ا

  • ابراهیمی.احمد تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و تیپ‌های شخصیتی سرمایه‌گذاران بورس مطالعه‌ای با شبیه‌سازی عامل‌بنیان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • ابراهيمي.مهدي مدیریت استعداد مبتنی بر عملکرد مالی و یادگیری سازمانی (ارائه خط مشی برای شرکت کرمان خودرو) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • احمدی.سید علی اکبر خط مشی های نوآورانة مدیریت منابع انسانی در خدمت عملکرد سازمان هواشناسی کشور [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • امامیان.الیاس نمانام سازی خط‌مشی‌های نوین در مدیریت آموزشی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ت

  • تمدنی.مجتبی رویکردی نوین به مدیریت حمایت اجتماعی در رابطه بین سبک‏ های مقابله با سلامت روانی کارکنان سالمند و بازنشسته [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ح

  • حق پرست.عباسعلی نسخه ای برای شرکت های تولیدی ایرانی: کنترل هزینه ها در پرتوشاخص های نوین مدیریت برمبنای عملکرد [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • حقیقی.علی محمد درآمدی برخط مشی های مبتنی بر ارزش های اسلامی در بهبود عملکرد شغلی کارکنان (مطالعه موردی: اداره کل آموزش‌وپرورش استان فارس) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

خ

  • خدیور.آمنه مدلی نوین بمنظور انتخاب چارچوب معماری سازمانی مناسب برای سازمان تأمین اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

د

  • دانش.رامین نسخه ای برای شرکت های تولیدی ایرانی: کنترل هزینه ها در پرتوشاخص های نوین مدیریت برمبنای عملکرد [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • دلیر.مالک خط مشی های نوآورانة مدیریت منابع انسانی در خدمت عملکرد سازمان هواشناسی کشور [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ر

  • راحت دهمرده.حامد نسخه ای برای شرکت های تولیدی ایرانی: کنترل هزینه ها در پرتوشاخص های نوین مدیریت برمبنای عملکرد [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رادفر.محمدرضا مدیریت استعداد مبتنی بر عملکرد مالی و یادگیری سازمانی (ارائه خط مشی برای شرکت کرمان خودرو) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رحمتی نژاد. فاطمه خط مشی های نوآورانة مدیریت منابع انسانی در خدمت عملکرد سازمان هواشناسی کشور [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رحیمیان.سمانه مدلی نوین بمنظور انتخاب چارچوب معماری سازمانی مناسب برای سازمان تأمین اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • رستم زاده گنجی.اسماعیل خط‌مشی افزایش وفاداری مشتری: رمزی نوین درگشودن تأثیر بازی‌سازی بر برنامه‌های نوین وفاداری (موردمطالعه آژانس‌های مسافرتی استان البرز) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • رسولی.رضا خط مشی های نوآورانة مدیریت منابع انسانی در خدمت عملکرد سازمان هواشناسی کشور [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ز

  • زمانی. حمیده مدیریت نوین صادرات بر مبنای خط مشی های مدل جاذبه کامل (مورد مطالعه: کشورهای سازمان کنفرانس اسلامی ) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

س

  • ستوده.رضا نسخه ای برای شرکت های تولیدی ایرانی: کنترل هزینه ها در پرتوشاخص های نوین مدیریت برمبنای عملکرد [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ش

  • شهرکی.مرتضی نسخه ای برای شرکت های تولیدی ایرانی: کنترل هزینه ها در پرتوشاخص های نوین مدیریت برمبنای عملکرد [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • شیرین بخش.شمس الله مدیریت نوین صادرات بر مبنای خط مشی های مدل جاذبه کامل (مورد مطالعه: کشورهای سازمان کنفرانس اسلامی ) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ص

  • صادقیان.امیرعباس ارائه مدلی نوین برای خط‌مشی‌گذاری های زیست‌محیطی در ایران [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ط

  • طلوعی اشلقی.عباس تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و تیپ‌های شخصیتی سرمایه‌گذاران بورس مطالعه‌ای با شبیه‌سازی عامل‌بنیان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ع

  • عطرکار روشن.صدیقه مدیریت نوین صادرات بر مبنای خط مشی های مدل جاذبه کامل (مورد مطالعه: کشورهای سازمان کنفرانس اسلامی ) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • علیقلی.منصوره مدیریت استعداد مبتنی بر عملکرد مالی و یادگیری سازمانی (ارائه خط مشی برای شرکت کرمان خودرو) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ق

  • قربانی.آتنا مدلی نوین بمنظور انتخاب چارچوب معماری سازمانی مناسب برای سازمان تأمین اجتماعی [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ک

گ

  • گوران حیدری. سید فرهاد تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و تیپ‌های شخصیتی سرمایه‌گذاران بورس مطالعه‌ای با شبیه‌سازی عامل‌بنیان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

م

  • متحدی.هادی نسخه ای برای شرکت های تولیدی ایرانی: کنترل هزینه ها در پرتوشاخص های نوین مدیریت برمبنای عملکرد [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • محمدزاده.سعید خط‌مشی افزایش وفاداری مشتری: رمزی نوین درگشودن تأثیر بازی‌سازی بر برنامه‌های نوین وفاداری (موردمطالعه آژانس‌های مسافرتی استان البرز) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • محمود پور. ناهید خط‌مشی افزایش وفاداری مشتری: رمزی نوین درگشودن تأثیر بازی‌سازی بر برنامه‌های نوین وفاداری (موردمطالعه آژانس‌های مسافرتی استان البرز) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • معتدل.محمدرضا تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و تیپ‌های شخصیتی سرمایه‌گذاران بورس مطالعه‌ای با شبیه‌سازی عامل‌بنیان [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • مکاری. جواد درآمدی برخط مشی های مبتنی بر ارزش های اسلامی در بهبود عملکرد شغلی کارکنان (مطالعه موردی: اداره کل آموزش‌وپرورش استان فارس) [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]
  • میرجلالی.شبنم رویکردی نوین به مدیریت حمایت اجتماعی در رابطه بین سبک‏ های مقابله با سلامت روانی کارکنان سالمند و بازنشسته [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]

ه

  • هیراد.علیرضا نسخه ای برای شرکت های تولیدی ایرانی: کنترل هزینه ها در پرتوشاخص های نوین مدیریت برمبنای عملکرد [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1403]

ی

  • یگانگی.سید کامران حکمرانی هوش مصنوعی در دولت الکترونیک (چالش ها، فواید) [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1403]