س

  • سدرپوشان.نجمه تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • سلطانی فر.محمد تبیین و شناسایی عوامل شکل‌دهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • سلطانی فر.محمد اثربخشی دیپلماسی رسانه‌ای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • سلطانی فر.محمد مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • سلیمانی تپه سری.بهاره ارزیابی برنامه های تلویزیونی ورزشی منتخب در ایران بر اساس چارچوب برندسازی برنامه ای [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • سلیمانی.ندا راهبرد اقناعی تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]