تعالی عملکرد (مورد مطالعه: صنایع فولاد استان یزد) [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • عندلیب اردکانی.داوود بررسی ساختار داخلی مدل تعالی EFQM با رویکرد ترکیبی نگاشت شناختی فازی و مدل‌سازی معادلات ساختاری در صنایع کاشی و سرامیک استان یزد [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]

ف

  • فانی.مجید ارائه مدل راهبردی تحلیل‌های مبتنی بر وب جهت سنجش عملکرد و بهینه‌سازی بازاریابی دیجیتال شرکت‌های تحت وب [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • فرهنگی.علی اکبر طراحی و تبیین مدل نهادینه سازی راهبرد توانمندسازی فردی از مجرای رسانه جمعی تلویزیون [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • فرهنگی.علی اکبر ارائه مدل شاخص های توانمندی و مهارتهای مدیران رسانه ای [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]

ق

  • قاضی نوری.سیدسپهر طراحی مدل تخصصی سازی هوشمند برای توسعه نوآوری در استان‌های ایران( مطالعه موردی استان آذربایجان شرقی) [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • قائدی.محمدرضا طراحی و تبیین مدل نهادینه سازی راهبرد توانمندسازی فردی از مجرای رسانه جمعی تلویزیون [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]

ک

  • کردناییج.اسداله شناسایی و مفهوم پردازی قابلیت‌های پویا به منظور سازگاری مدل کسب‌وکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • کردناییج.اسداله مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • کفاش پور.آذر طراحی مدل پارادیمی مدیریت منابع انسانی سبز بااستفاده ازروش داده بنیاد (مورد مطالعه شهرداری مشهد) [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • کهریزی.شهرام طراحی مدل مدیریت بحران با رویکرد منابع انسانی به روش تحلیل مضمون (تم) با مطالعه زلزله استان کرمانشاه [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]

گ

  • گلشن تفتی.امید طراحی نقشه‌شناختی فازی سناریو محور شاخص‌های زیست محیطی مدل تعالی عملکرد (مورد مطالعه: صنایع فولاد استان یزد) [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]

م

  • محمدکریمی.پرستو شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های چابکی استراتژیک در بانک ملی ایران [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • محمدی.حسین طراحی مدل تخصصی سازی هوشمند برای توسعه نوآوری در استان‌های ایران( مطالعه موردی استان آذربایجان شرقی) [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • معتدل.محمدرضا طراحی و تبیین مدل کنترل تطبیقی هوشمند در برنامه‌ریزی استراتژیک با رویکرد مالی [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • مهرانی.هرمز ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]

ن

  • نعمانی صیقلان.علی مدل تدوین استراتژی تحقیق و توسعه درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی با رویکرد تحقق اهداف کسب و کار [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • نوربخش.پریوش طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوع‌شناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • نوربخش.مهوش طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوع‌شناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • نیک کار.امیر مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]

و

  • واشقانی فراهانی.مریم ارائه مدل شاخص های توانمندی و مهارتهای مدیران رسانه ای [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • وحدتی.حجت طراحی الگوی راهبردی توانمندسازی سرمایه‌های انسانی (مطالعه موردی‌: صنایع کوچک استان کهگیلویه و بویر احمد) [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • وهاب زده.شادان ارائه مدل راهبردی تحلیل‌های مبتنی بر وب جهت سنجش عملکرد و بهینه‌سازی بازاریابی دیجیتال شرکت‌های تحت وب [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]