ر

  • رحمان زاده.سیدعلی تبیین نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر رفتار اقتصادی زنان تهرانی در دوره پسا تحریم با تأکید بر زنانه شدن اقتصاد خانگی [ دوره15, شماره 4 - زمستان سال 1399]
  • رضوانی.مهران بررسی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر در شهرت رسانه‌ای کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1399]
  • روشندل اربطانی.طاهر طراحی چارچوب سنجش اثربخشی تبلیغات شرکت‌های تولیدی محصولات بهداشتی ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [ دوره15, شماره 2 - تابستان سال 1399]