رحمان زاده.سیدعلی
تبیین نقش شبکههای اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی
[
دوره15,
شماره
4
- زمستانسال
1399]
رضوانی.مهران
بررسی و اولویتبندی عوامل مؤثر در شهرت رسانهای کانالهای خبری در پیامرسانها
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1399]
روشندل اربطانی.طاهر
طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکتهای تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام
[
دوره15,
شماره
2
- تابستانسال
1399]