ر

  • ربانی خوراسگانی.محمد تولید محتوای رسانه‌های جمعی بر اساس ویژگی‌های شخصیتی و یادگیری افراد برای ارتقای سواد رسانه‌ای [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • رحمان زاده.سیدعلی مروری بر چالش های اجتماعی-اقتصادی پیاده سازی اینترنت اشیا [ دوره16, شماره 3 - پاییز سال 1400]
  • رزمجو.علی اکبر مطالعه الگوی پیشنهادی تولید تبلیغات تجاری در رادیو [ دوره16, شماره 4 - زمستان سال 1400]
  • رسولی.محمد رضا پارادایم‌های دوگانه در گفتمان‌های رسانه‌ای برجام [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • رسولی.محمدرضا نقش شبکه های اجتماعی در توسعه کسب و کارهای خانگی (مطالعه موردی تلگرام و اینستاگرام) [ دوره16, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • رضائی.مصطفی ارائه الگوی مطلوب مدیریت ارتباط رسانه ملی با اقوام ایرانی [ دوره16, شماره 1 - بهار سال 1400]