سعیدی.پرویز
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ش
شاکری.رویا
تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانکها با تمرکز بر تحول دیجیتال
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
شهیدی.عالمه
کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابتپذیری کسبوکارهای خانوادگی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ص
صادقی آرانی.زهرا
توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
صالحی.علی رضا
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
فتحه.محمد حسین
اعتبارتجاري، ساختار مالکيت و تامين مالي غير رسمي (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
گ
گرجی.یاسمن
کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابتپذیری کسبوکارهای خانوادگی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
م
مقدم نژاد.مهرشاد
توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
و
وظیغه دوست.حسین
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]